Maahanmuuttajien tuet

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Maahanmuuttajien tuet.

onewayticket

#1251 Siipeilijöitä

25.08.2013 04:26

Ensin tullaan pakoon kotimaasta jossa ollaan hengenvaarassa ja sitteen kun saadaan rahahanat auki suomessa niin käydään hengenvaarallisessa kotomaassa lomailemassa ja silpomassa kakaroiden sukupuolielimet jollei niitä lähtiessä jo ehditty silpoa, tiedän tästä asiasta tosi tapauksen: äiti vastusti poikiensa ympärileikkausta ja kun pojat (suomessa syntyneitä suomen kansalaisia) olivat "lomailemassa" pari kuukautta isovanhempien kanssa kotimaassaan (Suomihan ei ole heidän kotimaansa koska eivät integroidu suomalaiseen kulttuuriin)niin poikien pelit oli silpaistu samalla reissulla.
Olisi varmaan pitänyt ilmoittaa lastensuojeluun, mutta lastensuojelu olisi luultavasti ollut hampaaton rasismisyytötösten pelossa. Ei muuta kuin pelkkä menolippu ensi kerralla kun lähtevät lomalle.
Yksi asia vielä aiheen ulkopuolelta joka vituttaa niin suunnattomasti, pieni tyttäreni on päiväkodissa ja siellä tuputetaan monikulttuurillisuutta eli harrastetaan aivopesua. Voiko vitutukseen kuolla?

Vieras

#1252

25.08.2013 07:19

EDES TASA-ARVOA !!!!!

Vieras

#1253

25.08.2013 07:20

T A S A - A R V O ! !

Vieras

#1254

25.08.2013 07:45

Ymmärrän, ja suosittelen, pakolaisten tullessa Suomeen, heidän alkuun pääsemisekseen tuen olevan suurempi (kotiin, kalusteisiin, oman uuden elämän alkuun saattamiseen). Mutta jo esim. vuoden jälkeen, mikään ei puhu sen puolesta, että tukien tarvitsisi olla sen suurempi kuin suomalaisilla samasa tilanteessa olevilla!

Vieras

#1255

25.08.2013 07:47

Tasa-arvo, samat tuet, samat elinolosuhteet! Ei nosteta muualta tulleita avun tarvitsijoita, oman maan avuntarvitsijoita ylemmäksi!

Vieras

#1256

25.08.2013 08:14

Hyvä ideaa !

Vieras

#1257

25.08.2013 09:45

Itse maahanmuuttajana olen kokennut aika pahakin- minulle sanotti" mine kotimaahaan takais kun ettet pärjää omillaan!", vaikka olinkin asunut jo yli 5v Suomessa ja vaan terveyten takia oli pakko vaihta työpaikka ja alussa oli tosi vähä töitä.. Nyt elämä kukki taas ilman sossuakin..:)

Vieras

#1258 Re: Siipeilijöitä

25.08.2013 11:08

#1251: onewayticket - Siipeilijöitä Voiko vitutukseen kuolla?

Käsittääkseni ei, mutta sinun kaltaisen p@skan puhujan tapauksessa toivon, että voisi.

Juuso T

#1259 Re:

25.08.2013 13:35

#1231: - Toimeentulotuke ei pitäisi jakaa,maahanmuuttajille,enemän,kuin meille aidoille suomalasille,tuen pitää olla suomalasille suurempi,ja maahanmuutajille 20 prosenttia pienempi.

Ennen kuin voi alkaa huudella suomalaisten oikeuksien puolesta, pitäisi opetella kirjoittamaan suomen kieltä.
(Olettaen että viesti ei ollut trollausta.. :p )

Selvennettäköön nyt vielä se, että kannatan tukijärjestelmän tasa-arvoistamista.


Vieras

#1260

25.08.2013 14:00

Alusta saakka kun näitä maahanmuuttajia on tänne tullut,niin kaiken mahdollisen tuen ja avun sossu on heille antanut!!Ensinnmäisenä tuli Somalit,joita sanottiin elintaso pakolaisiksi,perheille kustannettiin kaikki ja eikä mistään halvimmasta päästä,lapsille silloin merkki vaatteet,polkupyörät ym. ja vanhemmille myös.Minun mielipiteeni näille ihmisille on että heidät olisi karkoitettava takaisin omaan asuinmaahan,kun tilanne siellä omassa maassa on varmasti muuttunut parempaan suuntaan.Ensin Suomalaisille pientuloisille ja köyhille asiat kuntoon!!

Vieras

#1261 SUTTA JA SEKUNDAA

25.08.2013 14:06

Vituttaa kuulla, että mamulla on töitä ja elämä hymyilee. Minulla alkuSuomalaisella ei ole työtä ja elämä potkii päähän. Se työpaikka on se minulle kuuluva työpaikka, jonka mamu varasti minulta tekemällä sen halvemmalla. Kaikki on tämän helevetin EU:n syytä. Virolaiset ja Puolalaiset sekä kaikki maahantulevat muunväriset varastavat meiltä alkuSuomalaisilta päivittäin tekemällä meille kuuluvat työt. Minä alan olla valmis vaikka mihin, jos tilanne ei muutu. Suomen yritysjohtajat käyttävät EU:n lakeja hyväkseen palkkaamalla näitä mitälie mistälie palkan polkijoita, mutta myös työn jälki on myös sen mukainen, eli sutta ja sekundaa.

Vieras

#1262

25.08.2013 16:11

näin o

Vieras

#1263

25.08.2013 16:44

Maassa maan tavalla ja samat säännöt koskee myös maahanmuuttajia. Oman maan köyhät elää köyhemmin, kuin maahanmuuttajat. Missä vika??? Päättäjät voisivat itse kokeilla vuoden päivät tulla toimeen sosiaaliturvalla, niin olisi konkreettista kokemusta asiasta. Helppo tehdä päätöksiä, kun ei ole minkäänlaista hajua rahattomasta elämästä. Naurettavaa!

Vieras

#1264

25.08.2013 17:11

-

Vieras

#1265

25.08.2013 18:17

Olen itse pienituloinen vakituisessa työssä käyvä suomalainen yhen lapsen isä ja on asuntovelkaakin.
Kokeilin josko sossusta saisi apua mutta ei tipu rahaa koska tuloni ovat menoja isommat parilla sadalla jolla sitten pitäisi elää.Lisäksi ottavat vain huomioon heidän määritellyt kohtuulliset menot jotka ovat kaukana oikeista hinnoista.
Näin se vaa menee että omat kärsii ja saa anella,muut nauttii ja saa sormia napsauttamalla mitä haluaa.
Ärsytys ....!

#1266 Re: MAMU LÄHTEE

25.08.2013 19:23

#1238: ALKUSUOMALAINEN - MAMU LÄHTEE

Nii, ja entä niiden Somaleiden lasten MÄÄRÄ !! Yhdellä teini-ikäsellä on jo monta lasta, haloo, kuka maksaa niiden elämän ja koulut???? Koulutuskin tulee maksamaan Somalien osalta tuhansia euroja enemmän kk.ssa, kuin suomalaisten lasten. KUKA MAKSAA !!!


Vieras

#1267

25.08.2013 20:05

Erittäin hyvä että tähän asiaan puututaan !

Vieras

#1268 Suomalaiset poliitikot luulevat

26.08.2013 04:38

että maksamalla maahanmuuttajille ruhtinaallisesti tukia saadaan lähtömaihin palautettua oikeudenmukaisuus ja inhimillisyys sekä lopetettua korruptio ja väkivalta. Voi pyhä yksinkertaisuus!

Vieras

#1269

26.08.2013 04:59

Aivan loistava adressi!!! :D

Vieras

#1270 Re: Levittäkää adressia!

26.08.2013 13:48


Vieras

#1271 hyvä adressi

26.08.2013 13:50

kun täällä joku yrittää uskotella että tuet tulevat maahanmuuttajan lähtömaasta kelalle ja kela sieltä ne jakaa.Kuka uskoo.uskokoon ken tahtoo , minä en usko.

Vieras

#1272

26.08.2013 14:19

Asiallinen

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

26.08.2013 16:52


JO RIITTÄÄ!

#1274

26.08.2013 19:43

ETTÄ VOIKIN OLLA TAAS TYPERÄ ADRESSI!!! OTTAKAA ENSIN SELVÄÄ MITÄ ON OLLA PAKOLAINEN, JA MITÄ PROSESSEJA KULTTUURISHOKKEINEEN YM. JOUTUU KÄYMÄÄN LÄPI! MENKÄÄ OPISKELEMAAN ALAA, JOISSA TARVITSETTE FAKTATIETOA TUISTA, AUTTAKAA IHMISIÄ RUOHONJUURITASOLLA, JA LOPETTAKAA TÄÄLLÄ TURHANPÄIVÄINEN ININÄ!!!
Ei niin hyvää jos ei jotain pahaa.

#1275 Re: siinä sulle faktaa

27.08.2013 07:11

#6: Erkka Mäkinen - siinä sulle faktaa

Saksassa ensimmäisen lapsen lapsilisä on 184 euroa kuussa, nuorempien sisarusten enemmän. Joten jo tuo on suurempi kuin Suomessa. Kaipaisin enemmän faktaa. "Meillä ei ole töitä Romaniassa. Lapsilisä siellä on kymmenen euroa lasta kohden. Täällä perheeni saa kaikkiaan tuhat euroa."

http://www.hs.fi/ulkomaat/Naapurusto+sekosi+romaneista+Saksassa/a1377399154157?ref=tf_iHSisboksi630&jako=2326591902826b724841880528037075

Ja kun puhutaan Suomen maksamista korvauksista ei pelkästään maahanmuuttajille vaan myös täällä Suomessa köyhemmästä EU maasta yli 4 kk työskentelyyn tulleelle työntekijälle kotimaahan maksettavista etuuksista. Kelan lapsilisä dokumentista esimerkki

"Puolalainen mies työskentelee Suomessa, mutta hänen puolisonsa työskentelee Puolassa. Lapsi asuu puolison mukana Puolassa. Koska perhe-etuudet ovat Puolassa tulosidonnaisia, perheellä ei ole oikeutta perhe-etuuksiin Puolasta tulojensa perusteella. Näin ollen Suomi maksaa perhe-etuudet täysimäärisinä."

Siksi nämä köyhemmän maan työntekijät ovat halvempia sillä veromaksuista maksetaan osa heidän hyvinvoinnistaan suoraan heidän kotimaahansa, huomioikaa verottomana.

Paljon ois tehtävää, mutta faktaa tietoa halauaisia eikä vain mututuntumaa. MOT.