Lapsilisäleikkauspäätös kumoon ja MINISTERIT vaihtoon!!!!!


Vieras

#26

27.03.2014 17:06

Tämä on tosi väärin lapsi perheitä kohtaaa eikö suomessa katsota lapsien hyvin vointia joten ei muuta kun lapsilisäleikkauspäätös kumoon ja ministerit vaihtoooooon!!!!!!!!!!!
Syöttilammas

#27 Re: Ei juma kuinka tyhmiä ihmisiä

27.03.2014 17:40

#14: I´m so above this shit - Ei juma kuinka tyhmiä ihmisiä

 

Olet tainnut itsekin vasta korvantakusia kuivattelemassa.

Kyllä se niin on, että kymppi kuussa per lapsi. Meidän taloudessa se tarkoittaa noin 40€. Sillä rahalla ostaa monta purkillista maitoa. Olen päättänyt että itse jätän maidon juonnin pois, kaljaa en juo, en polta. Parturissa olen käynyt kerran 16 vuoteen. Ravintoloissa emme käy, emme koko perhe emmekä aikuiset keskenämme syömässä. Emme käy ulkomaan matkoilla, olemme matkustelleet kotimaassa pelkästään, nytkin harkiten. Toinen on työelämässä, ajaa pitkää työmatkaa 100km/ päivä, matkakuluista karsitaan, Polttoaineen verotusta kiristetään. Asumme omassa -pankin- talossa, asuntolainojen koroissa kiristetään. Sähkössä kiristetään. Ja koska asumme korvessa, täytyy minullakin olla auto- huoh- jotta äitiysloman loputtua voin ajaa 50km työvoimatoimistoon ilmoittautumaan työttömäksi työnhakijaksi, ja alan nostaa ansiosidonnaista päivärahaa, siitä kiristetään. Toivottavasti saan pian töitä. Ehkä nyt kysyt, miksi olemme tehneet lapsia jos ei ole kummallakin vakituista työtä, niin, olen tehnyt väärän ammatinvalinnan, työtä ei ole. Tilanteet muuttuvat.

Mitta täynnä

#28 Nyt on korkea aika toimia

27.03.2014 18:18

Näillä adresseilla ei ole mitään vaikutusta hallituksen toimintaan. Kansan on nyt aika ottaa käyttöön etelä-euroopalaiset tavat ja erottaa hallitus. Presidentti ei tähän enää kykene ja henkisesti sairas pyrkyri pääministeri ei tule hallitusta hajottamaan missään tapauksessa. Suomi on tällä hetkellä sairas maa ja vain Suomen kansa pystyy sen parantamaan. Onko suomalaisissa enää talvisodan henkeä ja kykyä vastustaa maata ja kansaa uhkaavaa vihollista, eli pääministeri Jyrki Kataista?
vieras

#29 Katainen ,Urpilainen ulos kaikesta politiikan rattaista !

29.03.2014 04:59


Saksaan molemmat Suomessa,ei teidän kaltaisia enää tarvita.

Vieras

#30

29.03.2014 08:28

Eikö hallitus keksi muuta kuin riistää lapsiperheiltä,lapsissä on tulevaisuus.
mummu

#31 Re: Ei juma kuinka tyhmiä ihmisiä

29.03.2014 09:11


Vieras

#32 ...

10.04.2014 22:01

Vinkki kirjoittajalle: Juo ens kerralla pullo punkkua vähemmän. Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei voi kirjoittaa selvänä a) noin huonosti tekstiä jäsentäen ja b) noin sisällötöntä tekstiä.

Nauran ja itken samaan aikaan.

Vieras

#33

10.04.2014 22:31

öölin köölin plot
viipula vaapula vot

Vieras

#34 Re: ...

11.04.2014 14:45

#32: - ...

En minä yrittänytkään runoa kirjoittaa enkä tiennyt että neiti opettajaa vaivaa noin paljon kirjoitukset, Ps. En ole punkun ystävä..