Haasta Jyrki Katainen elämään 3kuukautta toimeentulotuella!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Voisikohan joku laatia...
Re: Re:
oletko käynyt jokaisessa paikkakuntasi yrityksessä henkilökohtaisesti esittäytymässä? En minä ainakaan mol sivujen kautta nettihakemuksia täyttämällä ole ikinä mitään työtä saanut. Mutta kun näkee vaivaa ja käy itse yrityksessä esittäytymässä, on töitä saanut aina jostakin. Vaikka vasta 30 käynnin jälkeen, mutta kuitenkin saanut.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: Kannattaa haastaa!
#14: Susanna Kaukinen - Kannattaa haastaa!
Törkeintä oli kun Katainen mainitsi et samassa veneessä ollaan.En edes vuodessa tienaa samaa kun Katainen kuukaudessa, joten ihan eri veneessä
Työtä kiitos!
Tein itse 10 vuotta pelkkää työharjoittelua ja monesti luvattiin palkata palkalla töihin mutta valehtelivat aina. Kataiset voi mennä työkokeiluun pajalle 3 vuodeksi palkkana 480 euroa kuussa jotta näkis mitä se pas.ka työ on. Sellaset pas.ka hommat ei hyödytä tätä valtiota pätkäkään koska pas.ka työt ei ole tuottavia töitä ja sellasista töistä ei koskaan tulla palkkaa maksamaan. Itse olin ja parin vuoden aikana töitä tein oikeesti n 30 minuuttia päivässä töitä koska sen pas.ka työn pas.ka firman pomo ei antanut mitään hommia. Työkokeiluja järjestetään jotta pas.ka firmat saa avustuksia ja ne toimistossa olevat saa töitä mutta itse työttömät ei opi eikä nille anneta edes mitään hommaa. Sitten sen pas.ka työn työnjohtaja istui toimistossaa 6 tuntia päivässä itse tekemättä mitään ja sai siitä yli 2000 euron palkan. Tehkää siis pas.ka töitä jos luulette hyötyvänne jotain, minä en tee ainakaan enää koskaan.
PITÄÄKÖ MUN TAPPAA ITSENI ... KYSYY KANSA
PITÄÄKÖ MUN TAPPAA ITSENI ... KYSYY KANSALAISET HURSTIN LEIPÄJONOSSA
1000-KERTAINEN MÄÄRÄ JONOTTAJIA NYKYÄÄN
Vuonna 2005 täällä oli jonossa 300 ihmistä. Nyt on ollut yhtenä päivänä peräti 3 420 ruoanhakijaa. Se on 1000-kertainen määrä ihmisiä. Kyllä siinä pääministeri Kataisen ostovoima loppuu aika nopeasti.
Pistää välillä vihaksi tuonne Arkadianmäen suuntaan. Onko taloudellinen tilanne todella niin toivoton, ettei näitä ihmisiä voitaisi paremmin auttaa ja tällaisia ruokajonoa ei enää tarvittaisi? Rahaa varmasti löytyy, jos on vain tahtoa ja halua.
Hallituksen pitää kantaa vastuu tekemisistään eikä heittää vastuuta muiden niskaan kannettavaksi. Jos hallitus hoitaa taloutemme huonosti, sen on oltava siitä vastuussa.
Ruokajonoissa eletään järkyttäviä ihmiskohtaloita. Kysymys ei ole pelkästä rahasta, vaan köyhyys menee syvälle sieluun.
http://yle.fi/uutiset/tekstiviesti_hurstille_pitaako_mun_tappaa_itteni/7155323
Eläke käy vähiin ennen kuin loppuu...millä minä sitten kustannan ministereiden elintason?
köyhyys tekee kipeää
köyhä mies.
| This discussion has been closed. |