Auringon otto ja pukeutuminen tasa-arvoiseksi maauimaloissa miehille ja naisille !

janne sivander
jyväskylä

#1 En nyt tahtois saivarrella mutta pakko on ihan

07.07.2008 19:13

"Onko naisista tullut b-luokan kansalaisia ottaessaan aurinkoa, kun fysiologisesti ja anatomisesti sukupuolet eroavat toisistaan vain navan alapuolelta."

Sähä näytät oleva iha kirurgitasoo näissä anatomiatiedoissas :D taitaa siellä löytyä vaikka mitä eroja, kuten ny huomattavimpana eroavaisuutena ehkä maitorauhaset?

Kyl mää oon sit nii fiksu jätkä.
Roope F
Pori

#2 OokoO

10.07.2008 05:02

Jepjep... En mä kyllä ainakaan usko siinä mistään "sukupuolirasismista" olevan kyse. Siinä on vain se että piankos siellä on pojat mulkku kädessä nurkan takana kattelemassa kun ovat naiset sielä tissit paljaana! Noilla uima asusteilla peitetään ne osat, jotka yleisesti ottaen kiihottavat vastakkaisen sukupuolen edustajaa... Näin virallisesti sanottuna. En ees ihmettelis jos tuon adressin laatijakin olisikin mies ;D
Anton Salminen
Helsinki

#3

11.07.2008 23:58

''Miksi sitten miehillä on tällä hetkellä viransa puolesta tahto kieltää samanarvoisuus aurinkoa ottaessa''

Kuka mies haluaa kieltää naisten yläosattomuuden?
Iso Muna
behind you

#4

15.07.2008 01:15

Kyl mä ainakin kannatan tätä mutta en minä mitää hirveen rumia tai läskejä ämmiä haluu nähä tissit paljaana, niitä ei kyllä rannallekkaa sais päästää.
Laura Lehtonen
Raahe

#6

11.12.2008 16:24

"Jepjep... En mä kyllä ainakaan usko siinä mistään "sukupuolirasismista" olevan kyse. Siinä on vain se että piankos siellä on pojat mulkku kädessä nurkan takana kattelemassa kun ovat naiset sielä tissit paljaana! Noilla uima asusteilla peitetään ne osat, jotka yleisesti ottaen kiihottavat vastakkaisen sukupuolen edustajaa... Näin virallisesti sanottuna. En ees ihmettelis jos tuon adressin laatijakin olisikin mies ;D" Ihan totta tämä kyllä 8D ja adressin laatija ON mies.
Simo Kosonen
Rautjärvi

#7 juu :D

27.01.2009 21:24

otakkoon naiset ne yläosansa pois niin että ollaan tasavertaisia ei haittais minua...
Vieras

#8 Re: anton salminen on homo!!!

08.06.2010 15:43