Simo Salmiselle täysi taiteilijaeläke!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Simo Salmiselle täysi taiteilijaeläke!.

Salo

#1 Simon CD Melkein viimeistä huutoa

20.12.2009 14:14

Heipparallaa Kaikille!
Nyt voit antaa tukesi Simolle. Simon CD, Melkein viimeistä huutoa, myydään 20:-eur/kpl sis alv + päälle tulee postituskulut 5,95. Mahdollisuus myös niille, jotka haluavat enemmän tukea Simoa, maksaa enemmän, lopullinen hinta sis alv. Pakkaamme ja postitamme cd:t vapaaehtoistalkoovoimin Salosta. Toimitus tapahtuu postiennakolla, tilitys menee suoraan Simon uudelle firmalle Simon Design tilille Handelsbankeniin. CD:itä on rajoitettu määrä. Myymme on the first come first served basis. Laita tilauksesi tiivou@hotmail.com. Kpl-määrä, hinta ja tarkat osoitetiedot.
terveisin
Tiina
Wesku Salminen
Kouvola

#2 Heips kaikille!!

20.12.2009 15:07

Nyt vaan rohkeasti levyä tilaamaan, ehtii vielä
nopeimmille pukin konttiin!! :-)
-WEE-
Kari Hirvi
Pirkkala

#3 Minkä tyylistä musiikkia tällä kertaa Simolta?

22.12.2009 21:30

Hei te, jotka olette jo levyn hankkineet,voisitteko lyhyesti kuvailla millaista musiikkia Simolta on tällä kerralla odotettavissa?
Onko tyyli muuttunut paljon historian varrelta?
Montako kappaletta levyltä löytyy?

Tälläiset voivat askarruttaa monia levyntilausta harkitseviakin.

Ja tietty useammat kuuntelijoiden palautteet vahvistaa sen, että tämä on aito keräys, jotta kukaan ei ole tehnyt rinnakkaista huijausmielessä.

Vaikka kukapa huijaisi kovin mielellään omalla nimellään ja hyvän taiteilijan nimeä siten lokaan vetäen.

Vaan maailma kun on mikä on niin ehkä joku teistä vahvistaisi hyvän asian uskottavuutta lisää.
Salo

#4 Sinulle Kari

29.12.2009 11:58

CD:stä parhaiten saat tietoa tulemalla Facebook:iin.
Ryhmä: Simo Salmiselle täysi taiteilijaeläke (ilman ulosottoa)
on Weskun perustama. Jäseniä yli 4000.

Itse jouduin 'Simo'-kampanjointiin mukaan,
kun etsin adressit sivuilta jotain hyvää projektia jouluksi.
Mietin...Simo antoi minulle ja sisaruksilleni (ja tietysti koko Suomen kansalle) tähtihetkiä kun oltiin pieniä,
nyt on taiteilijan aika saada niitä takaisin.
Lopulta sain yhteyden Simoon. Tavattiin. Kuulin silloin vasta CD:eestään.
Laitoimme täydet kaasut päälle - Simo perusti uuden firman Tmi Simon Design, avasi firmalle tilin (pankkilakon aikaan), Simon Design teki sopimuksen cd:n tuottajan kanssa, haettiin varastosta löytyneet cd:eet ja myynti alkoi välittömästi. Koko prosessiin meni varmaankin reilu viikko ja eka levyt asiakkaille meni sopivasti jouluksi. Samaan aikaan tsekattiin tietoa verottajalta, poliisilta, ettei missään kohdin tehdä virheitä. Puhuin puhelimessa varmaan kymmenkunta veroasiantuntijan kanssa.

Kommentteja levystä on facebookissa

Simo on saanut hurjan määrän energiaa ja uskoa tähän päivään ja tulevaan kuultuaan että Facebook:ssa hänelle on perustettu sivu, jossa yli 4000 fania. Samoin onnistunut CD myynti fanikommentteineen ja tervehdyksineen ovat piristäneet maestroa suuresti.

Tervetuloa mukaan!

lämpimin terveisin

Vieras

25.03.2013 09:14

Simo Salminen on oikeutettu taiteilija eläkkeeseen kuten kaikki muutkin. Älkää unohtako kukaan Simoa.

Vieras

10.09.2013 20:49

Pitää Simon saada pitkäaikaisesta näyttelijätyöstään se eläke,jota hänelle ehdotetaan.
Suomen hauskinpia miehiä sekä ammattimies siinä hommassa.