Romaninaisten hameraha poistettava

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Romaninaisten hameraha poistettava.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

19.03.2008 12:47


satu siitonen
hankasalmi

#2

20.03.2008 12:24

No miten olis, jos me valkoset naiset saatas saapasrahaa, sillä me sentään tehdään oikeaa työtä, ei valehdella hameissa.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

21.03.2008 00:53


Nelli Yli-Malmi
Hämeenlinna

#4

21.03.2008 12:48

ärsyttää romaanit pilaa suomen !!!! samaa mieltä Antti Karpin kanssa
Teemu Ahonen
Muurame

#5

25.03.2008 01:30

Jos romaanit kerran saavat hamerahaa, niin suomalaisten täytyisi saada tukea omiin kansallispukuihimme...
Jani Malmberg
Helsinki

#6 Turhat avustukset pois!

26.03.2008 17:20

Miehenä olen samoilla linjoilla teidän muiden kanssa. Minkä takia romaani naisten tulisi saada jokin hameraha avustus itselleen kun ei tosiaan tavallinen Suomalainen nainen saa mitään? Romaanit puolustevat rahakorvausta, sillä että hameen materiaalit on niin kalliita. Noh tehköön hameensa vaikka jauhosäkistä niin ei tarvii tuhlata rahojaan. Ärsyttää tuollainen hyysääminen. :/
Emmi Olkkonen
Vantaa

#7 Turhuutta

26.03.2008 22:25

Jos romaaninaiset saavat hamerahaa, niin miksi sitten suomalaiset eivät saa jotain tarpeellista kuten karvalakkirahaa?

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

16.04.2008 22:24


Teemu Ahonen
Muurame

#9

17.04.2008 23:56

Päätellen romanien määrästä hamerahaa jaetaan noin miljoona euroa joka kolmas vuosi. Iso summa, jolla pystyttäisiin pystyttämään vaikka Ahvrikkaan vedenpuhdistuslaitos.
Frans Nikkinen
Kuopio

#10 TARKOITETTU VALTAVÄESTÖLLE

05.09.2008 00:26

olen samaa mieltä että valtavaestön kuuluisi saada kanssa rahaa "kansallispukuihinsa" mutta.. minusta teidän tulisi sitten käyttää jokapäivä niitä eikä vain joka toinen päivä ja meillä romaneilla on monta sataa vuotta vanha kulttuuri.. että eikö myös valtavaestön pitäisi sitten pitää yllään sitä vanhaa kulttuuriaan mikä heillä on ollu.. esim. ennen naimisiin menoa jos on nainen harrastanut sukupuoli yhteyttä niin hänet tulisi laittaa jalkapuuhun.. jne jne. mutta meillä romaneilla taas on sama kulttuuri voimassa mikä on on ollut jo kauan ei se ole muuttunut kuten valtaväestöllä.. ja romani nainen käyttäää hamettaan joka päivä. Tuohon Antti Karpin kommenttiin niin kyllä me haluaisimme tehdä töitä mutta kun meille ei anneta töitä miten tehdä kenessä siis syy valtaväestössä vai romaneissä ??. Romanit ovat samalla tavalla Antti suomenkansalaisia kuin sinäkin sinusta voi tulla presidentti ja myös minusta.
Tarmo Järvi
Adressin tekijä

#11 Romaninaisten hameraha

08.09.2008 19:33

Adressiin kerätään nimiä vielä jokunen viikko. Olkaa aktiivisia ja puhukaa asiasta. Tarmo Järvi

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

08.09.2008 21:00


olli somero
pori

#13

08.09.2008 21:19

Antti Karppi: Suomen presidentti voi täten myös olla romani, joka on syntynyt Suomessa. Vaaterahoista en tiedä mitään, joten en allekirjoita adressia, vaikka kummalliselta aihe tuntuukin.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

08.09.2008 21:22


Tarmo Järvi
Adressin tekijä

#15 Romanien kansallispäivä

08.04.2009 16:30

Nyt on aika juhlia ja tehdä päätöksiä...kaikki yhdessä..
Ari Ståhlberg
Turku

#16 Mustalaisten hyysääminen on muutoinkin lopetettava.

03.02.2010 11:59

Yhteiskunnassamme vaikuttaa olevan sellainen trendi menossa, ettei mustalaisista eikä mamuista, somaleista ja venäläisistä saa mediassa arvostelevaa kritiikkiä antaa. Kyllä ajat ovat muuttuneet. Pelottaako median edustajia, että he joutuvat rasistin maineeseen jos he kirjoittavat näistä em. kansanryhmistä jotain negatiivista? Mustalaiset ovat aina olleet paremmassa asemassa kuin valtaväestö, ainakin silloin kun sosiaalietuuksista puhutaan. Miksi niin on ollut, niin siitä on voitava puhua. Oma adressini syntymisestä valkoisena Suomeen kertokoon puolestaan.
shardul kumar
uusikaarlepyy

#17 jeps jeps

04.04.2010 18:16

olen kyllä ehdottomasti hamerahaa vastaan.

Pakko kommentoida Antti sun tekstiäs

"Ja vaikka Suomeen olisitkin muuttanut ja täällä asunut ja saanut suomen kansalaisuuden niin että oikein papereisakin lukee niin.. Ei se sinusta suomalaista tee..."

romanit ovat muuttaneet 500-vuotta sitten Suomeen Pohjois-Intiasta joten suurin osa romaneista on suomessa syntyneitä ja siten suomalaisia. vaikka niillä onkin tummempi iho ja hiukset kuin sulla niin se ei tee niistä vähemmän "suomalaisia."
Vaikutat lievästi sanottuna rasistilta.

ja mitä välii vaikka ne ei oliskaan suomalaisia. itse en ole suomalainen ja olen ylpeä, että olen kotoisin maasta, jossa on5000-vuotta vanha kulttuuri. Olen kotoisin maasta missä maailman ensimmäinen kulttuuri on syntynyt. kaikki muut kulttuurit ovat peräisin sieltä.





Tarmo Järvi
Adressin tekijä

#18

09.04.2010 15:55

jonku ajan päästä (eikä mene pitkä aika) jaetaan hamerahaa ym. avustuksia myös näille nykysille romanikerjäläisille..
kolu
Vieras

#19

29.08.2010 18:25

mustalaiset ovat olleet täällä 500vuotta eivätkä vieläkään ole työn syrjään tarttuneet!varastakoot ne hameet.

trhyhte
Vieras

#20 lapsellista

30.08.2010 21:27

eikö tosiaan teillä ole muuta huolta täällä maailmassa kuin romanien hameet. täällä on pedofiilejä...raiskareita ...mutta kantakaa huolta hameista. suomalainen on teeskentelijä. ei kaikki koska ei voi yleistää. mutta nämä jotka täällä on kympillä hametta vastaan voisivat mennä itseensä ja adressoida vaikka sen takia että pedofiilit saatais pois lastentarhojen ja koulujen ympäriltä. huhhhuh kaikkee sitä näkee ja kuuleeee


Vieras

#21 sds

13.10.2010 10:02

OLEN SAMAA MIELTÄ KANSSASI
Vieras
Vieras

#22 Re: lapsellista

18.11.2010 22:02

#20: trhyhte - lapsellista 

 

Pedofiileille ja raiskaajille ei tietääkseni jaeta 400 euron avustuksia joka vuosi....
antti vaurio porista
Vieras

#23 JOS ROMAANI HALUAA OLEVANSA ROMAANI.....

18.11.2010 22:28

OTTAKAA VASTUUTYÖ PALKKAUSTA VASTAAN JA SITTEN OSTA MITÄ ITSE HALUAT!!!!!!!!
Reima Kultalahti
Vieras

#24 hameraha

22.11.2010 12:56

etnisten ryhmien erityis avustukset ovat rasismia valtaväestöä kohtaan joten ne kaikki on poistettava.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

10.03.2011 19:05