Toimeentulotuen perusosaan korotus

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Toimeentulotuen perusosaan korotus.


Vieras

#1

26.07.2013 15:58

Allekitjoitan ilman muuta.

Vieras

#2

26.07.2013 16:00

Vähin mitä pitäis tehdä, on nostaa toimeentulotuki samalle tasolle kuin työmarkkinatuki.
Che Guevara

#3 Nostetaan se viimeinkin jo inhimilliselle tasolle!

26.07.2013 16:12

877 euroa/kk toisi toimeentulotuen ruuan ja lääkkeiden kanssa kituuttavalle köyhälle riittävän hyvälle tasolle. Ei tarvis "varastaa" enään hengissä pysyäkseen! Ja kahden hengen taloudessa vähintään 1600 euroa/kk vähimmäistuloksi
hh

#4

26.07.2013 16:16

#1: - ---menkää töihi

Pekko

#5 Re:

26.07.2013 16:22

#4: hh -

Jep mitä järkeä on ylläpitää sairaaloitakaan. Jengi vois vaan pysyä terveenä.


Vieras

#6 Re: Re:

26.07.2013 16:25

#5: Pekko - Re:

hahah nimenomaan!


Vieras

#7

26.07.2013 16:31

mitä helvetin sponsorointi kenelle noikin rahat mahtaa mennä vi tunaasit

Vieras

#8

26.07.2013 16:31

juokaa viinaa ja vetäkää subutexii

Vieras

#9

26.07.2013 16:31

harrastakaa anaaliseksiä
000

#10 #7

26.07.2013 16:32

Tai voitais jo vihdoinkin sosialisoida rikkaiden rikollisten omaisuus takaisin verotuloksi..

Vieras

#11

26.07.2013 16:33

Hyvä. Nostetaan vain tuen perusosaa. Jo on aikakin.

Vieras

#12 Rikkaat polvilleen...

26.07.2013 16:34

Saunan takana on aina tilaa uusille..
Duunari

#13

26.07.2013 16:38

Hyväksyn sellaiset tuensaajat jotka ovat oikeasti työkyvyttömiä tai on painava syy miksi tukea pitäisi saada. Mutta jos ne loput homeperseet jotka elävät meidän verorahoilla jonka eteen on tehty TÖITÄ saavat vielä lisää rahaa niin minä vaadin vähintään kunnon palkankorotusta.. prkl

Vieras

#14

26.07.2013 16:46

Mäkin vaadin yhteiskuntavastuuta niiltä pankkiirisioilta ja sijoitusanalyytikkokermaperseiltä joiden väärien päätösten vuoksi globaali lama on todellisuutta! Ulosmittaukseen niiden kaikki omaisuus ja kaikki veroparatiiseihin piilotettu raha takaisin verottajan kuumottavien näppien ulottuville!!!
Köyhä

#15 Re:

26.07.2013 16:50

#13: Duunari -

sais olla niitä töitä tarjolla, pätkä töitä riittää ja matalapalkka alalla joilla työskennellessään elää eelleen toimeentulotuella.. itse olen työkyvytön ja toimeentulotuella elän. rahat ei riitä laskuihin.. ja itse olen työtapaturman takia nuori eläkeläinen.. ei kiva ei...

ripa

#16 Re: Nostetaan se viimeinkin jo inhimilliselle tasolle!

26.07.2013 16:53

#3: Che Guevara - Nostetaan se viimeinkin jo inhimilliselle tasolle!

mutukeilla ja pakolaisillahan se taitaakin olla jo noilla tienoilla noi tuet + sossu maksaa ajokortit,ostaa tietokoneet, autot ja uudeet kalliit merkki vaatteet.. kiitos suomen toimeentulo tuen, suomenvaltio on rasisti oman maan kansalaisia kohtaan!

Hyvin(kö)vointivaltio

#17 Pää pois persiistä

26.07.2013 17:02

Ulkomaalaset homopersiit jotka tekee rikoksia suomessa ja raiskailee, menolippu persiikseen ja takasin ei ole tulemista. Ei tueta ulkomaalaisia yhtään sen enempää kuin suomalaisiakaan. Suomalaisten asiat sais pistää parempaan jamaan ennen kun alkaa ees miettii jnt maahanmuuttajien asioita. Jos haluavat suomeen tulla niin saisivat sitten oikeasti joko opiskella tai mennä töihin. Muutenkin välillä hyvinkin vaikea koittaa mihinkään töihin päästä ilman työkokemuksia, ensisijaisesti saisivat ottaa suomalaisia töihin kun sitten ulkomaalaisia.
Ilonpilaaja

#18 Hyvä juttu, mutta...

26.07.2013 17:27

Mikä merkitys on koko perusosalla, kun lähes kaikkien toimeentulotukipäätökseen kirjataan muitakin kuluja, vähintäänkin asumisesta? Perusosa ei kerro mitään. Se on vain se "valvomaton osa" rahaa, joka asiakkaalle annetaan. Jos sitä kasvatetaan "liikaa" saadaan kuulla kuinka jotkut yksilöt elää leveästi sossun rahoilla ja voivat kuluttaa koko suuren työttömyyskorvauksensa viinaan kun sossu maksaa sen päälle asumisen ja pakolliset laskut. Joo. Jos taas muiden kulujen korvaamista kasvatetaan, voitaisiin ns. valvoa kansalaista enemmän, tosin se ei varmaankaan ole tavoittelemisen arvoinen tila. Pitkäaikaistyöttömälle tosin varmaan parempi vaihtoehto kuitenkin.

Pelkkä perusosan korotushan ei auta pois toimeentulotuelta, jos vuokrat ja laskut edelleen maksatetaan sossuilla. Ensisijaiset etuudet olisi saatava päinvastoin korotettua sellaisiksi, ettei toimeentulotukea tarvittaisi. Perusosan korotus ainoastaan lisää toimeentulotuen asiakkaita.

Vieras

#19

26.07.2013 17:44

j.teräs

#20 ei

26.07.2013 17:53

Mielummin korotetaan huonoiten palkattujen ammattien palkkoja ja laksetaan tukia, saadaan kansa töihin kattoon syljeskelemästä...

Tohon itse adressiin olisi muuten voinut lisätä edes jonkinlaiset perustelut, minkätakia laiskottelusta pitäisi maksaa yhä enemmän. Sen sijaan opintotukea tulisi ehdottomasti korottaa.
Tasa-arvoisessa maassa.

#21 Korotus kuuluu kaikille.

26.07.2013 18:01

Kyllä toimeentulotuki täytyisi olla kuusitonnia kuussa,saahan Halonen eläkettäkin saviisikymmentä tonnia vuodessa.Elämmehän kuulema tasa-arvoisessa maassa.Kaikilla joutilailla täytyy olla tilaisuus seuraamaan,kun ulkomaalaiset tekevät kaikki työt.Aasialaiset keräävät marjat ja myyvät Japaniin,ulkomaiset arkkitehtitoimistot määräävät maankäytöstä,jossa etusijalla on pelkät suojelulliset näkökohdat ja puistot,rakennetaan vain pakolaisille asuntoja lisää,sijoittajat ja keinottelijat tunkee kaikkiin uskomattomiinkin paikkoihin,viinaa ja huumeita lisää,niin siitä se kestäväkehitys globaalisoituukin.
workingmanisafool

#22 dd

26.07.2013 18:13

En tajuu miten ei voi riittää toimeentulotuki nykyisellään. Itselläni riittää oikein hyvin itselleni ja koiralleni tämä kuussa. Ja noin 50% siitä menee dokaamiseen.

Vieras

#23

26.07.2013 18:14

menkää hitossa jo töihin,vaikkapa Afriikkaan,kyllä työtä maailmalta varmasti löytyy,vaikkapa naurattamaan naisia lomakeskuksiin

Vieras

#24 477 ei riitä mulla kuussa

26.07.2013 18:28

Syystä, että mun makuaistini ei mitä tahansa pöperöä niele. Pitää olla joka päivä lohta, pestoa, kermaviilikastiketta ja hyvää viiniä. Ei mikä tahansa nyt köyhällekään kelpaa!

Vieras

#25

26.07.2013 18:59

Allekirjoitan adressin, vaikka kuntalaisaloite tai kansalaisaloite olisi ehkä toimivampi, koska ne on pakko käsitellä.