Hallituksen uusi linjaus pyhäkorvauksiin.
Ota yhteyttä adressin tekijään
järjen köyhyyttä ,ottaa köyhiltä ...jos kovaa työtätekevä hoitaja saa n,2000/kk niin siitäkin ryövätään,ajatelkaa nyt "tyhjän " lupaajat kansanedustajat ...lue ittensäedustajat ..mikä ero on hoitajan ja teidän kk palkassa....ette senttiäkää ole valmiita luopumaan palkastanne,jonka puppua puhumalla saatte !!!! Hävetkää .
täällä yksi lähihoitaja opiskelija..
olen tähän asti ollut tietoinen hoitoalan jo pienistä palkoista mutta olen silti aina halunnut olla se joka auttaa. Tehnyt paljon keikkahommia ja tietysti työssäoppimisia. Työ on todella rankkaa vaikka auttaminen onkin itselle mielekästä... Mutta jos vakavissaan aletaan jo pienestä palkasta jolla joten kuten selviää kuukaudesta toiseen lyhentämään.. Joutuu suurella todennäköisyydellä yksi jos toinenkin hoitoalan ammattilainen vaihtamaan ei niin mielekkääseen työhön siedettävän palkan perässä.
kiitos ja kuittaus
hyvä kansanedustajat
Haistakaa ...... koko valtiovalta Ette osaa muuta kun verottaa Muutenkin touhu tuntuu holtittomalta Kaikki pitäs kerralla erottaa On herrain helppoo lakejansa lyödä Sillä ei ne niitä koske kuitenkaan On hauska edustaa ja lounaat syödä Kansa lystin kustantaa kun hommaillaan Ja kun on verorahat kaikki juotu Kansa kyllä pikkuvipin järjestää Vain päätös niin on lisävero luotu Sillä lailla kassahuolet selviää
Päivittäin ihmishengistä. Isopalkkaisia herrat eivät luovu milloinkaan omista etuisuuksista. Aina vain kirjoitetaanettä heitä on liian vähän eikä siitä,ole mitään hyötyä, Katin kontit.
Heillä vain ei ole selkärankaa osallistua talkoisiin.
Hävettää kuinka SSS hallitus ajaa, sotaveteraanien nostaman kansan ahdinkoon.
HERÄTÄÄNPÄ
Jooo otetaan turvapaikan hakijoita joista tehdään meidän rahoilla keskivertoa paremmin toimeen tulevia työttömiä ja kurjennnetaan meidän oloja
Oikeudenmukaisuus
Nythän on talkoot, mikä on päättäjien osuus niissä omien palkkojen leikkaamisessa+muiden etuuksien karsimisessa??!!
Joo olen hoitokodissa siivoajana ja nytkin on vaikeutta löytää siivoojaa sinne ja työntekijät sairastelee paljon kun on kova kiire koko ajan kaikilla ja työyhteisö ei voi hyvin vähennyksistä muutenkaan
Sairaanhoitajan työ
Olen valmistunut noin vuosi sitten sairaanhoitajaksi ja työn lopettaminen on käynyt usein mielessä. Jos tämäkin tehdään niin motivaatio taas enemmän laskussa.... Ja ikävä kyllä, kun on tyytymättömänä töissä ja turhautuneena työtaakan alla niin potilaat saavat siitä kärsiä. Ja itselle tulee todella turhautunut olo asiasta.
Koska hallitus on pyllystä ja ne tienaa liikaa ja ne ei tiedä mistään mitään. Leikatkoot omia palkkojansa roimalla kädellä eikä meiltä ns vähävaraisilta. Peace out
| This discussion has been closed. |
Työnantajien sekä maataloustukiloisien anuksia imevät ja elintasopakoaisia duunareiden verorahoilla hyysäävät hallituksen maanpetturit tulee karkoittaa Syyriaan.