Digimon Frontier-kausi MTV3-kanavayhtiön ohjelmistoon.
Ota yhteyttä adressin tekijään
digimon takasin telsuun
Re: Digimonia ja laatuanimea muutenkin
#18: Fani vuodesta 2002 lähtien. - Digimonia ja laatuanimea muutenkin
Mielummin GT:tä sen Kain siaan
Digimon adventuren kolmasosa?
Kunnon Anime Aina!
Digimonia on tullu katottuu vähän pienemmästäkin asti ja toivoisin että kaikki kaudet suomessa joskus näytettäisiin. Itse olen katsonut kaikki kaudet japaniksi ensimmäistä lukuun ottamatta sillä sen olen katsonut Rhodokinin kanavalta. Jos kaudet pitäisi jonkinlaiseen järjestykseen laittaa niin se menisi näin : Savers, Frontier, Adventure/02, Tamers ja Xross Wars. Kertokaapa vähän mistä kausista pidätte ja mistä ette olisi hauska niitäkin lueskella.
Markus pääse paikalle vasta kello 12, joten ensimmäinen ottelu jää häneltä väliin. Toiseen hän kuitenkin ehtii mutta tsemppiä vaan ensimmäiseen peliin osallistujille!
Kielestä huolimatta, vaatikaamme laatuohjelmia lapsille ja lapsenmielisille televisioon!
Siitä on jo yli 10 vuotta!
ps:Elän toivossa, että joskus tulisi adventure 03.
DIGIMON!
Digi-mon
Ja kysymys on myös se, tuleeko tämä sitten mahd. kanavalle dubattuna vai teksteillä?
digimonit tänne
Re: NONI!
Dubbaus ei pitäisi olla liian kallista, sillä koko ajanhan 4:lle tulee uusia ohjelmia, joita se dubbaa.... Tosin nyt on kyl pyöriny samat vanhat ohjelmat...
Digimon
Digimon Adventure ja 02 Takaisin telkkuun!
MTV3, toivottavasti saat Digimonit Televisioon Vuonna 2012 kesalla!
Katsoin viime talvella Frontierin netistä japaniksi, mutta olisi mahtavaa nähdä se myös laadukkaalla suomidubilla. Hopeanuoli-sarjankin fanit sai odottaa lähes 20 vuotta, että manga julkaistiin suomeksi, joten toivottavasti Digimonin fanit saisivat odottaa vähemmän.
*Kuuntelee Frontierin biisejä koneelta*
Digimon
Kaipaan niin paljon Digimonia.Se on niin ihana sarja. <3
Re: DIGIMONIT JYRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
#6: henkka-21v - DIGIMONIT JYRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
jotenkin ärsyttävä tuo Tiina Holsti, ohjelmakoordinaattori, kv-ohjelmat kun mainostaa muusta nelosen ohjelma tarjonnasta esim paavo pesusienestä
Digital Monsters telkkariin!
Gimme back mah childhood!
| This discussion has been closed. |
Nyky lastenohjelmat.
Digimonia nyky lastenkin nähtäväksi!!!