Ahlaisten terveyspalvelut
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ahlaisten terveyspalvelut.
|
Vieras |
#128.06.2012 13:34En ole koskaan asunut Ahlaisissa, mutta en kyllä ymmärrä miksi tuo pitää lopettaa. |
|
| |
|
Vieras |
#228.06.2012 14:45Kyllä meillä on rahaa jakaa pitkin Kreikkaa ym. Mutta itse voimme huonosti meiltä on lopetettu pankki, apteekki auki enää kahtena päivänä viikossa määrätyn ajan.Tällä systeemillä tulee autioitumaan kylät kokonaan isoihin kasvukeskuksiin. Miten on vanhuksien laita joilla ei ole autoa lähteä palvelujen perään. Enää toimii yksi kyläkauppa ja pari kuppilaa siinä sitten pällistelemme. Veroja maksamme kuitenkin niin kuin kaikki muutkin mitä saamme ei mitää? Ehkä tarvii miettiä seuraavaksi ketä äänestää Arkadianmäelle. Hämmästynyt Asukas |
|
| |
|
Vieras |
#328.06.2012 14:45JOKAINEN TARVITSEE ERILAISIA TERVEYSPALVELUJA AIVAN JOKAINEN NEKIN JOTKA UHKAA LOPETTAA! |
|
| |
|
Vieras |
#428.06.2012 18:54Mitä järkeä on korjata huonon hallinnon aiheuttamat tappiot sulkemalla jo valmiiksi tehokkaasti toimivia palveluita. Muiden kuntien halu yhteistyöhön murenee perusturvan johdon omavaltaisen päätöksenteon seurauksena jo muutenkin ja hyvin alkanut alueellinen toiminta loppuu jo alkuunsa. Ehkä johtamistapoja voisi uudistaa - mieluiten johtoa vaihtamalla, ennenkin kaikki palvelut loppuvat apua tarvitsevilta. Kaiken huippuna esitetään lääkäribussia korvaamaan nykyinen palvelu - mitä maksaa ja koska sellainen on toiminnassa? Lakkauttamispäätös koskee asukkaita tänään ilman palveluita ei selvitä bussia odotellessa. Järki käteen ja vähän arvostusta kansalaisten älylle - ihan kaikki ei mene läpi ja loppukin uskottavuus häviää. Säästölaskelmat julkisiksi ja piilottelun sijaan avoin keskustelu käyntiin - jos rohkeus riittää. |
|
| |
|
Joku sairas. |
#5 Voi juma...29.06.2012 00:03Törkeetä,luukkonen ym. |
|
| |
|
Ikävä ihminen |
#6 Meno on kuin Pohjois-Koreassa29.06.2012 03:39Ongelmien perussyynä lienee huono hallinto. Se ruokkii tehottomuutta. Kärsijöinä ovat ensimmäisenä ne, jotka vähiten pystyvät omia etujaan valvomaan. Valtiovallan tavoitteena on esimerkiksi valtionosuuksia karsimalla tehostaa julkisen sektorin toimintaa. Huono hallinto ei osaa nähdä vikaa itsessään. Kun itse tautia ei osata parantaa, yritetään piilottaa oireet. Toivokaamme että tämän adressin viesti ymmärretään Raatihuoneenmäellä oikein. |
|
| |
Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)
29.06.2012 06:32- Poiston ajankohta: 2010-05-29
- Poistamisen syy: spam
Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)
29.06.2012 06:34- Poiston ajankohta: 2010-05-29
- Poistamisen syy: spam
Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)
29.06.2012 06:35- Poiston ajankohta: 2010-05-29
- Poistamisen syy: spam
Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)
29.06.2012 06:36- Poiston ajankohta: 2010-05-29
- Poistamisen syy: spam
|
Vieras |
#1129.06.2012 08:34Sen "bakteeribussin" varustaminen on kallista lystiä ja kuljettajan palkka tulee lisäksi, kun lääkärillä/terveydenhoitajalla ei ole bussin ajokorttia. Kaipa se bussi sitten vastaanottaa potilaita terveystalon pihassa. Siinä on kipeänä mukava jonottaa sateessa ja pakkasessa samalla, kun vieressä on tyhjillään toimivat tilat, joista maksetaan vuokraa kuusi kuukautta. Mahtavaa säästöä! Verorahoille tulee päättäjien mielestä vissiin tasapuolisesti vastinetta tällä konstilla. |
|
| |
|
matematiikan kurssille ja pian |
#12 uskallammeko29.06.2012 10:47Uskallammeko antaa noiden matematiikan nerojen jatkaa töissään? Minäkin osaan laskea sen verran, että ei synny säästöä kun puolivuotta maksetaan tyhjästä tilasta vuokraa, työntekijät siirretään muualle ja asiakkaat matkaavat joko taksilla tai naapuriavulla työntekijöiden perässä palvua saamaan. Mahdetaanko joutua maksamaan vielä kilometrikorvauksetkin työntekijöille kun tulee uusi sijoituspaikka. Isommat säästöt tulis kun hoidettais keskussairaalasta jatkohoitoa odottavat esim. Noormarkun sairaalaan, ei tulisi niitä ISOJA viivemaksuja.... |
|
| |
|
Vieras |
#1329.06.2012 10:53ei anneta aina periksi.banderollit käteen ja marsille kaupungille.kootaan riittävän iso ja huomiota herättävä ryhmä.pyydetään tiediotusvälineet paikalle. |
|
| |
|
Vieras |
#1430.06.2012 22:06On se kummaa kun kaikki palvelut vedetään pois. |
|
| |
|
Vieras |
#1501.07.2012 03:36kuka perustaisi samanlaisen Noormarkun sairaalan puolesta |
|
| |
|
Vieras |
#1601.07.2012 08:34Terveyspalvelut pitää säilytää myös kaupungin laitamilla.Jos lopuu neuvola ja lääkärinpalvelut on vain ajan kysymys milloin myös apteekki lopetetaan. |
|
| |
|
Vieras |
#1701.07.2012 11:00Kovasti on päättäjät hätäisiä ja tekee paniikinomaisia päätöksiä ajattelematta asioita loppuuan asti. Tämä Kaupunginsairaalan remonttikin, kuinka kauan on maksettu Satalinnan sairaalasta kiskurihintaista vuokraa jo ja korjausremontit päälle, mitä tuleekaan maksamaan siellä olo, halvemmalla oltaisiin rakennettu uusi sairaalarakennus ja potilaille sekä työntekijöille asianmukaiset tilat, nyt sitten paikkaillaan taloutta sulkemalla yksiköitä ja muka keskittämällä ja tehostamalla toimintaa totuus on kuitenkin toinen toisilta otetaan ja toiselle annetaan ajattelematta asiaa sen ihmeellisemmin. Olihan se tärkeää että hallinnon tilat remontoitiin ensiksi ja että heillä on hienot ja hyvät toimitilat, samoihin tiloihin olisi voituu tehdä osastotilat ja hallinto on niin vähän työpisteessäänkin että olisi voinut olla vaikka henkilökunnan tyhjissä sosiaalitiloissa remontin ajan. Nyt jo julkaistiin tieto kaupunginsairaalan keittiötiloista remonttia vaan sinnekin ja keskittäminen jatkuu ja mitä sitten kun sieltä paukahtaa ruokamyrkytys on todellinen katastrofi edessä, että on keskittämisessä omat haittansakin, eikä se niin edullista ole kuin annetaan ymmärtää, kuljetuskin maksaa jne... |
|
| |
|
Vieras |
#1801.07.2012 11:34Pienten puolesta! |
|
| |
|
Vieras |
#1901.07.2012 13:29Ahlaisissa on kaikki valmiudet terveyshoidon suorittamiseksi !Uudistusten johdosta ihmiset joutuvat kulkemaan hoitoon joko poriin tai noormarkkuun,tulee kalliiksi ja hankalaksi pienituloisille eläkeläisille ja vanhuksille ja kaupunkille.Hyvä terveydenhoito loppuu.Järki hoi,äly älä jätä! |
|
| |
|
Juha Junell, Musa, Pori |
#20 Ahlaisten terveyspalvelut01.07.2012 13:35Mielestäni koko Porin kaupunginhallitus pitää laittaa vaihtoon! Ei tuollaisia päätöksiä voi edes ääneen ajatella - saati sitten toteuttaa!Ihmisellä, olipa tämä nuori tai vanha, pitää olla mahdollisuus saada terveydenhoitoonsa palvelua asutuskeskusten ytimessä! Ahlainen, jos mikä, on sen verran kaukana Porin Kaupunginsairaalasta, ettei sieltä ole mahdollisuuksia ilman suurempia matkakustannuksia tulla tänne! Senkin takia Ahlaisten terveysasema pitää saada säilyttää palveluineen paikallaan! Veikko Lavin laulunsanoihin on hyvä lopettaa ja lähettää viesti kaupunginhallitukselle: "Jokainen IHMINEN on laulun arvoinen, jokainen ELÄMÄ on TÄRKEÄ..." PS. Muistakaamme ensi kunnallisvaaleissa, ketä äänestämme ja kenet me haluamme pois päättämästä tuollaisia päätöksiä! |
|
| |
|
Vieras |
#2101.07.2012 14:30Kuinka kauan tämä Nordman saa rahojamme huitoa taivaan tuuliin? Ahlaisista on jo muutenkin viety kaikki. Vaikka minulle se on vain mökkipaikka, olen henkeen ja vereen Ahlaisten puolesta. Poliittisesti pätevä mielipiteeni. |
|
| |
|
Vieras |
#22 36601.07.2012 16:34Näin tekee punainen porvari ja porvari. |
|
| |
|
Vieras |
#2301.07.2012 19:58Kaupunginjohtaja selitti radiossa, että terveyspuolella on noin 135 toimipistettä, joten niitä on pakko supistaa. Kyllä varmaan, mutta miksi suljetaan se paikka, josta on pisin matka seuraavaan toimipisteeseen ja huonoimmat julkiset kulkuyhteydet -valinnan varaa kun olisi ollut valita jokin muukin. |
|
| |
|
Vieras |
#2401.07.2012 20:29Väitettyyn tulevaan säästöön on varmaan laskettu mukaan myös niiden vanhusten eläkkeet, joita ei tarvitse enää maksaa, kun he menehtyvät hoidon viivästymiseen ja huonontumiseen. Muuten ei voi mainostettuja säästöjä ymmärtää. |
|
| |
|
ELÄMÄ KUNNIAAN |
#25 raha vai ihminen01.07.2012 20:53kumpikohan tässä elämässä on tärkeämpää; raha vai ihmisen elämä. näiden päätöaten mukaan varmaan raha!!!!!Olen entinen ahlaislainen ja mielestäni siellä nykyäänkin ihan asutaan. NIIN ETTÄ koittakaa tehdä oikeita ratkaisuja, ettei teille aleta spöökäämään, niin kuin joskus eräässä riihessä AHLAsissa |
|
| |
|
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Stäng inte Aftonro eller Fridhem
1 936 allekirjoitusta
1 936 Allekirjoitukset / 30 päivää
16.06.2026
Pelastetaan Patun elämäntyö ja Tullikamari
1 099 allekirjoitusta
1 099 Allekirjoitukset / 30 päivää
17.06.2026
Kauniin keskustan puolella – vastustamme Kauppahallin korttelin pilaamista ylimitotetuilla rakennuksilla!
1 105 allekirjoitusta
798 Allekirjoitukset / 30 päivää
21.05.2026
Mutalan koulun jatkoaika on investointi Joensuun tulevaisuuteen
639 allekirjoitusta
639 Allekirjoitukset / 30 päivää
03.06.2026
Älkää purkako toimivaa palvelua – säilyttäkää kasvatus- ja perheneuvonta sosiaalihuoltolaissa
11 322 allekirjoitusta
639 Allekirjoitukset / 30 päivää
07.05.2026
Rädda bäddavdelningen i Pargas - Allekirjoitus Paraisten vuodeosaston puolesta
588 allekirjoitusta
588 Allekirjoitukset / 30 päivää
18.06.2026
Kasakkamäen koulu säilytettävä – lakkautusperusteet arvioitava uudelleen
1 020 allekirjoitusta
516 Allekirjoitukset / 30 päivää
19.05.2026
Ei ydinaseita Suomeen - Inga kärnvapen i Finland!
2 731 allekirjoitusta
438 Allekirjoitukset / 30 päivää
02.04.2026
Pelastetaan Martinniemen koulu – lähikoulu kuuluu lapsille
1 264 allekirjoitusta
427 Allekirjoitukset / 30 päivää
20.05.2026
Ei vastatoimia, ei hiljentämistä — Tuemme Helsinki Pride -yhteisön työntekijöitä
411 allekirjoitusta
411 Allekirjoitukset / 30 päivää
21.06.2026
Tuusulan lampaat laitumella - toiminnan jatkaminen nykymuodossa Tuusulan kunnassa
1 107 allekirjoitusta
339 Allekirjoitukset / 30 päivää
18.05.2026
Kujalan teollisuusalueen asemakaavahanke A-2975 on pysäytettävä
266 allekirjoitusta
266 Allekirjoitukset / 30 päivää
15.06.2026
Lappeenrannan Kauppatori tulee suojella ja kehittää, adressi 2026
1 592 allekirjoitusta
262 Allekirjoitukset / 30 päivää
13.04.2026
PELASTETAAN KOULUT JA PÄIVÄKODIT – LASTEN TULEVAISUUS EI OLE SÄÄSTÖKOHDE (HAMINA)
1 201 allekirjoitusta
222 Allekirjoitukset / 30 päivää
07.04.2026
Vetoomus hammashoidon säilyttämiseksi Kalvolassa
832 allekirjoitusta
211 Allekirjoitukset / 30 päivää
04.05.2026
Pysäytetään Etelä-Päijänteen troolauksen hallitsematon kasvu ja turvataan järven kalakantojen tulevaisuus
200 allekirjoitusta
200 Allekirjoitukset / 30 päivää
14.06.2026
Luumäen kuntalaisia on kuultava ennen keskittämispäätöksiä
166 allekirjoitusta
166 Allekirjoitukset / 30 päivää
05.06.2026
Adressit.com
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.