Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto
Avioliittovetoomus luovutettiin eduskuntaan
Kiitos kuitenkin muistutuksesta, että ne voi katsoa/kuunnella myös arkistosta.
Torbjörn Rinne
Kauniainen
Avioliitto.
Kannatan miehen ja naisen välistä avioliittoa en muunlaisia liittoja.
t Archie Bunker
Aito homo tai lesbo ei todellakaan halua sekaantua
heterojuttuihin.Nämä suuriääniset samaa sukupuolta olevat ovat pelkkiä yhteiskunnan pummeja,jotka yrittävät näin viekkaudella sekä kavaluudella kiemurrella veromaksajien kukkaroille,sillä tämä kansan osa on 99%:sti työtävieroksuvaa pummiporukkaa.
TERVEEN ELÄMÄN PUOLESTA !
Reijo Perander
Kyllä Mies ja Nainen on se oikea älkääme muutako luontoa kun luonto on sen määrännyt. Ihmisen pitäisi olla senverran älyllinen olento että tajuaa sen-
Miksi maailman pitää olla sairas, ja sairastuttaa sitä viellä laiilla. Emmekö huomaa mihin maailma on mrnossa.
Olen perin juurin kyllästynyt joidenkin tahojen vääristeleviin ilmaisuihin. Hitlerin Saksassa ja kommunistisessa Neuvostoliitossa oltiin mestareita antamaan ilmaisuille, sanoille ja asioille uusia merkityksiä. Tasa-arvoinen avioliitto on minun mielestäni hyvä tavoite naisen ja miehen tasa-arvoisena avioliittona. Ei sille muita omituisia ja harhaanjohtavia merkityksiä pidä antaa.
Naisen ja miehen välinen liitto, perheen ja suvun normaali ja arvokas jatkaminen kunniaan! Muutoin ihmiskunta on nopeasti tuhon oma.
Kiitos aloitteen tekijöille.
Jos homoparien olisi lain mukaan pakko mennä avioliittoon, niin varmaan nostaisivat hirveän metakan sitä pakkoa vastaan!
Avioliitto Perustuslakiin myös Suomessa!
Unkarissa Perustuslaki sisältää, määrittää ja vaalii, että avioliitto on yhden miehen ja yhden naisen välinen liitto. Toivon ja toivotan, että sama vahvistettaisiin myös Suomen Perustuslaissa väärinymmärrysten ja tahallisten sekaannusten välttämiseksi.
Terveisin!
ifj. PÁLYI Zoltán
metsänhoitaja
J.k.: Minä itsekin synnyin avioliitossa ja minun Vanhemmat, eli Isä ja Äiti juuri tämän viikon viikonloppuna viettävät kultahäät. Minä, Siskoni ja meidän omat lapsiperheet olemme kiitollisia heistä, heille ja Jeesukselle pelastamisesta.
Tarkoittaa että mies ja nainen kuuluu avioliittoon
Luomiskertomus on selkeä.
Jumala loi naisen avun miehen vierelle
Ja he ovat yhtä.
T: Marja-Leen Kirkkala