Jäähalli Janakkalaan, osa II
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Jäähalli Janakkalaan, osa II.
|
Tarmo Järvi Iitti |
#122.03.2008 13:35Adressiin on tullut yhteensä 533 allekirjoitusta 172 eri IP-osoitteesta. |
|
| |
|
Antton Kokkonen Helsinki |
#222.03.2008 13:52Eikö se rahaongelmasta ollut viimeksikin kiinni. Jos vaihtoehtoina on jäähallin rakentaminen ja siitä seuraava sosiaalipalvelujen huonontuminen, olen hanketta vastaan. Niissäkään ei ole tällä hetkellä kehumista. |
|
| |
|
Tarmo Järvi Iitti |
#324.03.2008 12:08Adressiin on tullut yhteensä 590 allekirjoitusta 193 eri IP-osoitteesta. 1. Janakkala 191 32.373 % 2. Turenki 189 32.034 % 3. Hämeenlinna 62 10.508 % 4. Tervakoski 14 2.373 % 5. Hattula 13 2.203 % 6. HML 7 1.186 % 7. Iittala 6 1.017 % 8. Rantasalmi 6 1.017 % 9. riihimäki 6 1.017 % 10. Renko 5 0.847 % 11. Tampere 5 0.847 % 12. Kankaanpää 5 0.847 % Muut paikkakunnat 81 13.729 % Aika erikoista... kuka on ollut ahkerin? Janakkala 191 yht. 193 eri ip os... |
|
| |
|
merja hakala oitti |
#4 jäähallin merkitys kuntalaisille ja koko perheelle.25.03.2008 12:40kerron tähän pienen tositarinan eräästä jäähallista jossa puuhamiehet ja kuntalaiset uskoivat itseensä eivätkä luovuttaneet asiassa...se rakennettiin talkoilla ja omakustanne rahoilla ja sai kuntalaisten taholta vaan myönteisen vastaanoton ...siellä oli jääharjoituksia päivittäin...turnauksia monille viikonlopuille ja kesäisin se toimi milloin minkäkin tapahtuman areenana siellä harrastettiin rullakiekkoa järjestettiin messuja yms.se sai kuntalaiset ponnistelemaan yhteisen hyvän puolesta ja sai kaikki perhepiirissä harrastamaan...se antoi uskoa lähteä kotoa liikkeelle ja huomata että sinäkin olet tärkeä ja sinua tarvitaan tässä projektissa ja sinun lapsesi saavat harrastepaikan minne on kiva mennä ja vanhemmille yhdessäolo aikaa lastensa harrastuksissa.sillä niitä aikoja et koskaan takaisin saa jos nyt ne jätät käyttämättä ja kunnankin tulisi miettiä että jos kuntalaiset viihtyy niin sehän on kaikkien etu..ei sitä hyvästä kunnasta minnekkään lähetä ja verotuloja muille anneta..vai mitä? olen tässä mukana saanut olla minäkin siltä osin että meidän eteläsuomen poikien jääkiekkoporukka kutsuttiin aina sinne turnauksiin ja otimme vastaan kutsun ja kävimme pelaamassa useasti kyseisellä jäähallilla poikien kanssa.oli kiva huomata miten yhteisesti perheet ja pojat siellä päässä olivat kaikki järjestäneet ja talkoilla tehneet. nyt on vaan hyvät muistot ja paljon kuvia kyseisistä reissuista mutta ole aivan varma asiasta että jos Janakkalaankin jäähalli saataisiin niin se palvelisi monessa kuntalaisia niin kun kuntaakin tietyissä tapahtumissa. ei sen tarvitse olla mahdottoman hieno kunhan siinnä on vain kaikki tarvittavat ajatellen ensikädessä harrastetoimintaa. merja hakala (10 vuotta joukkueenjohtajana toiminut jääkiekkoporukassa) |
|
| |
|
joonas lehto hki |
#5 ilman muuta25.03.2008 22:32ilman muuta janakkalaan jäähalli |
|
| |
|
Viola Karhu Turenki |
#7 Juu-ei tarvita04.04.2008 22:30Olen muuttanut Turenkiin muutamia vuosia sitten. En näe mitään syytä käyttää verovaroja johonkin jäähalliin. Janakkalan veroäyri on muutenkin sairaan korkea. Senkus vaan rakennatte jäähallin, minä en halua osallistua rakentamis- enkä ylläpitokustannuksiin. |
|
| |
|
Juha Valajärvi Janakkala |
#8 Järki käteen02.11.2008 12:30Älkää nyt ihmeessä höyrytkö miään jäähallia enää tänne,turhempaan ei juuri rahaa voisi käyttää. Jäähalli kulutta äärimmäisen paljon ja ei tule ikinä maksamaan itseään takaisin,lama on tulossa ja kaikenlainen turha harrastaminen jää. Ja niille jotka nyt välttämättä haluavat kesällä luistella menkää riihimäkeen,hämeenlinnaan tai vaikka hyvinkäälle,tai mikä kaikkein järkevintä tehkää jotain hyödyllistä sekin aika ja odottakaa järvien jäätymistä ja koulujen jääkenttiä. |
|
| |
|
Jääkiekonvastustaja Vieras |
#9 Yli tuhat nimeä16.12.2010 10:01Merja Hakalan kirjoitus on hyvä. |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.