Tukea MLL:n lastenhoitopalvelulle

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tukea MLL:n lastenhoitopalvelulle .

Saija Kuusisto-Lancaster
Adressin tekijä

#1 Lisätietoja MLL:n lastenhoitopalvelusta ja adressista

28.08.2009 11:00

RAY ei ole enää varannut rahoitusta MLL:n toiminnalle vuoden 2010 alusta eteenpäin. Toiminnan avustamisen mahdolliseksi esteeksi on RAY:ssa arvioitu avustettavan toiminnan kilpailua häiritsevät vaikutukset. Alalle on tullut muutamia yksityisyrittäjiä, jotka haluavat osansa markkinoista, joilla ei vielä ole paljon kilpailua.

MLL:n välityspalvelun käyttö on kuitenkin vähentynyt merkittävästi jo sen jälkeen, kun MLL nosti reilun kilpailun nimissä lastenhoidon tuntitaksaa 4,2 eurosta 8,2 euroon. Yksityisyrittäjien taksat ovat yleensä vielä korkeampia.

Adressin lisäksi järjestetään MLL:n lastenhoitovälityksen jatkumisen puolesta VAUNUMARSSI! Ajankohta on keskiviikko, 30. syyskuuta 2009. KOKOONTUMINEN KLO 14 SENAATINTORILLA, josta matka jatkuu Eduskuntatalolle.

Eduskuntatalolla tämä nettiadressi luovutetaan sosiaali- ja terveysministeriön edustajalle.

Ota siis lapsesi, kaverisi ja mummosi mukaan ja lähde marssimaan MLL:n tarjoaman tilapäisen lastenhoitoavun jatkumisen puolesta. Täytetään Mannerheimintie lastenvaunuilla ja näytetään mitä mieltä olemme palvelun tärkeydestä. Viestiä saa levittää!