EI! synnytysten lopettamiselle Oulaskankaalla.
Ota yhteyttä adressin tekijään
hyvä ja innostunut pätevä henkilökunta ..
Alkuvuosina pitkään työskennelleenä ja asiakkaanaki olleena vain hyviä kokemuksia Oulaskankaan Synnäristä..
Oulussa on hyvä synnyttää
OYS vastaan oulaskangas
en allekirjoita
Re: en allekirjoita
#86: kaksi Raahessa, kolmas Oulussa ja sinne jatkossakin - en allekirjoita
Oulaskankaan sairaala ei ollut Raahea sulkemassa, joten faktatietoa peliin! Raahe loppui teidän omien anestesialääkäreiden pyynnöstä, kun heitä ei ollut riittämiin. Oulaskankaalla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä.
Kaksi lasta olen OYSissa synnyttänyt ja ensimmäinen meni täysin pieleen kätilöiden toiminnan vuoksi. Toisenkin kanssa sain oikeasti tapella kätilöiden kanssa toimenpiteistä ja selittää etteivät ne ole millään tavalla tarpeellisia vaan pikemminkin jopa haitallisia! Mieluiten synnyttäisin kotona, mutta kätilöä olisi hyvin vaikea saada kotiin (sen turvan kuitenkin kaipaisin) niin seuraavaksi paras on ajaa 100km kauemmas ja mennä OYSin sijasta OASiin!
Olen synnyttänyt OYS:ssa, Raahessa sekä OAS:ssa.
Olen tyytyväinen,että kaikki lapseni saivat syntyä turvallisessa ympäristössä!!
-Sain itse vaikuttaa synnytyksiini OAS:ssa, josta olen hyvin onnellinen. Minua kuunneltiin. Kiitos teille kätilöt ja lääkärit.
-Muualla olin yksi äiti muiden joukossa. Monesti oli avuton olo, kun ei vain voinut mitään itse hitaalle, käynnistymättömälle, yliaikaiselle raskaudelle. T:Kokemuksia monista synnytyksestä ja sektioista.
Meille syntyi Oulaskankaalla 2008 huonokuntoinen Dovwn- tyttö. Tyttö syntyi hätäsektiolla ja sai hätäkasteeen ja lähti heti sen jälkeeen Oulun yliopistolliseen sairaaalaan teholle. Meille ei paljon luvattu tytön henkiinjäämiseksi, mutta nyt meillä on erittäin touhukas 5-vuotias Down- tyttö.
| This discussion has been closed. |