Naisilta henkilöauton ajo-oikeus pois

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Naisilta henkilöauton ajo-oikeus pois.

Asentajan mies

#26 No kuule..

Mitä jos muuttaisit sinne Saudi-Arabiaan?Meillä emäntä on kuskina,koska ite en voi sairauteni takia ajaa autoa.Emäntä on ammatiltaan myös autoasentaja.

Vieras

#27 Re: Ei naisilla henkilöajo-oiketta...

huhhuh

#29 No huh huh

Kylläpä tämä adressi on varsinaisen älykääpiön ja      sovinistisian  kirjoittama. Mistä lie kirjoittaja keksinyt noin vähäjärkiset perustelut naisten ajokiellolle

#30 Re:

#8: -

Yhtä hyvä yleistys kuin se, että kirjoituksesi perusteella miehet eivät osaa kirjoittaa. Menehän takaisin äidinkielen tunneille!

Niggaes

#31 pyllynalle

es pärisee pylly nalle

Totuuen ääni

#32

Tämä ei tosiaankaan ole feikki adressi, voisitte feikit mennä muualle "allekirjoittamaan"  oikeasti huonoja adresseja, tämä adressi on yksi parhaimmista tällä-vuosituhannella, ei naisista ole kaikkeen samaan kuin miehistä! HYVÄKSYKÄÄ TÄÄ TOSIASIA

Pettynyt

#33 Eikä siinä vielä mitään..

..itse taisin saada peltipoliisilta sakot , kun kiirehdin naisen luokse ja samalla yritin juoda rauhassa aamukahvia ja lähettää hänelle tekstiviestiä!

Tämä siis vaikka naisen tulisi "hyvänä kuljettajana" ymmärtää, että hän ei saisi millään tavalla häiritä kuljettajaa (myöskään toiselta paikkakunnalta) ajon aikana!!

Nyt naiset järki käteen näissä hommissa!

mä vaan

#34 ei hyvää päivää

Tässä voin samointein sanoa, että ammattikuskina kun seuraa liikennettä, niin kyllä moni nainen ajaa paremmin kuin monikaan mies. Täähän on ihan silkkaa pottuilua naisautoilijoita kohtaan. Tääkin sankari voisi miettiä, miksi esim ammattiautoilijoissa on nykyään naisia.

anaali jammu

#35 Re: noloa

#12: hahah - noloa

Törkeä väite.. tämä kommentti alistaa seksuaalista sukupuoltani

Harri Kirvesniemi

#36 Tampiot

oikeestikko te tampiot luulette tän olevan vakavissaan tehty juttu :DD ei hitto kuinka tyhmiä ihmisiä onkaan tää kommenttiosio täynä.

Miesten puolesta!

#37 ja sitten

Ja sit viä kaikki me naiset ruvetaan selibaattiin ettei miehet vain joudu kärsimään naisten takia isyydestä. Oikeastaan naiset voitaisiin mestata niin miehillä olisi turvallinen mieli. :)

#38 Re: ei hyvää päivää

#34: mä vaan - ei hyvää päivää

Miten se ammattikuski sitten seuraa liikennettä eti tavalla kuin tavallinen kuski? Ammattiautoilijana toimii naisia todennäköisesti siksi, että miehet ovat loppuneet alalta kesken?!

Taidat itse olla nainen..

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

Suksi

#40 Re: Tampiot

#36: Harri Kirvesniemi - Tampiot

Vuosia olen sinua Harri kannattanut ja nyt kuulen sinulta jotain tällaista. Olen pettynyt

Matti ykkösheppu

#41 Huonohko paikka huumorille

Menettää nämä adressit merkityksensä, jos näitä aivan huumori tarkoituksessa aletaan laatimaan.
Tämänhän täytyy olla jonkun kakaraltaisen tyypin, huono vitsi, tai jokin provosointi.

Ajokyvytön ja muutenkin kohta ihmisarvoton synnytys kone

#42 Mitä helvettiä

Täähän on läpällä tehty eikö ookkin? :D

p.skaläjälle

#43 Voi voi

Mee vi..u hoitoon ja tunge adressis sinne mihi ei päivä paista

#44 naiset ja autot ei sovi yhteen

Ja pöljät ei tajua että tää on trolli :D:D

#45 Vitut

Pitää sanoa että ei kaikki naiset ole samanlaisina mun vaimo on tosi hyvää ajaa ja se osaa ajaa kilparadalla helvetin hyviin.

mies

#46 ämmät tiskaamaan!

menkää ämmät tiskaamaan, älkääkä puuttuko miesten päätöksiin

Osmo P

#47 Re: En allekirjoita

#2: Kuisma Lappalainen - En allekirjoita

Mikäli uskot että kyseessä on oikeasti Ville Niinistö niin olisi koko yhteiskunnalle parempi kun et äänestäisi yhtään ketään. Varmuuden vuoksi myös lisääntyminen kannattaisi jättää unholaan.

Meimi

#48 Ei haittaa

Jos meiltä naisilta kielletään henkilöautolla ajo, siirrytään ajamaan raskaalla kalustolla! XD

Äidinkielenopettaja ja helvetin hyvä kuski

#50 Oh wow

Ensinnäkin, pointtisi menisi selvemmin perille jos opettelisit kirjoittamaan omaa äidinkieltäsi. Toiseksikin, suurin osa naisista, joilla on ajokortti Suomessa, ovat saavuttaneet sen iän, jossa meikistä ei ole enää mitään hyötyä, joten siitä on luovuttu. Kolmanneksikin, argumentointitaitosi ovat alakoulutasoa: palaa kaltaistesi pariin.

Kommentoi adressia