Maahanmuuttajien tuet

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Maahanmuuttajien tuet.

02230

#1226

24.08.2013 08:22

olen täysin samaa mieltä itse asun yksin eikä 477 eurolla pärjää vituttaa kun mamut saa kolmetonnia tyhjästä kun itse saan odottaa tilinpäätöstä että voin ostaa makaroneja!
HOHHOIJAA

#1227 Re: Maahanmuuttajat

24.08.2013 10:59

#26: Anna Liisa Saarinen - Maahanmuuttajat

...joo,täällä on melkein kaikki asiat päin v.....a,eihän noilla jätemäen yksilöillä ole mitään käypää tarjolla,kaikki on kokemattomia kaikissa normaalin ihmisen arkipäiväsissä asioissa,huutavat suureen ääneen kaikkea KAKKAA ja se on sitten tavallisen veronmaksajan syy,kun lamaa pukkaa,yli 40 ikäinen työkykyinen on kehä raakki,sitä ei oteta mihinkään duuniin jos ei ole suhteita,samaan syssyyn päättäjät huutaa kovalla äänellä työttömyydestä,kun löytyis joku joka osaa hommansa ja sais tänne asiat kondikseen.Ei suomalainen tuu tekemään mitään duunii,koskaan,niin kauan kuin palkat on halpatyövoiman tasolla. LAMA JA NOPEESTI KÄYTÄNTÖÖN,KAIKKI SAMALLE VIIVALLE,NIIN NÄKEE MITEN PÄRJÄILLÄÄN.

inariin

#1228 Jos maahanmuuttajia otetaan tänne

24.08.2013 11:22

Niin pohjois-suomessa on autio tiloja ja taloja pilvin pimein ja sinne tarvitaan asukkaita. Saman tien kun niitä tulee tänne niin junaan ja pohjois-suomea elävöittämään ja töihin kun pyrkivät niin kieli on osattava niin että toimeen tulevat.
Heijuli

#1230 Maailman kuvalehden kirjoittama artikkeli maahanmuuttajien tuloista

24.08.2013 14:20


Vieras

#1231

24.08.2013 14:23

Toimeentulotuke ei pitäisi jakaa,maahanmuuttajille,enemän,kuin meille aidoille suomalasille,tuen pitää olla suomalasille suurempi,ja maahanmuutajille 20 prosenttia pienempi.
however

#1232 Re: Maahanmuuttajista

24.08.2013 15:06

#40: Mirko Arkimaa - Maahanmuuttajista 

Siksipä tänne tulevatkin, kun sana on alusta astien kiirinyt kotimaahan, kuinka pohjoisessa on maa, jossa rahaa saa, jollei muutaen, niin mainitsemalla sanan racist.

Niinpä mm. Tunisiassa ja entisen Jugoslavian alueella rakennetaan omakotitaloja kuulema hyvien sossu-avustusten turvin.

Molemmissa tapauksissa ovet kertojina olleet itse täällä tukia nauttivat kodin rakentajat Tunisian tapauksessa jopa niin, että viettävät suurimman osan aikaansa kotimaassaan ja lennähtävät tänne vain uudistamaan hakemuksensa jtilipäivänä ja se on mahdollista, koska ovat  ilmoittaneet maistraattiin osoitteensa tänne.

Maanmiehet ovat hyvänä apuna toinen toisilleen näissäkin  "asumisasioissa" ja osoiteasioissa.

Näissäkään tapauksissa eivät viranomaiset ole vähääkään kiinnostuneita siitä, mihin suomalaisen veroja maksavan kansalaisen rahoja haaskataan, eivätkä ole varmasti mitään poikkeuksia joukossa.

Ja asumisasiat järjestellään siten, että suomalainen työtä tekevä on velvoitettu kotoutumaan tämän joutilaan työvoimareservin elämäntapaan; keskustellaan huutamalla yökaudet, juhlitaan ramadanit, välittämättä tippaakaan järjestysmääräyksistä, pilataan asunnot rasvakeittimillä ym. ym.  ja eipä sillä väliä, kun aamulla ei herätyskello kutsu työn ääreen.

Monenko poliitikon naapurina mahtaa olla maahanmuuttaja nauttimassa maailman parhaasta sosiaaliturvasta, eipä taida löytyä?

Tähän kaikkeen vaaditaan vain suomalaista "kotoutumaan"  hiljaa vaieten ja tämä kaikki vain siksi, että suomalaisen poliitikon itseluottamus on niin huono, että sitä täytyy pönkittää näyttelemällä jotain suurempaa ja parempaa mihin resurssit ikimaailmassa riittävä, liekö kaikki vielä perua sieltä Ruotsin alamaisuudesta.

Ei uskalleta sanoa ei, mutta omia uskalletaan kyllä kyykyttää.

however

#1233 Re: Maailman kuvalehden kirjoittama artikkeli maahanmuuttajien tuloista

24.08.2013 15:10

#1230: Heijuli - Maailman kuvalehden kirjoittama artikkeli maahanmuuttajien tuloista 

 No mm. Itiksessä näkee joukoittain näitä työhön hakeutuvia.

Ihanpa oikeita tositteita on valitettavasti nähty näiden tosasiallisista tuloista, nämä kun viis veisaavat siitä, joutuvatko kenties jonkun ulkopuolisen luettaviksi, vai ehkäpä lie tarkoituksella, mutta propagandalla tässäkin maassa näitä asioita silitellään.

however

#1234 Re:

24.08.2013 15:13

 

Vaatia aina voi, mutta kuka uskoo enää propagandaan, jota viranomaiset ja poliitikot syöttävät, kun elävä elämä ympärillä todistaa aivan toista.


Vieras

#1235

24.08.2013 15:26

HYVÄ ADRESSI

Vieras

#1236

24.08.2013 16:42

kaikki vaan kirjoitamaan tän!!! meinaan on hyvää asiaa tekemässsä

Vieras

#1237 Re:

24.08.2013 16:43

niinpä.... olaan meinaan hyvää tekemässä.

 

ALKUSUOMALAINEN

#1238 MAMU LÄHTEE

24.08.2013 16:57

Saakoot maahanmuuttaja vaikka vain 50e./kk avustuksia, on se liikaa, koska heitä on suomessa jo erittäin paljon ja joka vuosi tänne saapuu tuhottoman paljon lisää maahanmuuttajia, joille pitää maksaa myös avustuksia. Ei Suomen kassa ole pohjaton, josta voisi lappaa rahaa loputtomasti. Jokaisen Suomalaisen työntekijän palkoista ne verotuksen kautta maksetaan ja kun työt käyvät päiväpäivältä vähemmäksi, tulee Suomalaisista työttömiä, joille myös täytyy maksaa avustuksia ja eläkkeitä sekä sairaspalvelut ym. niistä samoista rahoista. Mutta kun ne rahat loppuu pian, eikä avustuksia voida maksaa, mitä sitten. Kuka lähtee Suomesta, MINÄ vai mamu? Ainakin minä tiedän jo vastauksen. Ja jos se ei lähde, niin voidaanhan me porukalla aina vähän "AVUSTAA".


Vieras

#1239

24.08.2013 17:00

On se vaan kieltämättä väärin vaikka itse tekee joka päivä töitä niin tuntuu ettei palkasta jää mitään käteen,melkein kädestä suuhun elämistä :( Ja tänne tulee maahanmuuttajia vaan olemaan kun on niin hyvät tuet eikä sen eteen tarvitse tehdä mitään!!
kapitalismi jyllää

#1240 Re: Ei ne nyt niin paljon saa...

24.08.2013 17:21

#5: hanne lahtela - Ei ne nyt niin paljon saa...

Ulkomaalaisia ei muuten jouduta sen takia ottamaan, että osa suomalaisista makaa kotisohvilla. Kotisohvilla makaa niitä työttömiä suomalaisia siksi että tänne on otettu ulkomaalaisia työntekijöitä polkupalkoilla tekemään töitä ja siksi koska tuotantoa on siirretty halpamaihin, missä tuotteet tehdään halvalla ko. maan työväestön selkärangasta repien nälkäpalkalla.


Vieras

#1241

24.08.2013 17:40

Suomalaisia keski ikäisiä esim. Turussa Työvoima toimisto laitaa 3-6 kk töihin 4 pv tai 5pv viikossa!!Ansio on 9 euroa pv mitä maalari, muurari, kirvesmies, hitsari. AMMATTITAITOISET miehen itsetunto viedään alas. Sairastuu masennukseen, häpeää kertoa kavereille.Ulkolaiset istuu pv pitkät kahviloissa.MINISTERIT ON KYLLÄ AIKA TYHMIÄ...Kerrotaan että Ulkolaiset halpatyöläiset tekee ilmaista työtä Suomessa. KATSOKAA TYÖVOIMA TOIMISTON JA TURUN SOSIAALI TOIMISTON PAPEREITA :!! SOSSUSSA NIMELTÄ ROUVA REIMAN ??? Päättää aikalailla lain vierestä. Kirjeitä tulee että TÄTÄ EI SAA NÄYTTÄÄ KENELLEKKÄÄN ULKOPUOLISOLLE. EIKÄ MAKSETTU SOSUSTA 2 kk Vuokra mikä molisi kuulunut. Henkilö pelkäsi ja otti lainaa.. Sisko takasi. HEI HEI MISSÄ MENNÄÄN...Sossu ja muut päälliköt Syyniin työstä ja VIRHEISTÄ OIKEUDESTA.


Vieras

#1242

24.08.2013 18:26

Maahanmuuttajana kannustan!

Vieras

#1243

24.08.2013 19:39

Lainsäädäntö on tässä ongelma. Se tulisi saada pikaisesti muutettua. Tunnen asian kolmannen sektorin toimintani tähden,liiankin hyvin.

Vieras

#1244 Re:

24.08.2013 20:02

#1243: -

Kerroppa meillekkin. Kiitos.

Puhukaa totta,ei roskaa

#1245 oikaisu

24.08.2013 20:05

Monessa euroopan maassa on tutkittu mitä maahamuuttajat maksavat.Sama tulos joka maassa,maahanmuuttajat tuovat enemmäm, kuin vievät!

Vieras

#1246 Re: oikaisu

24.08.2013 20:37

#1245: Puhukaa totta,ei roskaa - oikaisu

No nytpä olisi tietysti hyvä saada tähän faktoja niistä tutkimuksista. Minä ainakin epäilen niitä tutkimuksia, koska ainakin Suomessa on tällähetkellä todellinen kriisi, johon ei ainakaan lisää työperäistä maahanmuuttoa tarvita, koska työttömyys lisääntyy muutenkin kohtuuttomasti päivittäin.

Kesåmies

#1247 Lukuja

24.08.2013 20:42

Voisiko adressin tekijä laittaa lukuja pöytään? Ei oikein vakuuta tämmöinen.

Vieras

#1248

24.08.2013 22:30

Maassa maan tavalla. Oman maan kansa ensin, sitten muut. Antakaa Suomalaisille se mitä heille kuuluu, älkääkä jakako sitä pois.

Vieras

#1249 Re: Lukuja

25.08.2013 01:06

#1247: Kesåmies - Lukuja

älä sinä hurri mamu vasuri urputa lapsikin tietää etä mamut saa rahaa autot talot laivat tele visiot kullat ja jalo kivet ja kaiken mun varo rahasta kuin vaan menee sossu hyysärin luukulle ja sanoo turva paikka tämä on FAKTA OON OMIN SILMIN NÄHNY KAIKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111


Vieras

#1250

25.08.2013 01:46

mä oon töissä suomessa, maksaa kaikki verot, miksi haluat tappa mua?