J-musiikkia radioon!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Jenna Tuovinen#1 Apr 17, 2007, 18:57
Itse eri mieltä. Rakastan japanilaista musiikkia mutta tuolla tavalla siitä tulisia enemmänkin muoti-ilmiö, mikä siitä on pahaa vauhtia tulossa~
Ada Vakker#3 Jun 28, 2007, 18:27
Näin on!
Olen itsekin ajatellut asiaa. Muutaman kerran olen soittanut NRJhin, ja kysynyt voivatko he soittaa esim. Dir en Greyn The Finalin. Vastaus kuuluu: "Öö, mikä on Dir en Grey, joku suomalainenko?" Ja kun kerron että japanilainen sanotaan: "Katotaan nyt."
Tylsää, kun ihmisiä syrjitään musamaun perusteella!
Tylsää, kun ihmisiä syrjitään musamaun perusteella!
Janina Oksanen#4 Jun 30, 2007, 16:41
mä oon samaa mieltä jennan kanssa, koska siitä tulis vaan naurettava ohimenevä muoti-ilmiö...ne saattais soittaa J-musaa ehkä just joku pari viikkoo, mut ei ne sit enää jaksais..
mariella moske#5 Jul 01, 2007, 15:05
mutta sehän on jo naurettava muoti-ilmiö! suosikissakin on juttua muccista ja muusta. Itse rakastan j-rockia, sekä poppia ja olen ennenkuin siitä tuli se rakas muoti-ilmiö. Jos j-rockista on juttua suosikista ja moi dix moisin levyjä on tikkurilan anttilan toptenissa niin voiko siitä tulla enempää muoti-ilmiö? Samahan oli/on mangassa sekä animessa. Kyllä ne kohta senkin jättää rauhaan, ja sillä aikaa voisisimme vaikka kuunnella muslimienuskonnollistavenäjäksikäännettyä musiikkia, koska se ei kai ole muotia.^^
This comment has been removed by the person who wrote it.
Anu Viljanen#7 Jul 27, 2007, 12:51
Kyllä vain!
Ehdottomasti haluaisin j-musiikkia radioon. Kyllähän sitä mp3:ssa on ja koneellakin, mutta miksipä ei radiossakin. Itse haluaisin ainakin Utada Hikarua ja Dirua kuulla radiosta.
Käsite "huonoa j-musiikkia" on hiukan outo. Sehän on mielipideasia, oletkohan Senni edes kuullut paljoa j-musiikkia? Noh, minkäs sille voi, jos ei tykkää, mutta ei esim. parin yhtyeen perusteella kannata mennä tuomitsemaan sitä.
Saattaisihan siitä tullakin jonkunlainen muoti-ilmiö, mutta kai sitä soitettaisiin, jos ihmiset siitä tykkäisivät. Onhan nytkin yhtyeitä, joiden musiikkia soitetaan koko ajan ja niiltä sitten uusia kappaleita, kun niitä tulee.
Käsite "huonoa j-musiikkia" on hiukan outo. Sehän on mielipideasia, oletkohan Senni edes kuullut paljoa j-musiikkia? Noh, minkäs sille voi, jos ei tykkää, mutta ei esim. parin yhtyeen perusteella kannata mennä tuomitsemaan sitä.
Saattaisihan siitä tullakin jonkunlainen muoti-ilmiö, mutta kai sitä soitettaisiin, jos ihmiset siitä tykkäisivät. Onhan nytkin yhtyeitä, joiden musiikkia soitetaan koko ajan ja niiltä sitten uusia kappaleita, kun niitä tulee.
Ada Aaltonen#8 Oct 01, 2007, 18:38
Ada Vakker, miksi NRJ? :::DDD
Ja sinuna tutustuisin bändiin ensiksi kunnolla. Dir en Grey :------------------------------------------------------DDDDDDD
Ja sinuna tutustuisin bändiin ensiksi kunnolla. Dir en Grey :------------------------------------------------------DDDDDDD
This comment has been removed by the person who wrote it.
Jenna Hyyppä#11 Jan 05, 2009, 20:36
tuen
Kyllä tarttee J-rockia/poppia radioon. Tai ainakin oman j-kanavan
Anne Peltola#12 Jul 31, 2009, 20:46
Oikeassa olette radioon tarttee j-musiikkia. oon ihan hulluna siihen, en tajua miksei ne vaan soita j-rockkia radiossa.Jokku väittää että ne ei soita niitä siksi koska siitä puheesta ei ymmärrä mitään...
Mia =)#13 Oct 14, 2009, 12:52
Keksitään tälleki musatyypille oma kanava, ku suomipopilla on omansa.
Vieras#14 Jun 03, 2010, 09:35
Kyllä pitää saada j-musaa radioon et sais kuunnella muutaki kun sitä samaa p***** jenkkipoppia aina vaa.
Kait radiokanavat vaan pelkää kaikkee uutta eikä uskalla ees kokeilla j-poppia et miten se uppois kuuntelijoihi.
Nää Suomen mainstream-radiokanavat ei ees vaivaudu juur muuta soittamaa kun amerikkalaista ja suomalaista musaa.
Ite haluun Morning Musumen radioon asap!
| This discussion has been closed. |