JONAS BROTHERS SUOMEEN !
Ota yhteyttä adressin tekijään
Kuuntelee kai tota jos ei paremmasta tiedä
Tytöt tytöt.. eipäs tapella täällä.
Otetaan nyt vaan suosiolla se haluikko esiin ja ammutaan ne kolme tyhjäntoimittajaa niin loppuu tämäkin riitely.'
Ja hei älkää nyt lapsirakkaat menkö sitä musiikiksi sanomaan.
Tehän raiskaatte koko sanan.
Re: Kuuntelee kai tota jos ei paremmasta tiedä
#53: Soita Paranoid!!! ;D - Kuuntelee kai tota jos ei paremmasta tiedä
Vohoi kuule, hienosti provoot meitä pikkutyttöjä viestilläs, mutta kun toiset tykkäät toisesta ja toiset tykkää toisesta. Se on ihan sama pidätkö sinä Jonasien musiikkia "MUSIIKKINA", koska sillä ei ole mitään väliä. (:
Jos se sinun persettäsi kutittaa - tai kenen tahansa - että jotkut nyt saattavat kuunnella 'kolmea tyhjäntoimittajaa' tai että nämä kolme tyhjäntoimittajaa tulisivatkin Suomeen, niin minun puolestani voitte sitten raapia sitä kutiavaa persettä ja hypätä vaikka laivaan ja lähteä siksi aikaa naapurimaahan. On täällä käynyt ties mitä paskoja yhtyeitä ja artisteja esiintymässä, eikä maailma ole vieläkään kaatunut.
Re: Kuuntelee kai tota jos ei paremmasta tiedä
moi
!
Re: JB <3
#14: Roosa Kukkohovi -Asutko limingassa Roosa?Määki asun limingassa.
Re: ToDeLlAkIn!!!!
#6: Nathalie Illman - ToDeLlAkIn!!!!
oot aiva täysin oikees!!:))
Re: !
Täällä myös 17 vuotias! Enkä häpee mäkää yhtään. Alusta asti tykänny ja ois tosiaa aika saaha suomee :( Mut se niitten suosio tais jotenkin laskee aiemmasta harmillista :/
Re: ;o
TURPAKII HOMO EI TARVI AUKOO SUUTA JA DISSAA JOS EI KIINNOSTA MEE MUUALLE EI TARVI TULLA TÄNNE!!!!! HOMO OOTTE VAA KATEELLISII PASKOI KU JOTKUU SENTÄÄ ON HYVII LAULAJII,SOITTAJII JA VIEL KOMEITA JA TYÖ JOTAA SUOMALAISII MAALAISJUNTTEJA!;)
Re: Kirjoitusasu
#3: tEEmu pAAkkunainEn - Kirjoitusasu
OLES SINÄ HILJAA! JOTKUU TYKKÄÄ TOISET EI ! JA NE KETKÄ TYKKÄÄ NI SAA TYKÄTÄ EIKÄ SUL OO VARAA AUKOO PÄÄTÄS ! MEE MUUALLE VALITTAA SUA EI KAIVATA TÄÄLLÄ!
JONASIT SUOMEEN!<3
<3
Höh :(
This comment has been removed by the person who wrote it.
Jonas
Moikka!
Moi! Oon 17-v ja munki mielest Jonas on paras ois ihanaa jos jonas tulis suomee oon aina halunnu nähä ne liveen vaik kyl oonki ku olin 15-v niin asuin samalla paikka kunnalla ku jonassit ja siitä lähtien oon rakastanut Jonasseita ja erityisesti nuorinta poikaa eli Nikckiä!
Jonas brothers suomeen
| This discussion has been closed. |
Re:
#50: maiju -
Ainahan sitä sopii yrittää. Tietääpä sitten että on edes yrittänyt vaikkei auttaisikaan.