Vetoomus Luontaishoitojen puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Vetoomus Luontaishoitojen puolesta.

Anu Henriksson
Tampere

#1

07.12.2006 18:26

Hyvät ihmiset, jotka olette vaihtoehtoisten hoitojen puolella!
Mediaa on kantautunut hyvin negatiivis sävytteistä tekstiä ja kommenttia aiheesta.

Luontaislääketiede on tunnettu tuhansia vuosia. Luolamiesten aikoina ihmisten eläessä ilman penisilliiniä, Antihistamiineja ja rentouttavia lääkkeitä jne hoitivat ihmiset itsensä luonnon yrteillä ja kasveilla. Ihmiset kunnioittivat luontoa ja luonnon rytmiä, mikä nyky- yhteiskunnassa puuttuu ja siten näkyy elintapasairauksina.

Teolliset lääkkeet hoitavat oiretta ja vaihtoehtohoidot oireen syytä. Hatun nosto lääkäreille, jotka harrastavat kumpaakin hoitomuotoa. Te olette ihmisiä ihmiselle ja valanne mukaisesti kunnioitatte ja ylläpidätte elämää. Koulukunnan lääketiede on hyvä asia akuuteissa oireissa, koska keinoja on parantua nopeammin tilanteiden pahentumatta liikaa ko. esim pahat tulehdukset, mutta ihmisiltä ei saa viedä päätäntäoikeutta ennaltaehkaisevissä hoitomuodoissa, minkä hän katsoo itselleen sopivaksi. (VALINNANVAPAUS) Itse olen kokenut, kuinka esim ihottuman syy on käsittelemättömät asiat, tunnustamattomat tunteet, joita olen vaihtoehtohoitoja käyttämällä työstänyt ja saanut ihon paranemaan. Näin olen kehittynyt myös ihmisenä. Itse en koe vain uskovani paranemiseen vaan paranen koko ajan.

Vaihtoehtohoidoissa, kun annetaan apua ihmiselle,jolloin ihminen saa aikaan paranemisen itse. Tällöin hoitaja ei varsinaisesti hoida vaan saattaa alulle paranemisprosessin. Tämä ajatus on nyt mustamaalattu. Kiitos!