Iisalmen koulut kuntoon ennen uimahallia
Ota yhteyttä adressin tekijään
Vieras#1 Sep 11, 2013, 08:36
Lapset ovat tulevaisuutemme. Pidetään heidät edes terveinä vielä!
Vieras#2 Sep 11, 2013, 16:38
Minun mielestäni Kauppis-Heikin koulu tulisi remontoida ensin, sen huonon kuntonsa vuoksi. Itse käyn tätä koulua ja olen monesti huomannut hometta yms. Kauppis-Heikki kaipaa jonkinlaista peruskorjausta, ainakin ennen uimahallia!
järki käteen#3 Sep 12, 2013, 16:57
koulut kuntoon
eiköhän se pitemmän päälle
ole viisasta korjata koulut
ettei tule terveydellisiä ongelmia
lapsille jatkossa,oireita jo on!
ole viisasta korjata koulut
ettei tule terveydellisiä ongelmia
lapsille jatkossa,oireita jo on!
Vieras#4 Sep 13, 2013, 04:08
Tärkeysjärjestys taas päälaellaan :/
Vieras#5 Sep 15, 2013, 07:29
peltosalmella on ehdottomasti säilytettävä myös yläaste.
En haluaisi lastenlapsiani jussiahoon.Uimahallin remontti on tähän verrattuna ihan toissijainen juttu.
Vieras#6 Sep 16, 2013, 04:41
Olisikohan hyvien ja toimivien katujen auki repimisen kustannuksilla saatu isojakin korjauksia tehtyä.Rahaa työnnetää turhuuksiin...mutta rahaa ei löydy välttamättömyyksiin.Tuntuu että päättäjillä ei ole maalaisjärkeä,sillä se on se avainsana.JÄRJENKÄYTTÖ!!!!
kuunnelkaa veronmaksajia#7 Sep 16, 2013, 15:08
Tulevan ja vielä terveen oppilaan äiti
Olen myös sitä mieltä, että katuremontit olisi pitänyt jättää tekemättä Iisalmen keskustassa (mm. Louhenkatu) ja laittaa nekin rahat kouluihin. Julkisivua kyllä silotellaan, mutta sisällä muhii homepommit ihmisten terveyden uhalla.
Vieras#8 Sep 17, 2013, 06:34
Adressin sisältö painottaa kunnan perustehtävään kuuluvan veltoitteen asianmukaista hoitamista.
Lisäksi pidän tärkeänä Iisalmen kouluverkon kannalta sitä, että Kauppis-Heikissä säilyy toinen yläkoulu. Asia on perusteltu vahvasti muutaman vuoden takaisessa kouluverkkoselvityksessä ja siihen liittyneessä keskustelussa. Ei ole viisasta hetkellisten suhdanteiden takia repiä auki hyviä ratkaisumalleja. Myöskään ei ole viisasta ahtaa kaikkia yläkoululaisia kaupungin keskustaan epäasianmukaisiin tiloihin.
Osmo Turkki
Lisäksi pidän tärkeänä Iisalmen kouluverkon kannalta sitä, että Kauppis-Heikissä säilyy toinen yläkoulu. Asia on perusteltu vahvasti muutaman vuoden takaisessa kouluverkkoselvityksessä ja siihen liittyneessä keskustelussa. Ei ole viisasta hetkellisten suhdanteiden takia repiä auki hyviä ratkaisumalleja. Myöskään ei ole viisasta ahtaa kaikkia yläkoululaisia kaupungin keskustaan epäasianmukaisiin tiloihin.
Osmo Turkki
Vieras#9 Sep 17, 2013, 18:26
Re:
Kiitoksia osmo Turkille erittäin hyvästä kommentista! Se selvitys kaivetaan esille.
Vieras#10 Sep 19, 2013, 08:01
iisalmen koulut kuntoon ennen uimahallia
Vieras#11 Sep 19, 2013, 09:15
Nyt on vuoro koulujen urjeilu kultuuri ja vapaa aika saa odottaa .
| This discussion has been closed. |