ALIN MAKSETTAVA PALKKA
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista ALIN MAKSETTAVA PALKKA.
|
Tarja Halonen |
#1 Alin maksettava palkka20.03.2013 19:13Alimmaksi palkaksi tulisi hyväksyä,yleinen työttömyyspäivära,tai 720 €:a maksettava takuueläke,Kela. |
|
| |
|
Eemeli |
#2 Kansalaisaloite perustulosta20.03.2013 19:47Käykääpä laittamassa nimenne myös Kansalaisaloitteeseen asian tiimoilta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/44 |
|
| |
|
Vieras |
#3 PALKAT ON JO SOVITTU20.03.2013 21:25Alin maksettava palkka on jo määritelty kyseisen ammattiliiton ja työnantajien liittojen kesken. Palkkataulukot löytyvät jokaisen ammattiliiton sivuilta. Ei työtä pidä ainakaan sen alle mennä tekemään, tai sitten syytä vain itseäsi. Ammattiliittoon liittyminen varmistaa myös tarpeenmukaan avun, jos työnantaja on erimieltä palkoista tai muista työehtosopimus asioista. LIITY AMMATTILIITTOON. |
|
| |
|
Toisille se on kannattamatonta työtä. |
#4 Palkka21.03.2013 12:29Teetetään alimmalla mahdollisella palkatta,koska eivät ne pysty maksamaan parempaa palkkaa. |
|
| |
|
Vieras |
#521.03.2013 18:41Eihän semmoista työtä sitten pidä eikä kannata tehdä. |
|
| |
|
Vieras |
#622.03.2013 06:56NO EIPÄ TOSIAAN JA VARSIKAAN,KUN KAIKKI HYÖTY MENEE HALOSEN SUUREEN ELÄKKEESEEN JA JUHLAVIEN HERROJEN JÄTTILÄISMÄISIIN PALKKOIHIN JA PALKAN LISIIN.Kreikkakin vie Kypros hattukourassa pyytää ja lukemattomat muut maat pyytää vinkuen. |
|
| |
|
tarkoitatte 3400E/kk |
#725.03.2013 19:31Tiedoksi vaan että 2000 euron bruttopalkka tarkoittaa työnantajalle 3400 euron kulua kuukaudessa+muut kulut, ainakin kiinteistöön liittyvät,työvaatteet,välineet jne,lomat,sairaslomat,lapsen sairastumiset jne.... Ongelma on Suomessa äärimmäisyyksiin mennyt ryöstäminen kaikenlaisilla sivukuluilla jotka kilahtaa puhtaasti valtion kassaan, työnantaja maksaisi mielellään paremmin jos nämä oheiskulut olisi edes jossain rajoissa. |
|
| |
|
Duunarina parempi |
#8 Re:26.03.2013 10:22Yrittäminen on Suomessa vapaaehtoista. Aloittamalla yrittämisen, hyväksyt samalla yrittämisen säännöt ja ottamalla työhön työntekijän, hyväksyt myös samalla työntekijästä koituvat kulut. Rahat näihin palkkaansa ja sivukuluihin se työntekijä tekee omalla työllään, jotka sinä yrittäjänä vain siirrät työntekijälle ja valtiolle. Eli ne rahat eivät edes ole koskaan sinun olleetkaan, vaan sen asiakkaan, joka palvelusta tai tuotteesta maksaa. Toinen vaihtoehtohan olisi tietenkin, että yrittäjä maksaisi työntekijälle suoraan palkan kuluineen, mutta on helpompi, kun sivukulut menevät eteenpäin suoraan palkkoja laskettaessa. Suomessa niillä sivukuluilla maksetaan koko Suuomen terveydenhoito ja lukuisia muita toimintoja sekä työntekijän eläke. Eli jos ei yrittäminen Suomessa kiinnosta, mene sitten vaikka Albaniaan yrittelemään. Palkan määrä työntekijälle on maksettava minimissäänkin TES:n mukaisesti tai sitä parempi ja niistäkin ne sivukulut on maksettava. Yrittäjät Suomessa ovat yliarvostettuja lökäpöksyjä, jotka itse kuvittelevat olevansa maailman tärkeimpiä ja viisaimpia ihmisiä, mutta se työntekijä se vasta tärkeä onkin, kun se yrittäjä ei tule ilman sitä toimeen ja viisaampi, kun ei ota työnteosta taloudellista vastuuta. |
|
| |
|
Vieras |
#9 Re: Re:26.03.2013 18:52Koska työntekijät ovat sinunlaisia asennevammaisia on parempi pitää firma sen verran pienenä että yrittää vaan yksin, sitäpaitsi on todella helppoa tehdä kahden laiskan työntekijän työt itse ja tienata sen satatonnia vuodessa vaan itselleen. |
|
| |
|
Vantaa |
#10 minä vaan27.03.2013 14:55#8: Duunarina parempi - Re: Olet aivan oikeessa. näin mun mieskin teki. Paremin jää omaan talouteen rahaa. ei tee mieli maksaa penniäkään ylimääräistä. |
|
| |
|
Vieras |
#11 Re: Re: Re:27.03.2013 15:39Ehei tässä ole kyse työntekijän eikä minun asennevammasta vaan Suomen laista. Jos välttämättä haluat pitää yrityksesi kioski kokoluokassa, niin ei tietenkään kannata ottaa yhtään työntekijää jos vain pystyt puljusi työt itse hoitamaan, mutta jos haluat yrityksellesi kasvua, etkä itse pysty hoitamaan lisääntyviä kaikkia töitä, niin minkäs teet, ulkopuolista työvoimaa on otettava, eikä se ole ilmaista, vaan työntekijälle on maksettava vähintään työehtosopimusten mukaista palkkaa ja kaikesta ne Suomen lain määräävät sivukulut. Mutta sinulle yrittäjällehän asiasta ei koidu rahahuolia, koska se asiakashan ne maksaa jotka sinä vain siirrät työntekijälle ja valtiolle. |
|
| |
|
Vieras |
#12 Re: Re: Re:27.03.2013 15:53Mitä iloa siitä sadastatonnista on, jos ei ole vapaa-aikaa ? Paina sinä vain duunias yksin litran silmäpussit silmiesialla hölskyen ja kuole 50 vuotiaana. |
|
| |
|
Vieras |
#13 Re: Re: Re:27.03.2013 16:06HYVÄÄ TYÖNTÄYTEISTÄ LYHYTTÄ LOPPUELÄMÄÄ. TOIVOTTAA SE "ASENNEVAMMAINEN" PITKÄIKÄINEN TERVE. |
|
| |
|
Vieras |
#14 Re: Re: Re: Re:27.03.2013 18:47Olen erittäin terve, ja kohta eläkepiäivät viiskymppisenä kun on tullu tahkottua rahaa jo kymmeniä vuosia, golfia,kalastusta,purjehdusta,metsästystä ja muuta mukavaa liikuinnallaista ajanviettoa, salilla tietysti punttia nostamassa pitää myös käydä että pysyy kroppa kuosissa voi niistää köyhiä tarvittaessa ;) |
|
| |
|
Vieras |
#15 Re: Re: Re: Re: Re:27.03.2013 19:43Voi epäonnistunutta ressukkaa. Sanoistasi paistaa läpi vale jonka toivoisit olevan totta, mutta yritä jaksaa edes unelmissasi, koska muutahan sinulla ei selvästi ole. Tunnen monta oikeasti varakasta ja muutenkin hyvin menestynyttä yrittäjää, eikä heidän todellakaan tarvitse kehua retostella asioillaan adressien kommentointi palstoilla eikä muuallakaan. Vain epäonnistuneilla yrittäjillä on tarvetta valehdella ja kehua olemattomilla, koska he eivät muuten saa minkäänlaista arvostusta mistään. Jää sinä luuseri nuolemaan haavojasi ja olisit maksanut edes yrittäjäeläke maksusi, niin voisit saada ostettua edes linja-auto lipun sinne golfhentälle. Olen köyhä tavallinen työntekijä, mutta tiedän ettet pystyisi niistellä minua edes säälittävissä unelmissasi. |
|
| |
|
Vieras |
#16 Re: Re: Re: Re: Re: Re:27.03.2013 20:47Pidä reppana tuo, nukuttaa paremmin,,,niin unohdin vielä kertoa että rakastajattareni on minua 26 vuotta nuorempi malli, kova kone muuten...ymmärät varmaan mitä tark. pitäähän häntä sponssata mutta so not sano nykänen. |
|
| |
|
Vieras |
#17 Re: Re: Re: Re: Re: Re:27.03.2013 20:49Minäkin tunnen monta köyhää mutta harvempi niistä on sellainen ruikuttaja kun sinä ;) |
|
| |
|
Vieras |
#18 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:27.03.2013 21:08#16: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Olet selvästi epäonnistujana säälittävän naurettava pelle. Mutta pidä se nuori mallipoika piilossa, ettei mahdolliset kaverisi tajua myös seksuaalista poikkeavuuttasi. Vai kova kone. No enpä ymmärä, koska minulla ei poikien kanssa ole kokemusta niistä asioista, koska jo ajatus ällöttää. Minä kun olen keskittynyt pelkästään naisiin. Mutta sponssaile sinä vanha elosteleva puppeli pienellä luuserin eläkkeellä ketä haluat. |
|
| |
|
Vieras |
#19 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:27.03.2013 21:15#18: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Arvasin sinun olevan lukihäiriöinen,siinä lukee jos osaat lukea rakastajatar ! |
|
| |
|
Vieras |
#20 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:27.03.2013 21:17#18: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mitä köyhä elämässäsi päähänpotkittu kaikessa epäonnistunut luuseri ? koita jaksaa vaikka vaikeetahan se on noilla lahjoilla ponnistaa. |
|
| |
|
Vieras |
#21 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:27.03.2013 21:18#19: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Niinhän sinä luuseri puppeli yrität tämänkin asian valehdella. |
|
| |
|
Vieras |
#22 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:27.03.2013 21:39#20: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Siinähän kipristelet. |
|
| |
|
Vieras |
#23 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:27.03.2013 21:42#22: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kyllä mä ymmärrän että sulla on vaikeuksia löytää joku joka suostus maksamaan sulle edes kahta tonnia kuussa mut kuule syy löytyy kun katot peiliin...voi voi. |
|
| |
|
Vieras |
#24 Helppoa elämää27.03.2013 21:48Kyllä elämä on helppoa. Menen aamulla töihin, teen 7-9 tuntia työtäni ja lähden sitten kotiin. Sillä selvä. Työnantajani maksaa minulle 2 kertaa kuukaudessa palkan vähän päälle TES:in mukaan ja kaikki on tyytyväisiä. Jos työnantaja yrittäjä ei kykene maksamaan jollekkin oikeaa palkkaa, ei siellä kannata tehdä töitäkään. Yksinkertaista, eikö vain. |
|
| |
|
Vieras |
#25 Re: Helppoa elämää27.03.2013 21:50Siis raadat 7-9 tuntia nauretttavalla liksalla, niin no kun ei ole lusikalla annettu niin ei voi kauhalla pyytää, miinanpolkijoitakin tarvitaan. |
|
| |
|
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Vanhuspalvelut paremmiksi
2786 Luotu: 02.04.2026
Adressi Siuron koulun korjaamisen puolesta
616 Luotu: 22.04.2026
Säilytetään Tuusulan Tuuskoto ja sen puisto
1172 Luotu: 15.04.2026
Ruustinnanhovi ja sen vanha puisto on säilytettävä
284 Luotu: 24.04.2026
Suojellaan Järvelän kosteikko ja metsät kokonaisuutena
265 Luotu: 28.04.2026
Ei ydinaseita Suomeen - Inga kärnvapen i Finland!
1615 Luotu: 02.04.2026
Hovinsaaren koulu on säilytettävä
442 Luotu: 17.04.2026
Raatti on säilytettävä uimahallina
2454 Luotu: 28.01.2026
Vetoomus Keski-Suomen reuna-alueiden sairaanhoidon puolesta
926 Luotu: 18.04.2026
Pelastakaa Barker-teatteri / Save Barker theatre
639 Luotu: 09.04.2026
Steinerlukio Lappeenrantaan
122 Luotu: 28.04.2026
Etelä-Helsingin joukkoliikenneyhteyksiä täytyy parantaa!
514 Luotu: 26.03.2026
Adressi Inkeroisten uimahallin säilyttämisen puolesta
937 Luotu: 18.04.2026
Patotien kylätiehanke
169 Luotu: 21.04.2026
Oriveden kaupunki ei saa myydä Oriveden Aluelämpö Oy:n osakkeita
58 Luotu: 29.04.2026
Tvijälp saari säilytettävä virkistyskäytössä !
518 Luotu: 09.04.2026
Lappeenrannan Kauppatori tulee suojella ja kehittää, adressi 2026
733 Luotu: 13.04.2026
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
18544 Luotu: 15.07.2023
Pullia pitää saada leipoa jatkossakin – Vetoomus Pirkanmaan hyvinvointialueelle vanhusten osallisuuden ja vapaaehtoistoiminnan vahvistamiseksi
3867 Luotu: 11.11.2025
Tavastilan koulu pitää säilyttää
747 Luotu: 19.04.2026