dna vastuuseen mokkulan myynnistä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista dna vastuuseen mokkulan myynnistä.

Petri Laiho
Valkeakoski

18.04.2008 02:28

Laitehan toimii myös GPRS-yhteydellä, joka ei vaadi 3G verkkoa. Toki 3G-verkko sallii suuremmat siirtonopeudet, mutta esimerkiksi ystävälläni GPRS-yhteyden siirtonopeus on ollut noin 300kb/s joka riittää netinkäyttöön.
Anne Laaksonen
helsinki

#2 Samaa selittelyä Elisalla

18.04.2008 17:46

Minulla se toimii kotona täällä Hesassa mutta se toimii kun haluaa ja kun elisalle soittaa niin aina on vika minun.
Olen jo oppinut sen verran, että sanoin tytölle heti alkajaisiksi, että tee nyt ihan oikeesti jotain siellä päässä. Vaikkapa ensin myöntää, että heidän yhteys pätkii ja katkoo.

Meidän kaikkien joilla on ongelmia tämän tästä näiden nettiyhteyksien kanssa pitäisi olla tosi kovia ja jollain tavalla lyöttäytyä yhteen vaatimaan, että yhteys täytyy toimia kun kerran laskukin on maksettava.

Suomen kuluttajaviranomaiset saisivat myös ottaa kovemman otteen tähän asiaan.
Sekä Viestintävirasto.
Olisi Suvi Lindenillekin töitä.
Mutta kun ollaan tällaista pullamössö porukkaa ja jokainen vaan valittaa niin ei asiat parane.
Jari Suominen
Turku

#3 Ei paljon auta

20.04.2008 23:14

virastot kun maassa ei saa rangaistusta huijaamisesta.Talousjärjestelmääme on nykyisin äärikapitalismi.Sen ilmiönä on pidettävä juuri tämän kaltaista piittaamattomuutta asiakkaan edusta.Rehellinen kauppa on jotain ihan muuta.
On eri asia elää markkinataloudessa kuin kapitalismissa.Vaaleissa voi vaikuttaa.Vasemmistoliitto on jyrkästi ihmisten hyväksikäyttöä vastaan.Haluamme että markkinoilla on säännöt.Emme suosi katutappelijoiden systeemiä.
Michail Jaction
Jurmaa

21.04.2008 12:59

Minäkin olen kuullut, että mokkulat toimivat myös GPRS-yhteydellä. Omassa kannettavassani on sisäänrakennettu modeemi, joten mokkuloiden kanssa ei ole tarvinnut taistella. Jos maassamme vallitsisi kommunistinen järjestelmä, liikkeet saisivat myydä ja mainostaa vain oikeasti toimivia tuotteita. Äänestä sinäkin SKP:tä!
Benjamin Vellacott
Adressin tekijä

#5 Taistelkaa vastaan

29.04.2008 19:43

Älkää antako periksi näissä asioissa. Jos tunnette ihmisen joka on kokenut saman kohtalon, pyytäkää häntä allekirjoittamaan tämä adressi. Tämä on todiste siitä että kyseessä on laaja ongelma. Myös muistakaa että teillä on viestintämarkkinalain takaama oikeus saada korvausta toimimattomasta tuotteesta 17€ viikko 120€ asti.