Maahanmuuttajien tuet

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Maahanmuuttajien tuet.

Vieras
Vieras

#76 Re: Joo..

17.12.2010 22:40

#51: tavallinen duunari - Joo.. 

pakko todeta että oksettaa ja kuvottaa tuollaiset suomalaiset! haluaisitko Suomen olevan kuin Pohjois-korea jonne ei kukaan pääse tai josta kukaan ei pääse pois? Tottakai Suomeen saa muuttaa muistakin maista, eikä silloin tule syyttää niitä jotka muuttavat. Kyse on lainsäädännön ongelmista, jotka ovat suomalaisten ja Suomen päätettävä asia/ongelma.

En voi tätä adressia Allekirjoittaa vaikka yhtäläisiä tukia kannatankin... Mamujen syyttäminen Suomen ongelmista on typerää ja lyhytnäköistä.

Veli-Matti Gröhn
Vieras

#77

18.12.2010 12:22

Itse eletään köyhyysrajan alapuolella.Onneksi on ystäviä jotka auttaa.En ole rasisti mutta en hyväksy perusturvan toimintaa maassa jossa pitäisi olla KAIKKI HYVIN!!

Vieras

#78 Kamala adressi

18.12.2010 17:50

Tämä on vastenmielisin adressi, minkä olen nähnyt. Varmaan persujen masinoima. Persuilla on vetoa, koska Suomessa riittää 20-30 v vihaisia miehiä, joilla koulu meni vihkoon, työt on muuta mistä haaveiltiin ja olut maistuu pidemmän aikaa kun viikonlopun. Sille pitää löytää syyllinen. Ja Soinihan sen antaa tarjottimella. Amerikkalaisempaa mielikuvapolitiikkaa maailmasta on vaikea löytää: Apua, meitä uhataan. Soittakaa kun pelkäätte, koetamme siihen mennessä keksiä jotain järkevää.
Voi Kiesus !
CataS
Vieras

#79

19.12.2010 12:02

Ihan p***ä että kotona lapsiaanhoitavat saavat kaikkia muita vähemmän tukea!!
Vieras
Vieras

#80 Re: Kamala adressi

20.12.2010 14:53

#78: - Kamala adressi 

OLEN NAIMISISSA JA PÄTKÄTYÖLÄINEN! VASTUSTAN  KELAN HYVÄKSIKÄYTTÖÄ. SUOMI SUOMALAISILLE!!!!JOS ULKOMAALAINEN KUNNIOITTAA SUOMEN KULTTUUURIA JA TEKEE MIELUITEN TYÖSSÄ EIKÄ SALLI KELAN KÄY TTÖÄ.HYVÄKSYIN HETI HÄNET. EI RAISKAUS,EI RIKOLLINEN TOIMINTA,EI PIMEÄN TYÖN SALASSA,EI OMA KULTTUURIN TUOJA JNE.EI HUNNUN KÄYTTÖ!

enemmän veroja poliitikoilta.
Vieras

#81 Mahaanmuuttajille ei penniäkään.

28.12.2010 22:12

Saahan ne jo nyt enemmän tukia kuin suomalaiset. Itse opiskelijana sain n.500e kk tukia ja en vielä lisäksi työtä tekevänä saanut tienata enempää kuin 500e/kk, joten miksi mehmetit saavat sitten 1300e/kk, asunnon, kännykän, ruokaa yms??? Missä minun tuet???
Ja kyllä totuus on, kokemukesta voin kertoa että, sossun luukulla meille näytetään ovea ja maahanmuuttajille tarjotaan pullakahvit. Sitten ihmetellään miksi kaduilla alkaa näkyä kerjääjiä. Just siksi, että täällä on liian hyvät oltavat ulkomaalaisille pakolaisille, toisin kuin veroa maksaville suomalaisille.
Jos saisin työtä mitä voisin tehdä pimeänä, en maksaisi enää koskaan veroa, eli toisinsanoen mehmettien kännykkälaskuja.

Anonyymi

#82 Re: Ei ne nyt niin paljon saa...

29.12.2010 00:01

#5: hanne lahtela - Ei ne nyt niin paljon saa... 

 Kyllä sinullekin sanoisin palkansaajana, että voit itse kyllä osallistua niin paljon kuin haluat näiden paapomiseen!! EI TARVITSE HUUTAA APUUN  meitä muita, jotka yritämme tulla toimeen omilla tuloilla.


Anonyymi

#83 Re: Maahanmuuttajien kotoutuksesta

29.12.2010 00:03


Anonyymi

#84 Re: Ei ne nyt niin paljon saa...

29.12.2010 00:38

#5: hanne lahtela - Ei ne nyt niin paljon saa... 

 Taisin sulle jo vastatakin, tarkoittaen, että laita niin paljon kuin haluat auttamiseen tärkeillesi kohteillesi, mutta älä odota. että me kaikki olemme samaa mieltä sinun kanssasi. Hyvää Uutta Vuotta toivottaen Raimo Oikarinen


Anonyymi

#85 Re: Tätä adressia on kaivattu

29.12.2010 00:41

#18: Pekka Härkönen - Tätä adressia on kaivattu 

 Nimenomaan. Maksakoon nämä, jotka kaipaa näitä "hyväksikäyttäjiä" niin itse ne heidän kulunsa.

Vieras
Vieras

#86 Re: Faktatietoa?

30.12.2010 10:55

#16: itse ulkomailla asuva - Faktatietoa? 

jo vain. laskin nopsasti mitä suomalainen viisihenkinen perhe, eli kaksi aikuista ja kolme lasta, saisi tukea. yhteensä noin 1300 e työmarkkinatukea, asumistuen, ja lapsilisää 351,5€. ei siis tuossa  ainakaan ole mitään eroa noiden maahanmuuttajien tuloihin verrattuna.

minuakin kiinnostaisi mitä erikoistukia he muka saavat? pimeänäkö ne maksetaan, kun niistä ei missään ole mitään mainintaa?

Petri Mäkinen
Adressin tekijä

#87 Re: Kamala adressi

05.01.2011 22:18

#78: - Kamala adressi 

Ensinnäkin olen keskiluokkaa tienaava ihminen, tänä vuonna aloitin työt omalla yrityksellä. Vaimolla amk tutkinto ja keskiluokan tulot. Vauva syntyi viime vuoden lopussa, sikäli tämän vuoden tuloja vaikea arvioida.

Politiikasta on omat mielipiteeni ja yksi niistä on tämä adressi, muita en ala tähän eritteleen (jos haluat tietää ota yhteyttä sähköpostilla ptm_80@luukku.com)

Ne ketkä eivät tee toimeentulonsa eteen mitään ja saa hyvät tuet ilman perusteita, niin heitä en hyväksy. Onko tarpeeksi hyvä peruste saada hyvät tuet vain sen takia, että muuttaa Suomeen?

http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100403170102EH

"Kotoutumistukena maksettava työmarkkinatuki määräytyy samoin perustein ja on saman suuruinen kuin tavallinen työmarkkinatuki. Myös kotoutumistuki on tarveharkintainen. työllistymistä edistävien palveluiden ajalta kotoutumistuki maksetaan ilman tarveharkintaa."

Tähän voin sanoa: Tervetuloa Suomeen saat heti 500e/kk käteen, lisäksi muut tuet (kuten asuminen on ilmaista ymym.)

 

Mika Kupari
Vieras

#88 Kotoutus ja mamu-paapominen

29.01.2011 18:55

Mielestäni Suomessa käytettään liikaa
rahaa romaanien ja muiden mumu-ryhmien paapomiseen. En ole mamuja vastaan mutta tuet pitäisi kohdentaa eri tavalla. Ei rahana vaan avustuksena. Malli voitaisiin ottaa vaikka Italiasta tai Espanjasta (muista normi eu-maista)
Vieras
Vieras

#89 Re: Kamala adressi

29.01.2011 19:03

#78: - Kamala adressi 

 No kyllä minuakin ihmetyttää mamujen jne (romaanien) paapominen. Normikansalaisena tienesti 35000 en ole valmis avustamaan mamuja. Itse käyttäisin nekin rahat vaikkapa peruskoulujen korjaamiseen ja opetusolosuhteiden parantamiseen. Mamuja pitäisi auttaa tulemaan toimeen omillaan eikä heti opeteta heille helpointa sosiaalitanttai auttaa-metodia.

  

 

Vieras
Vieras

#90 Re: Re: Kamala adressi

29.01.2011 19:09

#89: Vieras - Re: Kamala adressi 

 Tässä ohjeet uusille mamuille http://www.alipi.fi/tiedostot/file/Lahden%20kaupungin%20maahanmuuttajaopas_25_11.pdf . Kyllä näillä pärjää muutaman ensimäisen vuoden. ja sitten voi alkaa etsimään töitä. Kustannuksia tuli noin 100.000 € / mamu .... Menee muutama vuosi ennenkun tilit Suomen valtionkanssa on tasattu. Ei muuta ohjetta mamulle kun lainaa pankista, niin me muut normisuomalaiset tehdään.

 

TiinaT
Vieras

#91 Re: Re: Faktatietoa?

06.02.2011 22:54

#86: Vieras - Re: Faktatietoa? 

 voi pyhä jysäys oletko oikeasti noin tyhmä? tottakai samat perustuet mutta kyse on HARKINNANVARAISISTA TUISTA joista ei ole mitään tietoa saatavilla koska ovat salassa pidettävää tietoa!

HERÄÄ PAHVI!!

Vieras

#92 Re: siinä sulle faktaa

19.02.2011 21:18

#6: Erkka Mäkinen - siinä sulle faktaa

Itse sain sosiaalitukea 2kk ajalta 250euroa, pikkasen ottaa pattiin.

KT

#93 Re: Ei ne nyt niin paljon saa...

20.02.2011 00:25

#5: hanne lahtela - Ei ne nyt niin paljon saa... 

Eiköhän muutenkin kannata rajoittaa maahantuloa kulttuurisistakin syistä. Turvattomuus kasvaa jos myös etnisiä välikohtauksia tapahtuu kaduilla. Sitäpaitsi ovatko ''maailmanparantajat'' yhtään ajatelleet sitä, kuinka paljon maahantulijoista kärsii henkisistä ongelmista johtuen vieraasta kulttuurista. Ratkaisu ei ole se että kantaväestön tulisi sopeutua vähemmistön vaatimuksiin, vaan sen tulisi olla juuri toisinpäin. Se on täysin naurettava ajatus jos vain vastaanottavalla maalla ja kantaväestöllä on velvollisuus olla ''suvaitsevaisia''. Suurin vastuu sopeutumisesta uuteen kotimaahan on maahantilijalla itsellään.

KT
Vieras

#94 Re: Kamala adressi

20.02.2011 00:33

#78: - Kamala adressi 

Huomaa että elät itse Mikä-Mikä-maassa, jos et tunnusta että Suomen maahanmuutto- sekä turvapaikkapolitiikassa olisi paljon korjattavaa. Se että nostat itse heti ''rasisti-kortin'' esille, kertoo vain sen kuinka ennakkoluuloinen olet tiettyjä ihmisiä kohtaan, vaikka kuinka ''suvaitsevainen'' olisit olevinasi. Et ole pystynyt mitenkään tukemaan omia väitteitäsi, anna meille muille ihan tilastotietoa että maahanmuutto- sekä turvapaikkapolitiikka olisivat maassamme hyvällä mallillaan. Anna myös faktatietoa että jotkut etniset ryhmittymät ovat sopeutuneet suomalaiseen ja länsimaiseen elämäntapaan ongelmitta.

jon hukkanen
Vieras

#95

20.02.2011 10:27

onha toi ny ihan älytöntä!
Marjo Honkanen
Vieras

#96

20.02.2011 11:38

! ! !
Totuus ei pala tulessakaan.

#97 Re: Levittäkää adressia!

20.02.2011 12:08

#1: Petri Mäkinen - Levittäkää adressia!

Täysin perättömiä väitteitä ja siksi perusteeton adressi.

Suomessa maahanmuuttaja ei saa sen enempää tukea kuin kantaväestön edustajakaan. Suomessa viisi henkinen maahanmuuttaja perhe jos on 2 työtöntä aikuista ja 3 kolme lasta (1 v., 3 v. ja 5 v.) saa samat tuet kuin vastaava suomalainen perhe, kun he asuvat samassa kaupungissa ja samanlaisessa asunnossa.

Täytyy saada julkiseksi tiedoksi.
Vieras

#98 Pakolaisten tuet

20.02.2011 22:23

Kuinka paljon valtio vuodessa kuluttaa rahaa pakolaisten ja maahanmuuttajien kustantamiseksi?
Kuinka suuret ovat välilliset kustannukset?
Lurppa
Vieras

#99

28.02.2011 14:36

Terveisiä Vasemmistoliiton kansanedustajaehdokkaalle Sini Savolaiselle, joka mainostit Länsi-Savossa tätä "rasistista" adressia.
Vieras
Vieras

#100 Re: Maahanmuuttajat

07.03.2011 14:00