Romaninaisten hameraha poistettava
Ota yhteyttä adressin tekijään
This comment has been removed by the person who wrote it.
Turhat avustukset pois!
Turhuutta
TARKOITETTU VALTAVÄESTÖLLE
Romaninaisten hameraha
Romanien kansallispäivä
Mustalaisten hyysääminen on muutoinkin lopetettava.
jeps jeps
Pakko kommentoida Antti sun tekstiäs
"Ja vaikka Suomeen olisitkin muuttanut ja täällä asunut ja saanut suomen kansalaisuuden niin että oikein papereisakin lukee niin.. Ei se sinusta suomalaista tee..."
romanit ovat muuttaneet 500-vuotta sitten Suomeen Pohjois-Intiasta joten suurin osa romaneista on suomessa syntyneitä ja siten suomalaisia. vaikka niillä onkin tummempi iho ja hiukset kuin sulla niin se ei tee niistä vähemmän "suomalaisia."
Vaikutat lievästi sanottuna rasistilta.
ja mitä välii vaikka ne ei oliskaan suomalaisia. itse en ole suomalainen ja olen ylpeä, että olen kotoisin maasta, jossa on5000-vuotta vanha kulttuuri. Olen kotoisin maasta missä maailman ensimmäinen kulttuuri on syntynyt. kaikki muut kulttuurit ovat peräisin sieltä.
mustalaiset ovat olleet täällä 500vuotta eivätkä vieläkään ole työn syrjään tarttuneet!varastakoot ne hameet.
lapsellista
eikö tosiaan teillä ole muuta huolta täällä maailmassa kuin romanien hameet. täällä on pedofiilejä...raiskareita ...mutta kantakaa huolta hameista. suomalainen on teeskentelijä. ei kaikki koska ei voi yleistää. mutta nämä jotka täällä on kympillä hametta vastaan voisivat mennä itseensä ja adressoida vaikka sen takia että pedofiilit saatais pois lastentarhojen ja koulujen ympäriltä. huhhhuh kaikkee sitä näkee ja kuuleeee
Re: lapsellista
Pedofiileille ja raiskaajille ei tietääkseni jaeta 400 euron avustuksia joka vuosi....
JOS ROMAANI HALUAA OLEVANSA ROMAANI.....
hameraha
This comment has been removed by the author of the petition.
| This discussion has been closed. |
This comment has been removed by the author of the petition.