sähkön siirto maksu

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista sähkön siirto maksu.

Kaikkihan tietävät,että kaiken takana on raha,ennen oli Koivisto ja halonen.

#1 Oliskohan takana korruptiota,vai mitä viisautta lineekään.

21.01.2014 07:54

Niin ei kahta laskutusta, mutta kun nykyisi joutuu jo maksamaan laskustakin (paperilasku).
Vasemmistolainen vihreä siipi, vastustaa sähköntuotantoa, ei vesivoimaa, luonto kärsii,ei turvevoimaa Ville Niinistö,Heidi Hautala lämmittää risuilla-risuja, ei ole,kun on suojeltu metsät, on yritetty käyttää hiiltä ja maakaasua. Nyt jäljelle jääkin tuonti sähkö ja kalliit kaapelit Viroon,Norjaan ja Venäjälle,miljardien edestä, niin nyt pitäisi kaapeloida kotimaan sähköt ja maksaa herrojen suuret palkat ja saada suuri voitto,bonukset ja osingot. Siis toisinsanoen nerokasta ryöväämistä. Jörhn Wahlsrooskin muuttaa vakuutusmaksut osingoiksi ja pistää taskuunsa osan ja valtio suurin osakkaana, saa osansa ja politiikot hykerelevät ja kumartavat tyytyväisenä "voitelurahoineen". Fortun kusee rahaa Venäjän bisneksissä miljardeja. Niinkuin yleensäkin homot jakaa rahaa ulkomaille ja ottaa pakolaisia tilalle ja suomalainen maksaa ja pajattaa,mutta ei voi mitään asialle, kun lait herrat itseänsä varten suojakseen laatii. Muualla maailmassa onkin huomattu viisaus, pieni sota piriristää ja mellakka auttaa vähän.

Mielenilmauskaan ei auta nykyisin enää paatuneeseen ahneuteen.

Vieras

04.02.2016 11:22

sähkönsiirron myyminen oli suuri virhe