Y-juna Karjaalle ja Inkooseen säilytettävä

Y-juna Karjaalle ja Inkooseen säilytettävä / Tiedotteet / Adressin luovutus / Kommentit

29.01.2014 13:05

toimiva junaliikenne on erittäin tärkeä siuntion,inkoon ,karjaan,fiskarsin,kirkkonummen ja laajalle alueelle länsi uudella maalla,koska monien ihmisten työpaikat ovat pääkaupunkiseudulla taikka sen läheisyydessä.Vr on vähentänyt hiljalleen paikallisjunaliikennettä ja pakoittanut ihmiset käyttämään pitkän matkan junavuoroja ehtiäkseen töihin ja takaisin hinnat ovat kalliita ja junavuorot ajetaan harvakseltaan.samoin bussivuorot eivät kohtaa junavuoroja jotta liikennöinti sujuisi.Monilla paikkakunnilla ei ole tarpeeksi paikallisia työpaikkoja.Jos tämä vr ja bussiyhtiöiden linja jatkuu asukkaat joutuvat muuttamaan pois tai yrittää järjestämään jonkinlaisen asunnon pääkaupunkiseudulta ja alueista tulee kesämökki pitäjiä,paikkakunnat näivettyvät.

29.01.2014 14:26

Jag är en fattig pensionär och mina barnbarn som är hos mig 1 gång i månaden bor i Lovisa och jag tar y-tåget då jag far och söker dem och för hem dem.Jag använder även y-tåget när jag träffar vänner i Helsingfors.

29.01.2014 21:20

Pelastakaa Y-Juna -kai-