Assembly-tapahtuma kiellettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Assembly-tapahtuma kiellettävä.

Antinörtti ja sakariaksen mukaan pahoin epäsosiaalinen

#276 LOL LOL LOL LOL LOL

07.08.2011 14:46

Sakarialle tuli paha mieli ku vanhemmat ei päästäny assyille...
hauskin juttu vuoteen. sakarias on vain sellainen perusidiootti, jonka mukaan lapsien pitäisi leikkiä pikkuautoilla ja olla hikipinkoja. vali vali vali vali vali. jos assyt lopetetaan tän adressin takia ni mä oon virtahepo.

error ???
print "i'am nörtti!" //et ees tajuu tätä
pause(1000)
end error ???

nyt mä oon varmaa pahasti epäsivistynyt ja itselleen vahingollinen... jne
lasta kiusataan kun hän on epäsosiaalinen. WHAT??? sakariusta taidetaan kiusta ku ei pääse assyille.
Vammale

#277 Huh..

07.08.2011 19:17

Kävin ja olin iloinen kun en nähnyt yhtään humalaista vaan iloisia pelaajia. Järjestyksen valvonta oli valppaana esillä ja ammattitaitoista. Eipä kai homo-orgiatkaan laittomia olisi vaikken niitä nähnytkään ja tuskimpa ne muille kuuluisi. Kyllä se minusta on ihan hyvää kommunikaatiota edistävää toimintaa kun voi jutella tietokoneen välityksellä jonkun kanssa jos asuu esim jossain metsässä. Aika vammanen adressi... liekö joku pinttynyt hinuri jolla ei oo varaa uutee koneeseen.
Datanomi

#278 Obvious troll is obvious.

08.08.2011 21:27

"Sotiminen ja sotilasrekvisiitta esitetään hurjan mielenkiintoisina aiheina ja väkivalta oikeutettuna keinona ratkaista ongelmat. Kaikenlaisten yhteiskunnallisten asioiden oikeaksi ratkaisumalliksi esitetään raaka kilpailu, jossa vahvin voittaa ja kaikki muut häviävät."

Et tainnut tietää, että väkivaltaa oli jo ennen tietokoneita :D

PS. Epäilen, että tämä on trolli
Valitse nimimerkki

#279 Kusetusta

08.08.2011 23:18

Tää o just tätä kukkahattu tätien juttuja...nuoret ei sais pitää hauskaa millään tavalla mihin liittyy alkoholi, tupakka ja seksi. Ja nyt halutaan kieltää vielä tietokoneilla pelaaminen porukassa! V*ttu kelle se kuuluu et mite paljo me pelataa? Assut on ollut olemassa jo kauan ja tulee aina olemaan koska tämä adressi ei mene läpi! Ja tän jutun keksijä vois hankkia elämän

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

01.09.2011 16:26


Bruno Rintamäki

#281 !!!

01.09.2011 16:29

Tämä on totta!!!! Minua ei edes otettu noihin orgioihin mukaan ja minulle ei edes huumeita tarjottu!
Valeri

#282 :)

01.09.2011 16:33

homo orgiat on paras :D ja cs :D

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

01.09.2011 16:34


Nico Viuhkola

#284 elkää kieltäkö!

01.09.2011 16:38

Itse olen assemblyjen jokavuotinen kävijä ja järjestän kyseisiä homo orgioita. Vakuutan, ettei alaikäisiä oteta orgioihin mukaan, eikä heille tarjota huumeita eikä muitakaan päihteitä.

Vieras

#285 Re: kuolen nauruu:DDDDDDDDDDDDDDDDD

06.09.2011 18:26

IT alan opiskelija

#286 Nauroin

30.09.2011 15:47

Olen IT-alan opiskelija ja käytän 7 vuotta vanhaa tietokonetta joka on palvellut minua pitkään ja hyvin. Tiedän kavereita jotka hankkivat aina 'uusinta uutta' mutta samoin tiedän myös ihmisiä jotka ostavat kaikki uudet muotivaatteet ja sitten heittävät ne menemään seuraavan muotivuoden alkaessa. Jos kertakäyttökulttuuria vastustaa niin sanoisin että IT-ala ei ole lähelläkään pahinta esimerkkiä.

En ole koskaan Assemblyssä kuullut mitään mistään orgioista, homo tai hetero sellaisista, ja tämä koko juttu sai minut vain nauramaan ja pudistamaan päätäni.

-Kaiken- voi viedä äärimmäisyyksiin, ei syyllistetä 100% väestä jos ei tiedetä edes montako prosenttia oikeasti elää tuollaista elämää (24/7 pelaus ja netissä istuminen), ainoat joilla tiedän tuollaista käytöstä olevan ovat kaverini pikkuveljet, ja 80 tietokoneita käyttävän tuttavani joukosta 2 käyttää nettiä tuolla lailla, sanoisin että ainakin omalla kohdallani en näe tuollaista karmeaa uhkaa.

Törmäsin tähän etsiessäni Assemblystä lisätietoa ja en voi kuin naurahtaa koko jutulle. Sääli vain että jotkut ottaneet tämänkin pelonlietsonnan tosissaan.

Vieras

#287

24.10.2011 00:10

Haista

Vieras

#288 Re:satanaa on uskontoni tänän - poltin raamattuni kun synnyin

30.10.2011 15:17


Vieras

#289 Re: Raamattu on vain Hellvetillinen rietas saatukirja.

30.10.2011 15:21

Masa

#290 No huhheijjaa...

10.11.2011 16:51

Tää on kyl aika typerää touhua. Itse en kyllä ole kyseisessä tpahtuassa käynyt mutta en usko että siellä mitään orgioita ole. Ja mistä lähtien kaikki uudet pelit ovat väkivaltapelejä. Onko esim sims 3 tai vaikka bejeweled väkivaltaisia.
PS: millon on seuraava assembly kun innostaisi tulla vilkasemaan? =)
Assytyttö

#291 Hanskaan hakkaus laitonta?

04.12.2011 14:29

Itsensäsaastutukseen.. Tenga.fi.. Jepjep, saahan sitä lapaseen veivaa niin paljon ku tahtoo, vai mikä sä oot sitä kieltämään mr. Sakarias :DD
lol

#292 LOL

26.12.2011 23:27

OOTKO VÄHÄ SEKASI! TOLLANE HENKILÖ VOI OLLA IHAN HILJAA KUN EI TIEDÄ ASIASTA YHTÄÄN MITÄÄN.
+TAIDAT OLLA HOMOFOOBIKKO
lol

#293 Näin

06.01.2012 10:43

Don't feed the troll.
ouliz

#294 jumalauta kuka tän on alottanu saa kyllä haistaa p a s k a n

24.01.2012 18:37

hei oikeesti cmoon mitä helvetin järkeä tämmösessä on onko tämä yksilö joka on aloittanut tämän addressin niin ollut itse assemblyillä ja pärjännyt huonosti pelissä ja sen takia angstinut ja kirjoittanut tämmöisen. kelatkaa tätä tämä on ehkä ainut tapahtuma missä nörtti viihtyy ja saa siellä kavereita itse olen käynnyt monta kertaa itse assemblyillä ja tykkään todella paljon itse mutta en ole nörtti vaan normaali 17-vuotias poika/mies.

Vieras

#295 TODISTEITA?

25.01.2012 22:06

Saisiko näistä komeista väitteistäsi jonkin sortin dokumenttia?!? Ja te allekirjoittaneet voisitte vaikka kerätä nimiä sillä ovelta ovelle tyylillä. Kun kerran tietokoneita ja nettiä niin paheksutaan. Hävetkää!
Hah

#296 Re:

26.01.2012 12:16

 

Nyt kyllä oli niin naurettavaa tekstiä, että huhhuh. Ei voinut nauramatta lukea.

lol

#297 lol

26.01.2012 17:42

lol
Make PS: Joni maksa ne velat :DD

#298

24.02.2012 13:30

421 allekirjoitusta
>assembly aiheuttaa alkoholismia ja huumeidan käyttöä
Peikk0

#299 Viikonlopun parhaat naurut

03.08.2012 19:05

Kyllähän tämä melkoinen riskitapahtuma on nuorille. Voi olla, että joutuu jopa pelaamaan jalkapalloa järjestettävässä turnauksessa tai kävelemään 500 metriä, että saa ns. kotiruokaa. Ja mitä "kulutuskulttuuri" kasvatukseen tulee, olen itsekin joutunut jatkuvasti kaverieni pilkan kohteeksi jo lähes 3 vuotta vanhan tietokoneeni takia.
Ja mitä kallioilla järjestettävään ns. Boozembly tapahtumaan tulee, ei se ole missään tekemisissä Assyjen kanssa.. Joskin jotkut sosiaalisesti rajoittuneet vatupassit saattavat kallioille lähteä perjantai iltana dokaamaan vain huvin vuoksi. Täytyy lisäksi myöntää, että addressi aiheutti viikonlopun parhaat naurut meidän porukalle. Terveisä Areenalta! :D
Kbz

#300 orgiat

03.08.2012 21:17

tipahin kyllä tossa orgian kohalla.