Ei! Kallion terveysaseman sulkemiselle!
Ota yhteyttä adressin tekijään
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: Epäasiallinen kommentti
Re:
Kirjoita edes omalla nimelläsi, nyt on kyse Kallion väestön hyvinvoinnista, ja jos sinulla on jotain sanottavaa vastaa sanoistasi!
Minä
Viekää nyt myös ihmeessä Kallion terveysasemalle adresseja!!!!
Mielestäni Kallion terveysasema on heikkolaatuinen palveluiltaan, siellä ei ole edes röntgeniä, vaan Kätilöopistolle asti joutuu menemään röntgeniin. Kallion terveysasemalta ei saa mitään esim. rasvaa, jos tarvitsee, vaan pitää olla omat rasvat mukana (en ole itse kävelevä apteekki). Minä en kannata Kallion terveysaseman säilyttämistä, koska olen saanut parempaa palvelua muualta.
tarttes asiallekin jotain tehdä
Re: tarttes asiallekin jotain tehdä
#11: että siitä vaan - tarttes asiallekin jotain tehdä
Tuohon en voi sanoa muuta kuin että Halonen on palkkansa ja eläkkeensä ansainnut, on sen arvoinen.
Toivottavasti tämä sulkeminen koskee myös sitä sosiaaliviraston puolta. Siellä on laitettu ihminen ilman syytä edunvalvontaan.
Äly hoi älä jätä päättäjät.
kuka lystin maksaa?
onhan se ihan mahdotonta, että jonkin kaupungin kokeilun vuoksi siirretään kokonaisen kaupunginosan palvelut ties minne. kallio on täynnä vanhuksia, lapsiperheitä, syrjäytyneitä. eikö näillä ihmisillä ole lainkaan arvoa. mene nyt sitten kamppiin labraan-entä ekg?tulokset saa sitten keneltä?? jos ei pysty liikkumaan, tai ei yksinkertaisesti ole varaa liikkua esim. taksilla? ja mitä järkeä on siirtää jostain l-saaresta lapsia kallioon? johan on joku sotkeentunut soteen oikein perusteellisesti. käyttäkää nyt järkeä-pienempi yksikkö=parempi palvelu. hinnaltaan ei varmasti onnistu!
Eeva Nykänen
tyytyväinen kallion asiakas
This comment has been removed by the person who wrote it.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: Näin Helsinki hoitaa pitkät jonot terveysasemille
Re: kuka lystin maksaa?
Pilotin takia ei pitäisi muuttaa lähipalveluja, eihän lapsiperheet kaikki asu Kalliossa vaan kauempana palvelut sinne missä on lapsiperheetkin ei keskustaan, vaikea kulke asinne esim. lastenvaunujen kanssa.
Re: Vallilakin loppuu!
#20: - Vallila ei ole ratkaisu kalliolaisille, koska myös se lopetetaan ja asiakkaat siirtyvät tulevaan jättiläis-terveysasemalle Kalasatamaan sitten joskus. Alppila kun aikoinaan lopetettiin niin pasilalaiset siirrettiin Vallilaan.
| This discussion has been closed. |