Ilkka Kanerva - Eroa jo
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ilkka Kanerva - Eroa jo.
|
satu siitonen hankasalmi |
#112.03.2008 13:23Olisin itse tehnyt adressin, jollei toinen olisi älynnyt. Tällainen käytös on täysin sopimatonta. Jos itse saa kaksi viestiä, yksikin, on jo kiire vastaamaan, ettei tule väärinkäsityksiä ja turhaa painetta. Tällainen menettely, 200 viestiä, on MIELIPUOILISTA. Sellainen ihminen ei sovi työhönsä. Menköön Saksaan Berliinin Rehbenbahnille, siellä saa naisia rahalla. |
|
| |
|
Christer Kalenius Karis, Raseborg |
#2 Älä eroa, Ike!12.03.2008 13:35Ilkka Kanerva on mielestäni ihan jees heppu. Uskalsi sanoa ryssillekin suorat sanat kun vittuilivat - taas kerran - eestiläisille kun siirsivät tuon kohutun ryssäpatsaan kulman taakse. Koivisto ei aikanaan uskaltanut edes tunnustaa Eestin itsenäisyyden kun vasta viimeisenä läntisen Euroopan maan johtajana. Ja vasta sen jälkeen kun jo Lennart Meri ihmetteli että "missä olette suomalaiset?". Tämän koko tekstarikohun typerys on tuo seksitanssija. Kai hän luuli olevansa nyt niin näppärä että samalla lyö oikein rahoiksi kun tulee muutenkin julkkishenkilöksi. Arvaan että jos 200 viestiä on Ike'ltä tullut niin kyllä hän on itse siinä välissä niihin myös vastannut. En lähde aliarvioimaan enkä vähättele seksitanssijan ammattia. Itse valittu kai se on. Mutta on se sen sortin duuni että on siinä silloin kukin tyrkyllä "riepoteltavaksi". On kuulemma osallistunut pornoleffojenkin tekoon. Siitä vaan. Minun puolesta saa kukin tehdä kuin itse parhaaksi näkee. Mutta sitten jotkut jo tahtoo nimetä Kanervaa pedofiiliksi. Vain sen takia että tuo nainen on joku vuosi nuorempi. Aivan typerää touhua. Tekstiviestien lähettämiset eivät ole rikos. Sen sijaan toisten lähettämien viestien urkkiminen alkaa jo olla sitä, käsi kädessä tyhmyyden kanssa. Ilkka Kanerva on ollut ihan hyvä ulkoasiainministeri. Niitä hänen tekoja meillä kaikilla on oikeus kritisoida. Ruusuin tai risuin. |
|
| |
|
Kalle Viiri Helsinki |
#3 Yksityisyys?12.03.2008 17:23Poliitikoillakin on oikeus yksityiselämään. Tällainen mediasirkus ei vaikuta hänen työntekoonsa mitenkään. |
|
| |
|
Jarkko Vuorinen Anjalankoski |
#4 Huoh12.03.2008 19:17Ikellä, kuten kaikilla muillakin poliitikoilla on oikeus yksityiselämään. Ilkka Kanerva on hoitanut työnsä ulkoasiainministerinä hyvin. Ihan oma asia mitä vapaa-ajallaan tekee, lähetelköön vaikka 1000 tekstiviestiä. |
|
| |
|
satu siitonen hankasalmi |
#513.03.2008 09:19Joo, jokaikisellä on oikeus yksityiselämään. Minun mielestäni 200 tekstarin lähettäminen stripparille tarkoittaa jotain muuta, kuin kilttiä. Korjaan osoitteen, naisia saa Hampurin Rehmenhahnin Herpert-strasselta. Sit5ähän tässä etsitään, näin Siitosena väitän. |
|
| |
|
Aleksi Martikainen Vihtavuori |
#6 Älä Ike eroa!!13.03.2008 12:05IKESTÄ PRESIDENTTI!!!!! On sen verran kova Äijä! |
|
| |
|
Jorma Eskola Oulu |
#7 Erotkoon tai erotetaan!13.03.2008 20:25Kyllä tuossa asemassa olevan pitäisi tietää miten käyttäydytään, vaan ei. Kannattaisi tuohon riippuvuusongelmaan hakea ammattihoitoa eikä seksiapua! Mitähän ne ulkomaillakin ajattelevat tuostakin jo toisen johtohahmon sekoilusta? |
|
| |
|
Markku Tulander Janakkala |
#814.03.2008 09:52Ai jaa, mitenkähän se Ike nyt niin erinomaisesti on työnsä hoitanut? Käynyt ihailemassa naiskauneutta Atlantin toisella puolella ja järkensä(kin) seistessä lupaillut ties mitä... |
|
| |
|
Michail Jaction Jurmaa |
#914.03.2008 13:24Säälin ihmisiä, jotka asuvat niin puskasa, että pitävät tekstiviestien lähettämistä harhaoppisena syntinä. |
|
| |
|
satu siitonen hankasalmi |
#10 Mighail Jacktionille14.03.2008 13:26Kuules ota tää asia nyt todesta. Kestätkö edes sitä, että tulee samalta ihmiseltä kymmenen viestiä, et. |
|
| |
|
Michail Jaction Jurmaa |
#1119.03.2008 10:56Jos siitä, että suomalainen mies lähettää muutamia tekstiviestejä naiselle, syntyy tällainen kohu, niin mitähän olisi tapahtunut jos Ike olisi laittanut saman määrän viestejä vaikkap Jari Siillanpäälle? |
|
| |
|
Ari-Matti Korvola Seinäjoki |
#12 #1221.03.2008 00:29Tää on ihan naurettavaa touhua, onko se niin kauheeta jos ihmisellä on omaa elämää? Jos Ikellä on kerran ollu ennenkin tällaisia tapauksia niin minkä herran tähden te olette hänelle ääniä antaneet vaaleissa. Lopettakaa nyt hyvät ihmiset tuo urputtaminen. Ja minkä hänen nyt pitäisi erota jos ei ennenkään ole eronnut?? Se on nähtävästi vastoin lakia, että politikolla on henkilökohtaista elämää mutta minkäs sille voi jos ihmiset ottaa pienet asiat niin tosissaan. Kyllä kehoittaisin katsomaan peiliin joka sanoo että Iken pitää erota vain sen takia, että hän on lähetellyt tekstiviestejä. |
|
| |
|
Mikko Heinola Vantaa |
#13 koomista kuinka adressi ollut netissä viikkotolkulla27.03.2008 22:16ja ihan jopa 199 allekirjoitusta. taitaa suomi olla sitä mieltä, että kanervan EI PITÄISI EROTA! hymy yrittää vain saada myydyksi paska-lehteään paska-uutisillaan... tarvitseeko sanoa, mitä mieltä olen toimittajista? |
|
| |
|
Harri Heiskanen vaasa |
#14 kuule Jorma02.04.2008 23:47Jorma Eskola jos sulla ei ittelläs enää ota eteen, ei se tarkota että me muut oltaisiin kyvyttömiä. Häpeäisit nyt saatana! |
|
| |
|
petri välilä raisio |
#15 Jep26.04.2008 21:45Mitäs jos joku ministeri ajaisi humalassa jonkun naisen yli ja pakenisi paikalta?? Ansaitsisiko hän pitää asemansa?? |
|
| |
|
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Stäng inte Aftonro eller Fridhem
1 947 allekirjoitusta
1 947 Allekirjoitukset / 30 päivää
16.06.2026
Pelastetaan Patun elämäntyö ja Tullikamari
1 141 allekirjoitusta
1 141 Allekirjoitukset / 30 päivää
17.06.2026
Kauniin keskustan puolella – vastustamme Kauppahallin korttelin pilaamista ylimitotetuilla rakennuksilla!
1 106 allekirjoitusta
659 Allekirjoitukset / 30 päivää
21.05.2026
Mutalan koulun jatkoaika on investointi Joensuun tulevaisuuteen
639 allekirjoitusta
639 Allekirjoitukset / 30 päivää
03.06.2026
Rädda bäddavdelningen i Pargas - Allekirjoitus Paraisten vuodeosaston puolesta
604 allekirjoitusta
604 Allekirjoitukset / 30 päivää
18.06.2026
Älkää purkako toimivaa palvelua – säilyttäkää kasvatus- ja perheneuvonta sosiaalihuoltolaissa
11 324 allekirjoitusta
522 Allekirjoitukset / 30 päivää
07.05.2026
Kasakkamäen koulu säilytettävä – lakkautusperusteet arvioitava uudelleen
1 020 allekirjoitusta
494 Allekirjoitukset / 30 päivää
19.05.2026
Ei vastatoimia, ei hiljentämistä — Tuemme Helsinki Pride -yhteisön työntekijöitä
445 allekirjoitusta
445 Allekirjoitukset / 30 päivää
21.06.2026
Ei ydinaseita Suomeen - Inga kärnvapen i Finland!
2 731 allekirjoitusta
430 Allekirjoitukset / 30 päivää
02.04.2026
Pelastetaan Martinniemen koulu – lähikoulu kuuluu lapsille
1 264 allekirjoitusta
396 Allekirjoitukset / 30 päivää
20.05.2026
Tuusulan lampaat laitumella - toiminnan jatkaminen nykymuodossa Tuusulan kunnassa
1 112 allekirjoitusta
298 Allekirjoitukset / 30 päivää
18.05.2026
Kujalan teollisuusalueen asemakaavahanke A-2975 on pysäytettävä
267 allekirjoitusta
267 Allekirjoitukset / 30 päivää
15.06.2026
Lappeenrannan Kauppatori tulee suojella ja kehittää, adressi 2026
1 597 allekirjoitusta
258 Allekirjoitukset / 30 päivää
13.04.2026
Adressi Laajavuoren yhtenäisen metsäalueen säilyttämiseksi
210 allekirjoitusta
210 Allekirjoitukset / 30 päivää
21.06.2026
Vetoomus hammashoidon säilyttämiseksi Kalvolassa
832 allekirjoitusta
210 Allekirjoitukset / 30 päivää
04.05.2026
Pysäytetään Etelä-Päijänteen troolauksen hallitsematon kasvu ja turvataan järven kalakantojen tulevaisuus
200 allekirjoitusta
200 Allekirjoitukset / 30 päivää
14.06.2026
PELASTETAAN KOULUT JA PÄIVÄKODIT – LASTEN TULEVAISUUS EI OLE SÄÄSTÖKOHDE (HAMINA)
1 201 allekirjoitusta
184 Allekirjoitukset / 30 päivää
07.04.2026
Adressit.com
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.