Adressit.com

Armeijaan parempi päiväraha

Ota yhteyttä adressin tekijään

This comment has been removed by the person who wrote it.

Mauri Hirvonen#2 Jan 28, 2008, 23:40

Hyvä pointti

300€ kuussa on aika paljon rahaa lähes kaikille 18 vuotialle miehille.

Mutta sini, armeija/sivari, se on silti pakottamista. koska sivari tosiaankin on melkeimpä yhteiskuntapalvelua rangaistuksena. Tottta kai se on pakottamista jos suomessa on pakko mennä armeijaan.

Hieman offtopic nyt, miten sinä Sini sitten puolustat suomea? olet tainnut käydä/tulet käymään armeijan, koska muuten sinulla ei pitäisi olla asiassa sananvaltaa.
Sanna-Mari Tuominen#3 Jan 29, 2008, 11:07
Yksi tyypillinen nykynuoren mielipide,Rahaa,rahaa, rahaa. Olen naisena käynyt armeijan ja olisin käynyt sen ilman päivärahaakin, olin siinä mielessä onnekas , että se oli minulle taloudellisesti mahdollista. Palvelin vuoden ja olen erittäin ylpeä siitä, että sain näin kunnioittaa sotiemme Veteraaneja ja osoittaa kiitollisuutta itsenäisestä Isänmaastani ja näyttää että Suomen naiset pystyvätt lähes mihin tahansa, niin halutessaan.
Mauri Hirvonen#4 Jan 29, 2008, 16:13
Joo, ja armeijan käyminen auttaa miehillä esim. töiden saamiseen ja tuollaiseen.
Aika hienoa jos olet käynyt armeijan naisena, onnea siitä vaan. JA armeijassa on ilmainen terveydenhuolto ja ruoka. ja periaatteessa se on eräänlainen koulutus josta saa palkkaa.

This comment has been removed by the person who wrote it.

Jokke#6 Mar 15, 2014, 09:38
Liian pieni korvaus???? Armeija onkin velvollisuus eikä mikään työpaikka. Käy kouluja niin saat hyvän korvauksen menetetystä vapaa-ajastasi.

Hintavertailu.com
Sähkö, suoratoisto, musiikki ja äänikirjat — ilman kirjautumista
Aloita vertailu →
🎮
Selainpelit
Pasianssi, shakki, hertta, tammi ja lisää
Pelaa ilmaiseksi →
Selainpelit.fi