REUMASAIRAAT VAATIVAT MINISTERI RISIKON EROA

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista REUMASAIRAAT VAATIVAT MINISTERI RISIKON EROA.

Jyri Suominen
Turku

#1 Perustuslain rikkominen ja potilasturvallisuus

02.04.2010 14:44

Aivan ja päättäjät saatava vastuuseen tehdyistä asioista ja perustuslain rikkomisesta julkisen vallan on edistettävä väestön terveyttä.

Perustuslaki 19 § Oikeus sosiaaliturvaan.
"Julkisen vallan on turvattava, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään, jokaiselle riittävät sosiaali- ja terveyspalvelut ja edistettävä väestön terveyttä. Julkisen vallan on myös tuettava perheen ja muiden lapsen huolenpidosta vastaavien mahdollisuuksia turvata lapsen hyvinvointi ja yksilöllinen kasvu."
Lisa Enqvist
KASKINEN

#2 Reumapotilaat heitetty syrjään

04.04.2010 11:43

Suomen rikoslaki 21 luku:
13 § (21.4.1995/578) Vaaran aiheuttaminen. Joka tahallaan tai törkeällä huolimattomuudella aiheuttaa toiselle vakavan hengen tai terveyden vaaran, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä yhtä ankaraa tai ankarampaa rangaistusta, vaaran aiheuttamisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

14 § (21.4.1995/578) Heitteillepano. Joka saattaa toisen avuttomaan tilaan tai jättää sellaiseen tilaan henkilön, josta hän on velvollinen huolehtimaan, ja siten aiheuttaa vaaraa tämän hengelle tai terveydelle, on tuomittava heitteillepanosta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
Risto Pitko
ESPOO

#3 Tunnumerkistö täyttyy

04.04.2010 16:16

Kun ajetaan konkurssiin ilman että jatkohoito olisi varmistettu ja ilmoitettu potilaille
olen ollut lapsena Heinolassa
Vieras

#4 Itselläni on ollut lapsireuma

16.06.2010 14:08

Kylmän väreet menivät pitkin selkää, kun kuulin kuinka Reumasairaalan käy.

Itse olen siellä ollut, ja mistään muualta ei niin hyvää hoitoa ole saanut!

Aivan pelottaa ajatus siitä, miten kaikkien reumaa sairastavien nyt käy. Hoito ei varmastikkaan ole muualla yhtä hyvää ja osaavaa.

KAUKO HORTTANAINEN

#5 RISIKKO PAULA SYYLLISTYNYT LAKIEN RIKKOMISEEN

21.02.2015 17:44

EHDOTTASIN PSYKIATRISTA HOITOA JA RISIKON NIMI LISÄTTÄVÄ NÄIDEN 11 SYYTETYN JOUKKOON.TÄHÄN PALJASTUU VIELÄ PALJON SYYLLISIÄ.LISÄÄ.TÄMÄ RISIKKO ON JO KAUAN HARRASTANUT,AVUTTOMIEN LASTEN JA VANHUSTEN DIKTAATTORIMAISTA HENKISTÄ TAPPAMISTA,

JA LOPULTA VIATTOMIEN LASTEN MURHAAN,NÄIHIN JULMUUKSIIN SYYLLISTYNYT KOKO HALLITUS,KIRISTÄÄ RISIKON JA RÄDYN JOHDOLLA JOTKA TIETOISESTI NÄYTTÄVÄT SADITISUUTENSA HEIKOMPIA KOHTAAN,TARKOITUKSENA KOSTAA KUN EI MUUHUN PYSTY.

HUOMATKAA MINÄ KIRJOITAN NÄISTÄ SEN MITÄ JULMUUKSIA OVAT SAANEET AIKAAN,

EI KUKAAN VIRAN OMAINEN VOI MUUTA VÄITTÄÄ KIRJOITUKSISTANI.

Vieras

21.02.2015 17:56

NYKY HALLITUS KOK.SDP,KESK,SAATAVA OIKEUDELLISESTI VASTUUSEEN,JULMUUKSISTA,PERUSTUSLAIN RIKKOMISESTA,AVUTTOMIEN LASTEN JA VANHUKSIEN JULMASTA KOHTELUSTA.YM.YM.YM.
';;'

#7 REUMA ON MUTTEI SAA PALVELUUAA' :(

23.01.2020 17:33

SOMALIT V!TTUUN SUOMEESTAA!

RAUMA MUT EI SA TERVEYDEN HOITOO!

FUCK OFF MYLLY PYLLO PURO!