Pahkalan koulun puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pahkalan koulun puolesta.

MH

#1 Mielipide muiden joukossa

25.11.2013 20:07

Tämä kaikki alkoi siitä kun Himangan keskustalaisten oli pakko saada kuntaliitos aikaiseksi Kalajoen kanssa sen enempää seurauksia miettimättä. Jokainen Himankalainen voi mielessään nyt miettiä mitä hyvää tästä on seurannut ja mitä huonoa. Tämä loppuu siihen kun Himangalta hiljalleen näivetetään kaikki palvelut. Näin se vain menee.

#2 Re: Mielipide muiden joukossa

25.11.2013 21:14

#1: MH - Mielipide muiden joukossa

Pahkalan koulu oli jo laukkautus uhan alla vuonna 2010 ennen kuntaliitostakin.

26.11.2013 08:54

piehingisä nähtiin miten kyläpolitiikka toimii....

#4 Kylien kehittäminen

27.11.2013 06:51

Kyläyhdistykset taitavat tehdä aivan turhaa työtä, kun yrittävät pitää kylät elävinä ja virkeinä.Kunnat väenväkisin lopettavat kylälle elintärkeän koulun, joka on ainut asia enää mikä pitää kylän elävänä. Eikö enää muisteta että lapsissa on tulevaisuus!!
ei kyläkoululle

#6 Pahkalalaisten kouluko????

06.12.2013 14:39

Kuljetusoppilaat aivan pienistä kuudesluokkalaisiin ovat päivittäin pitkiä aikoja taksin kyydissä kierrellen kyliltä toisille. Pahkalan koulu on tarvinnut näitä pakollisia täyteoppilaita vuosia.
Kun Pahkalassa asuva pieni ekaluokkalainen syö kotona välipalaa ja tekee läksyjään, ajelee taksikyytiläinen pitkin kyliä. Mitenkä on pienten lasten tasa-arvo tässä kyläkoulussa?
vanha kuljetusoppilas

#7 näin

06.12.2013 21:53

Mitenkähän tämä tasa-arvoisuus toteutuu, jos oppilaat siirretään Himangalle? Silloin Himankalaiset istuu kotona ja muut ajelevat taksilla? Onko tämä sitte tasa-arvoista? Ehkä laitetaan lapset Kokkolaan niin kaikkien pitää kulkea taksilla tasa-arvon vuoksi?

Tottakai ihannetilanne olisi, ettei kenenkään tarvitse istua ja kulkea sillä taksilla mutta mitä enemmän pidämme kyläkouluja elossa, niin sitä enemmän saavat lapset istua siellä kotona eivätkä taksissa.

Tasa-arvon vuoks yritetään pitää kyläkoulut elossa ja mahdollisimman moni lapsi kotipöydän ääressä, eikä taksin penkillä.