Äänestystuloksen puolesta Pirkkalassa: Antero Saksala

Seppo Penttinen

#1 Näin se oli jo ennen Anteron tuloakin

11.02.2010 08:38

Vasemmisto ja varsinkin vihreät pelasivat aina kokoomuksen nurkkaan.
Kyläpolitiikolle on tärkeintä oman tontin suojaaminen. Not in my backyard. Toimin aikoinani useamman kauden Pirkkalan valtuustossa. Oli helpotus muuttaa Tampereelle. Antero tule Tampereelle. Täällä on parin vuoden päästä vakansseja jaossa.

Pentti Korhonen
Pirkkala

11.02.2010 21:58

Näin tuo tuntuu olevan. Tuo vallanhimoinen porukka ajaa vain omaa etuaan ja he kertovat olevansa muka kuntalaisten asialla. Kuntalaiset ovat äänestyksessä kertoneet mielipiteensä, mutta tuota sakkia se ei kiinnosta. Kyllähän historia näyttää ( aina kokeilumonisteesta asti ), ettei tämän kunnan johtamiseen kovin kummoisia avuja vaadita, mutta olisihan se toki veronmaksajien kannalta suotavaa, että toimitaan äänestystuloksen mukaan ja annetaan johtajakoulutuksen saaneen miehen jatkaa työssään. Pormestarin paikalle hinkuavien demarien ja punavihrerpiipertäjien taustan jokainen voi katsoa Googlesta.
arvo pulliainen
ikaalinen/pirkkala

#3 Pirkkalan kunnallispolitiikka

12.02.2010 14:57

On aika uskomatonta tuo pirkkalalaisten "kunnallisneuvosten" vallanhimo . Jos kyseiset neuvokset pystyvät paremmin hoitamaan pormestarin tehtäviä kuin Antero Saksala ja kuntalaiset ovat vilpittömästi samalla kannalla niin voitaisiin kokeilla vaikkapa koeajalla Helena Rissasen tai Kari Talasmäen toimimista pormestarina. Jos eivät Saksalaa paremmin/yhtähyvin pystyisi kyseiseen tehtävään niin "naama kiinni" pois politiikasta.
Kaikilla on oikeus arvosteluun jos pystyvät hoitamaan arvostelemansa työn tai tehtävän paremmin.
Taidan harkita vielä muuttoa vakituiseksi pirkkalaiseksi.