Alkuperäisen suomalaisdubin Pieni Merenneito DVDlle

Disneyn Pieni Merenneito on vuonna 1989 valmistunut piirroselokuva, mikä on vaikuttanut meidän monen elämään. Valitettavasti VHS:t alkavat pikkuhiljaa kulumaan puhki näin 20 vuoden jälkeen ja vielä olisi innostusta katsoa kyseistä elokuvaa. Ei se mitään, onhan meillä nykyaikana DVD-versio. Mutta mitä ihmettä? Nehän ovat uudelleendubanneet kyseisen elokuvan DVDlle (ja viimeisimmälle VHS-julkaisulle). Eihän se käy päinsä. Vaikka elokuva ei ole muuttunut lainkaan, äänet ovat muuttuneet. Ei se enää ole sama elokuva. Tällä adressilla vaadimmekin julkaisemaan Pienen Merenneidon Suomen omalla alkuperäisdubillaan DVDlle!

Alkuperäisdubin näyttelijät:

Johanna Nurmimaa - Ariel
Matti Olavi Ranin - Prinssi Eric
Ulla Tapaninen - Ursula
Esa Saario - Triton
Mikko Kivinen - Joonas
Aarre Karen - Kristian
Eila Pehkonen - Kiero ja Liero
Matti Ranin - Louis
Rauha Rentola - Lotta

Emme me mitään Nina Tapiota tahdo kuunnella vaan Suomen aitoa ja omaa Arielia, Johanna Nurmimaata. Emme tarvitse mitään extroja emmekä mitään muita hienouksia, mitä nykyisessä juhlajulkaisu-DVDssä on. Riittää vain, että siinä on Suomen alkuperäisdubbi. Kunhan tarpeeksi nimiä on tullut adressiin, se postitetaan eteenpäin!

Suomen oma Ariel takaisin!