Ryhmäkanne saatava ympäristölakiin

Ryhmäkanne saatava ympäristölakiin / Tiedotteet / Järvikansan edunvalvonta / Kommentit

maurijo hirvonen
Vieras

#1

19.08.2013 20:32

Yhdyn vetoomusartikkeliin täysin ... on vaikeaa ymmärtää miten nykykäytäntöön on vapaaehtoiseti jopa kutsuja esittäen ympätty uuskolonianismin piirteitä yhdistäviä elementtejä. Ymmärrysvaje, etuuksien ajaminen ja lobbaus samassa yhteydessä sekä jatkuva hämmennys ovat vahvoina esiintyneet. - Asiantuntijoita, joita on käytetty, ovat valitettavasti kevytversioita, missä aita on matalin, siten toimittu on. - Vastuuntuntoinen toimintakulttuuri on edellytys oikean todellisen asiantuntemuksen esillesaamiseksi. Ehdotan vakaasti, että keksijöitä ja vapaita visionäärejä on kutsuttava mukaan asiantuntijaryhmiin. Heillä on vakaumus toimia oikein. Olen yksi heistä. Olen valmis antamaan osaamiseni isänmaamme käyttöön. Minulla on mallinnusosaamista ja hahmotelmani käytettävissä. Superinnovaatio-mallinnukseni on toimiva eri tilanteissa ja toimii myös muuttuvissa ekosysteemeissä ja maailmantilanteissa. Tv. Mauri JO Hirvonen, monialavisionääri  oivallus8(a)gmail.com


Vieras

#2

03.01.2014 11:12

-Juuri tuota en minäkään ymmärrä, että annetaan maaperän aarteet muille ja jätetään pilaantunut maasto ja -vesistöt jälkeensä. Kyllä näille tuolla asuville ihmisille täytyy saada taustalle sellaiset voimat, että ko. ihmiset pystyvät pitämään puoliaan näissä asioissa. Mitähän nuo "luvan antaneet" tykkäisivät, jos heidän seinusviertään tultaisiin kaivelemaan ja saastutettaisiin kaivojensa vesi? Sitten vain jätettäisiin kaikki siihen.. Tämä näin pienessä mittakaavassa ajateltuna, mutta Talvivaara...huhu, huh. Hetimmiten "kiviä rattaisiin", vaikka työpaikat onkin tärkeitä, mutta kumpi painaa vaakakupissa enemmän... ?