Haasta Jyrki Katainen elämään 3kuukautta toimeentulotuella!
Ota yhteyttä adressin tekijään
oma napa
Töitä löytyy aina niille jotka sen myös tekevät
Re:
Luulet sä oikeesti että työmnantajat palkkaavat "kalliin Suomalaisen" kun virosta ja puolasta saa halvemmalla ns.5:den €:n miehiä,salli mun nauraa,Suomalaiset potkitaan pois juuri tästä syystä,eikä noille ulkomaalaisille edes aina makseta,miks palkkaa ketään kun orjia on tyrkyllä? Niinpä,mietippä sitä.
Re: Töitä löytyy aina niille jotka sen myös tekevät
#135: Yrittäjä - Töitä löytyy aina niille jotka sen myös tekevät
Se kuule on myös paljolti kiinni siitä missä asut,olin itse yrittäjä,mutta halpatyöntekijöiden kanssa on mahdotonta kilpailla (Suomaliset eivät halua maksaa alv:tä saatika muita kuluja) ei ollut rokulipäiviä,en ole kaljan kittaaja,mutta kiitos hallituksen päätösten olen kortistossa. Aivan minun asiakkaita olivat tavalliset duunarit jotka eivät pysty enää maksamaan että saisivat talonsa maalattua
Jokainen kansan edustaja joka päättää jonkun asian etenemistä pitäisi pyytää itse ensiksi kokemaan pyytämänsä asia!!
Katainen kertoo että kaikkien on osallistuttava säästötalkoisiin, tästä se voisi lähteä hänen harjoittelunsa. Lisäksi ministerinpalkka on sen verran liian iso näinä aikoina että siitä pitäisi leikata sama prosentti kuin muistakin säästökohteista. Luontaisedut myöskin kaikilta osin verotukseen tai sitten lama-ajan myötä poistolistalle. Ministerien ajankäyttö tarkasteluun, ja työtehokkuus tutkintaan.
Re:
#84: voisi katsoa välillä omaa napaa ja lopettaa valittamisen -
Hyvä kirjoitus! Tosi asiahan on se, että jos on pysyvästi sairas, hän pääsee eläkkeelle. Pelkällä toimeentulotuella ei tarvitse työttömän olla, vaan on työttömyyspäiväraha. Minua aika tavalla kismittää sellaset luuserit, jotka ovat työnhakijoina ja nostavat ansiosidonnaista päivärahaa, eivätkä edes aiokaan mennä töihin. Kun työttömyyspäivät alkavat loppua, niin sitten löytyy taas pieni pätkä töitä, että taas pääsee ansiosidonnaiselle. Ja näitä riittää, kuin myös muitakin työnvieroksiJoita. Mieti siinä sitten päättäjiä! He kuitenkin tekevät töitä ja maksavat veronsa.
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
saa.tana
Veroja en tietenkään maksanut siitä 9 eurosta eikä eläkkeeseen kertynyt yhtään euroa. Enää en tee ilmaiseksi yhtään mitään. Minä olen hyväntekeväisyyttä tehnyt 10 vuotta.
| This discussion has been closed. |