Hikipedia takaisin! (tai Wikipedia pois)

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Hikipedia takaisin! (tai Wikipedia pois).

Matti -
Adressin tekijä

#1 Juu

10.01.2008 15:37

Joo eli kommentoikaa nyt hyvät ihmiset jotenkin! Ei kaivata niitä jotka eivät pidä Hikipediasta.
Tellervo Kuikkala
Vammala

#2 Juu on se kumma!

11.01.2008 16:27

On se kumma kun ne nyt sitten päättivät lopettaa Hikipedian! :O Mistä nyt copypastaan kaikki esseeni??!!?!!?!!?!!??????!"""!!!+ Wikipediastako!! AARGH!!
hikipedia! hikipedia!
hikipedia!

#3 eieiei ei ikinä poisteta hikipediaa!

20.02.2009 18:45

siis on ne idiootteja jotka yrittää poistaa hikipediaa!! wikipedia oli tehnyt selvän artikkelin wikipediasta jossa kerrottiib ettei sitä tarvii poistaa -.-
oon surullinen D:
Vieras

#4 VOi *****

20.04.2011 17:52

Hikipediasta on poistettu artikkeleita!!! Monia hauskoja artikkeleita on poistettu!!!!!! Nyt kyllä v*t*t*a. Artikkelit takas oon 12 ja haluun Hikipediaan kaikki artikkelit takas. Monien päivät ovat pilalla!!!!! Hikipediassa on hauskoja juttuja mutta aina kun haluun tietää faktan niin katon sen Wikipediasta. Vi*tu mä vihaan niitä jotka on urpoja jotka poisti artikkeleta Hikipediasta. Vois sanoo että pitäs postaa Wikipediastaki artikkeleita ihan vaan kostoks!!!!!!!
ei kellää oo oikeutta poistaa sivuja joita jotkut rakastaa yli kaiken!!!!!!!!!!! D: D: D: D: D:
Dragonslayer

15.11.2012 14:01

Näin On hikipedia takas!!!!!

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

15.11.2012 16:48