Alkuperäisen suomalaisdubin Pieni Merenneito DVDlle
Ota yhteyttä adressin tekijään
PETTYNYT
Onko joku ostanut
Re: PETTYNYT
#27: Pettynyt Ariel-fani - PETTYNYT
Kannatan tätä täysin eli kaikki vain viestiä pistämään!
PETTYNYT OSA2
Disneyltä vastattiin miulle näin:
Nyt julkaistussa Blu-ray ja DVD-versioissa ovat samat äänet kuin vuonna 2007 julkaistussa DVD:n ensipainoksessa. Alkuperäisen elokuvan nauhakela- ja VHS-tasoiset äänet eivät olleet riittävän laadukkaita digitaaliseen muotoon ja siksi niitä ei ole valitettavasti mahdollista käyttää Blu-ray tai DVD-versioissa. Myös TV-mainoksessamme on käytetty uuden dubbauksen ääniraitaa, ei VHS-version äänitystä, joten tältä osin mainontamme ei ole ollut harhaanjohtavaa.
VÄÄRIN!! Kuulin nimittäin äsken taas sen mainoksen ja siinä Ariel laulaa "Sitten mä myös niin tahtoisin tutkia kaikki rannat tuolla" joka on alkuperäisestä duppauksesta (http://www.youtube.com/watch?v=IrAuWSYb0Go). Uuden duppaukset sanat menevät: "Sitten mä myös niin tahtoisin tutkia rannat nuo maailman" (http://www.youtube.com/watch?v=540F2CdtBjY)
Eli SANATKIN PALJASTAVAT ETTÄ MAINOKSESSA ON VANHA DUPPAUS!! Laitoin tästä heti viestiä Disneylle. MTV3.fi sivuilla olevassa trailerissa käytetään uutta duppausta, mutta sen näin vasta äsken googlatessa. Tv-mainoksessa ovat väärät äänet.
Tässähän kohta pitää nousta ihan barrikadeille. Jos saan vieläkin kieltävän vastauksen niin sitten kyllä pää räjähtää. Yritän koko ajan nauhottaa maikkarin tv-mainoksia jos se Ariel-mainos sattuisi osumaan nauhalle. Toivotaan!!
MAINOKSEN ÄÄNET MUUTETTU
.................
Ei ole totta!!
Hanna K. aivan samanlaiset fiilikset. Harmittaa ihan hirvittävästi, tämä koko juttu. Ainoa lohtu on se, että eräs ystävä lähetti minulle dvdllä nauhoituksen omasta vanhasta vhstään. Nyt miullakin on alkuperäinen Ariel dvdllä :) Ihme, etteivät ne tätä osanneet Disneyllä tehdä. Hienoa, että olet laittanut viestiä kuluttajavirastoonkin! :)
Harhaanjohtoa
Kuulin uuden mainoksen
http://fanitus.blogspot.fi/
Re: Re: Osoite?
Mulla löytyy alkuperäisellä dupilla vhs ja yritin käydä kirjastossa sitä kääntämässä mutta Disney on suojannu vhs:n ettei pysty kopioimaan dvd:lle. Miten sä pystyit tekee sen ja missä kirjastossa?
Sain dvdn lahjaksi
Re: Sain dvdn lahjaksi
#38: Pettynyt Ariel-fani - Sain dvdn lahjaksi
Olisin tosi kiitollinen jos voit kysyä.
Kovasti haluaisin omani talteen, kun noilla vhs:llä on tapana kulua /:
Vhsn siirto dvdlle
Kysyisin joltain kuka on ollut asiasta yhteydessä kuluttajavirastoon, että mihin osoitteeeseen olet tarkalleen lähettänyt viestiä, voisin itsekin laittaa tuon oman blogipostaukseni sinne. Disneyllä on mykkäkoulu menossa, ei olla vastattu miulle mitään kahteen viimeseen viestiin. Tosi noloa!
Dvd:n kopioiminen ja kuluttajavirasto
Pettynyt Ariel-fani: https://kuti.kkv.fi/Kutiweb/kuluttajat/etusivu.aspx (oikealla alhaalla avaa yhteydenottolomake)
KAIKKI VAAN VALITTAMAAN, ETTÄ DISNEY EDES NOTEERAISI TÄTÄ ASIAA! Mykkäkoulua jatkavat minullekin!
Kuluttajavirastoon yhteyttä otettu
VHS kopiointiin?
Jos kerran Disney ei tee alkuperäistä versiota uudelleen niin sitten sellaisia pitää tehdä itse! Olisi ihanaa jos edes joku alkuperäisen VHS-version omistava ilmoittautusi ja voitaisiin polttaa alkuperäisversio DVD:lle ihan kaikille. Ei tuu Disneylle tuottoja, mutta eivätpä ole tuoton eteen mitän tehneetkään... Olisin kovasti kiitollinen omasta kopiostakin...
Onko asian tiimoilta kuulunut mitään uutta?
Jostain tuli Pieni Merenneito vuosien päästä mieleen. Aikoinaan kirosin niitä muuttuneita ääniä kun vain yksi voi olla se oikea. Youtubesta löysin aalloissa siis originaalin ja sen kohtauksen missä Ariel on pelastanut Ericin (vai kirjotetaanko se Eerik) ja kyllä ihan kyyneleet vierähtivät silmistä kun oli niiiin nostalgista. Jos tämä asia on jollain edennyt johonkin niin mielenkiinnolla odotan. Oma vhs laitettiin joitakin vuosia sitten pois kun ei ollut soitintakaan. Mutta omistin pienenä myös kuuntelukasetin jossa oli ainakin aalloissa siis sekä leffan tarrakirjan. Ja tätä rakkaampaa elokuvaa ei minulla ole ollut tähänkään päivään mennessä.
| This discussion has been closed. |
Re: Typerää typerää typerää
#25: Hanna K. - Typerää typerää typerää
Hei!
pistätkö minulle sähköpostia asian tiimoilta
[email protected]