Nuppulinnan ja Purolan asemien säilyttäminen

Nuppulinnan ja Purolan asemien säilyttäminen / Tiedotteet / Kuntalaisilloissa voi tuoda esille näkemyksiään myös liikenneyhteyksistä / Kommentit

Vieras

23.03.2014 11:59

Asumme Purolan Järvenpään puolella ja valitettavasti Järvenpää ei ole osoittanut kiinnostusta kaavoittaa "omaa puoltaan" Purolasta pätkän vertaa,välttyvät tällä keinoin myös liittämästä meitä kunnallistekniikkaan sekä estävät meitä lohkomasta isoja omakotitonttejamme myyntiin.Näin on meille suoraan sanottu kaupungin kaavoitustoimesta.Nyt vain luotamme Tuusulaan tässä asiassa :)
Ilpo Isoluoma
Vieras

#2 Tulevaisuus on jo

23.03.2014 13:08

Tulevaisuus näyttää tuovan bensan hinnan nousun. Kaikki muutkin autoiluun liittyvät kustannukset ovat rajussa nousussa.Autoliikenteen ruuhkat myös pahenevat. Helsinkiin ei ole juuri mitään asiaa omalla autolla nykyisin.Näillä luulisi olevan raideliikennettä lisäävä vaikutus.

Tieverkoston ylläpito ja parantaminen on ollut tempoilevaa. Pitkän ajan suunnitelmia ei voi toteuttaa kun määrärahat joka vuosi joudutaan kamppailemaan uudelleen. Kellokoskentien pahimmat kuopat käytiin viime keväänä paikkaamassa heittämällä niihin lapiolla massaa. Samat kuopat ilmestyivät jo parin viikon päästä takaisin.

Nykyinen radanvarsitie, Jokelantie ei vastaa enää nykyajan vaatimuksia. Kevyenliikenteen väylä puuttuu kokonaan.

Nykyiset kylätiet riittäisivät kuoppineen ja mutkineen minulle mainiosti.Mielelläni maksaisin veroa ja enemmänkin junamatkasta. Tulevaisuus yksinkertaisesti on muuttumassa yksityisautoille mahdottonaksi. Miksei huolehdita raideliikenteestä ja järjestetä kunnollinen liityntäliikenne. Ei sinne markettiin tee mielikään joka päivä ajaa ruokaa ostamaan. Nettikauppa hoitaa sen homman lähitulevaisuudessa.

ei voi ymmärtää

#3 Re:

21.04.2014 20:11

#1: -

Siellä on suurin osuus maasta kaupungin hallussa - ollut jo 1960-luvulta lähtien ja alue on varattu asumisen reserviksi sekä pienteollisuuden tarpeisiin yleiskaavassa. Kaupunki haraa vastaa niin kauan kunnes voi pakkolunastaa yksityiset tontitkin itselleen. Jos tontilla on rakennusoikeutta käyttämättä, niin kokeilkaa sivuasunnon rakentamista sillä perusteella, että haluatte mummon ja papan pihapiiriin asumaan. Kunnallistekniikasta sen verran, että meriviemäri kulkee ihan lähellä ja siihen ne muunkin Järvenpään likavedet lorahtavat.

Ei voi muuta sanoa kuin, että kaupungin kaavoituspomo ile taitaa olla pihalla kuin lumiukko kesäkuussa. Olemassaolevaa rakennetta ei haluta vahvistaa, mutta muiden maita hamutaan ilmaiseksi ja tehdään umpihankeen upottavaa latua. Pölöjä mikä pölöjä.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…