Nuppulinnan ja Purolan asemien säilyttäminen

Nuppulinnan ja Purolan asemien säilyttäminen / Tiedotteet / Nyt käyttämään entistä enemmän junaa! / Kommentit

10.02.2014 23:11

kyllä kiitos, olen vanha vr läinen ja verissä toi junalla kulku, kiitos itelles kaikesta

11.02.2014 06:09

Nyt ei pidä jäädä tuleen makaamaan! Päätöshän oli jo valmiiksi tehty, että asemat säilytetään vuoden 2015 loppuun. Eihän päätöstä asemien säilyttämisestä olisi näin nopeasti muuten annettu. Todellinen taisteluhan asemien säilyttämiseksi on aloitettava samantien, koska vuoden 2015 loppu on aikaisemmin käsillä kuin huomataankaan. Todennäköisesti molemmat asemat tai jompikumpi asemista lakkautetaan varmasti.

Ilpo Isoluoma

23.03.2014 13:00

Tulevaisuus näyttää tuovan bensan hinnan nousun. Kaikki muutkin autoiluun liittyvät kustannukset ovat rajussa nousussa.Autoliikenteen ruuhkat myös pahenevat. Helsinkiin ei ole juuri mitään asiaa omalla autolla nykyisin.Näillä luulisi olevan raideliikennettä lisäävä vaikutus.

Tieverkoston ylläpito ja parantaminen on ollut tempoilevaa. Pitkän ajan suunnitelmia ei voi toteuttaa kun määrärahat joka vuosi joudutaan kamppailemaan uudelleen. Kellokoskentien pahimmat kuopat käytiin viime keväänä paikkaamassa heittämällä niihin lapiolla massaa. Samat kuopat ilmestyivät jo parin viikon päästä takaisin.

Nykyinen radanvarsitie, Jokelantie ei vastaa enää nykyajan vaatimuksia. Kevyenliikenteen väylä puuttuu kokonaan.

Nykyiset kylätiet riittäisivät kuoppineen ja mutkineen minulle mainiosti.Mielelläni maksaisin veroa ja enemmänkin junamatkasta. Tulevaisuus yksinkertaisesti on muuttumassa yksityisautoille mahdottonaksi. Miksei huolehdita raideliikenteestä ja järjestetä kunnollinen liityntäliikenne. Ei sinne markettiin tee mielikään joka päivä ajaa ruokaa ostamaan. Nettikauppa hoitaa sen homman lähitulevaisuudessa.

junalla ajaminen ei stressaa

#4 Re:

03.04.2014 09:47

#3: Ilpo Isoluoma -

Järkevää tekstiä. Juna ei myöskään aiheuta pakokaasu- sekä rengaspöly- ja asfalttipölypäästöjä. Autoliikenteen melukin jakautuu pitkin seutua.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…