Adressi Petteri Orpon erottamiseksi sisäministerinvirasta
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä maahan tulo on miehitys tilanne
Jonka päättäjät ja muut tällä rahoiks laittavat hyväksyy Suomalaisten tapojen perinteiden ja verorahojen kustannuksella eikä sitä voi kukaan Suomesta välittävä hyväksyä.
Ni!!!!
Petteri on "saanu" neljän vuoden huili paikan , se ei tykkää ku sitä aletaan häiritteen kesken unien! ;)
Re:
Eihän Suomessa enää päätetä mistään, mitä tehdään 200 napinpainajalla joiden toiminnan määrää EU. Äkkiä vähintään puolet pois. Idiootit ministerit puolustaa maahanmuuttoa koska se on BISNESTÄ!
Re:
Just oikein, nyt saatu Suomeen oikein ministerin hyväksymä paritulaitos (SPR) jonka kustannukset maksaa kansa.
Jotakin pitää saada tehtyä,että Suomea ei laiteta 1940-1950 aikaiseen köyhyyteen. Loputtomalle maahanmuutolle stop!
Jos Orpo olisi ollut Suomessa ministeri WW2:n aikana niin Suomessa puhuttaisiin nykyään venäjää tai saksaa. Orpo olisi vaan seurannut tilannetta rajoilla huolestuneena.
Kenelle adressi luovutetaan?
No eipä toi Orpo osaa noita hommia niin miksi sen pitää olla siellä hidastelemassa ja tukemassa maahantunkeutjien invaasiota. Ryhdikäs ja pätevä mies siinä virassa olis jo ajat sitten sanonut että "rajat kiinni" lisää rajavartiota, poliiseja ja tarvittaessa armeija kehiin. Ja resursseja on pakko riittää, sillä rahalla mitä on pistetty matuihin niin olis jo pitänyt rajoja aika hyvinkin kiinni.
Jostain syystä mun kohdalla lukee "vieras" mutta olen mika makkonen.. ehkä sivusto päivittyy myöhemmin että mun nimeni näkyy mut jos ei oo niin tulipa varmuudeksi mainittua. Mitä mieltä olen, omalla nimelläni.
| This discussion has been closed. |