Adressit.com

JONAS BROTHERS SUOMEEN !

Ota yhteyttä adressin tekijään

Vieras#76 Oct 12, 2011, 07:05
Suomeen Jonas suomeen jonas!!!!
Nora Jonas#77 Oct 28, 2011, 12:00

Jonas suomeen

Ois tosi kiva saada Jonas suomeen mut on ogelmana se et ku Nickilläon se diabeettes ja Amerikasta ei oomikää lyhyt matka suomeen Sukulaiseni on parhain bändi koko maailmassa en välitä siitä mitä se maksaa koska saan lipun ilmaiseksi ja ne jotka uskoo minuu nii saa ilmasen lipun Jonas brotherssin keikalle Joe sano mulle et tulee suomeen jos vaa kerkee en mä voi luvata teille et Jonas tulee suomeen mut oon varma et tulee. Mut Jonas ei ihan 100% tuu mut toivotaan koska Nickillä on tyttö ystävä Joe en tiiä Kevin naimisissa!!!
N,N,J and K#78 Oct 28, 2011, 12:04

Re: Jonas

#50: maiju -

En tiiä mut ois todella mukava saada ne suomeen oon omassa sähköpostissani jutellu Jonasseiden kanssa

N J#79 Oct 28, 2011, 12:06

Re: Jonas

#74: -

Niin mäki oon kovolainen ja kouvolaan niitten pitäis tulla

Vieras#80 Nov 20, 2011, 09:57
Rakastan Jonasseja! <3 <3 <3
Vieras#81 Nov 20, 2011, 09:58

Re: Re: Jonas

Ootko saanko niitten sähkärit!!!!  Muute mitä kieltä puhut niitten kaa???

Inka_N#82 Nov 20, 2011, 10:11

Kouvola

Re:Inka

Asutko Kouvolassa? Missä siellä? Minkä ikäne oot ? Mikä sun nimi on? Mäki asun kouvolassa ja oon eskolanmäen koulussa! Nelosella!!!!!!!!!!!!!!!    Rakastan Jonasseja yli kaiken!

Vieras#83 Dec 11, 2011, 17:19
Jonas Brothers SUOMEE
Maria#84 Dec 13, 2011, 19:06

KukaUskoo?

Lopettakaa te ala-asteelaiset nyt toi teijän "ne on mun sukulaisii", "oon jutellu sähköpostis niitten kaa" ja "niitten pitäs tulla Kouvolaa" -jutut.....

Ensinnäkin niillä ei 99,9% varmasti oo sukulaisia Suomessa,
toiseks kuka juttelee sähköpostissa ku esim. Facebook on keksitty
ja kolmanneks jos ne tulis Suomee ni ne tuskin menis mihkää Kouvolaa ku Helsingis on kaikki konserttihallit...

Kiitos tästä.
Vieras#85 Jan 03, 2012, 13:01
Jonas Brothers on niin mahtava bändi! Ne osaa laulaa ja plussaa on se, et ne on kaikki hyvännäkösiikii ;3 Mut aivan paras bändi kyllä! Ja ne osaa laulaa hyvin soolojakin ;) <3!
TiiaGrau#86 Jan 03, 2012, 13:05

Re: KukaUskoo?

#84: Maria - KukaUskoo?

Oon ihan samaa mieltä! Oon itekki Kouvolasta ja jos ne Suomeen ois tulossa, Helsinkii ne menis esiintymää. Kouvolaan ei kyl ees sais ahdattuu bändii, jolla on suuri faniryhmä, eikä varmaa bändejä ollenkaa :D. Ja Helsinki on pääkaupunki ja siellä on suuret esiintymis lavatkin. Ja jos ne tulee Suomeen, oon siellä! <3

Vieras#87 Jan 03, 2012, 13:08
Jonas Brothers olis mahtava saada Suomeen esiintymää! Moni olis tosi onnellinen jos ne saapuis ja niitähän täällä jo PALJON odotellaankin! ;3 Minä ainakin, ja näiden ihanien muidenkin kommenttien mukaan moni muu! <3 Ja mun pikkusiskokin odottelee täällä niitä jo :D <3
TiiaGrau#88 Jan 03, 2012, 13:10

Re: KukaUskoo?

#84: Maria - KukaUskoo?

Ja wikipediassakin kerrotaan niitten kaikki juuret toisiin maihin. Suomi ei kuulu niihin, koska muutenhan ne olisivat jo käyneet täällä,koska jos niillä olis sukuakin täällä. :)

Maria#89 Jan 03, 2012, 17:04

Jebou!

Varma tieto et uus albumi tulee tänä vuonna ja että ne tekee maailmankiertueen! Mut saa nähä rajottuuko se maailmankiertue taas vaan Etelä- ja Pohjois-Amerikkoihin... Tulis ees johonki puolelle Eurooppaa ni ois jotku mahkut päästä näkee ne. :)
JB sukulaine#90 Jan 27, 2012, 16:14

Jonas

Mun yks esi isistä tulee amerikasta ja Jonassin esi-isä on sama, sitä paitsi ollaan kyll Nickin kanssa juteltu Facebookissa. Eli sun ei tarttee ruveta räpättää ku tiiän jos ne on mun sukulaisia. Ja ei Jonas tollasii tyhmii haluu omille keikoillensa.
JBB#91 Feb 07, 2012, 12:27

Sukulaisii

ja muute wikipediassa jotkut tyhmät tyypit muuttaa niitten tietoja, eli voin ihan hyvin olla niille sukuu. ainii muute Jonas ei käy sen takii suomessa koska siin matkassa on niin iso ero, ja on mulla muuallakin sukulaisii, esim: Irlannissa ja en oo koskaa nähny niitä vaikka se ei oos nii kaukana suomessa, ja kylhän te ajan kuluks voitte kuunnela Jonassin biisejä youtubesta. mie kuuntelen aina, ja miks ette kato niitten aika keikka aikoja, ja arvatkaa onko kiva Kevinin erota omasta vaimosta ku tulee suomee menkää vaikka Ruotsiin kattoo niitä joskus. mut jos ei kiinnosta nii ei sit.
Elli-Mari#92 Feb 09, 2012, 15:17

Jahas...

Oikee fani omistaa levyt, eikä kuuntele biisejä netistä... Mut kukin tyylillään.
fani#93 Feb 25, 2012, 21:35

#92: Elli-Mari - Jahas...

Oikein Elli-Maria

JBB FANI#94 Mar 28, 2012, 11:31

Jonas

Nick on sano monille faneillensa netissä että hän ei ole varma mutta heillä saattaisi olla monen mutkan takaa sukulaisia Suomessa. Minulla on sukulaisia esim: Kanadassa, Irlannissa, Amerikassa, Ruotsissa, Norjalla, pari Venäjällä.
MS KEVIN#95 Apr 12, 2012, 01:49

NAIMISIIN

MÄ HALUAN KEVININ KANSSA NAIMISIIN!!!! SITKU NE TULEE SUOMEEN NÄYTÄN KYLTTII ETURIVIS NI KEVIN HUOMAA MUT JA RAKASTUU!!!
Jasmine#96 Apr 20, 2012, 10:58

REPS

HAHAHAHHAHAHAH REPESIN TOTAALISESTI SUN KOMMENTILLE MS KEVIN !!!!!!! :D
Kuka tietää?#97 Jun 08, 2012, 12:50

Mitä hittoo!

Joo jonas tulee, joo jonas menee. Ei helvetii jonas on hyvä
mut, kuiteski jos tiiätte et ne ei tuu tietämää täst nii mitäs kirjottelette. :DD
Mun kaveri asuu USASSA ja voi vaikka käydä niitten koti ovella kysyys millo ne lähtee suomee. VASTAUS : ?????
I love Jonas Brothers#98 Sep 13, 2012, 18:31

Re: Mitä hittoo!

#97: Kuka tietää? - Mitä hittoo!

Toi on hyvä, muki pari frendii asuu usassa, et nii neki vois mennä kysyy. mut jo tod ei vitus kevin menis jonku suomalaisen kaa naimisii, ku on jo oma vaimo.... Joooo

Anonyymi#99 Sep 13, 2012, 22:55

Re: jotai kivaa<3

#25: rea m - jotai kivaa<3

Siis ihanaa, että joku ei tiedä edes!!! Yhdysvallat on paikka jossa ovat syntyneet eläneet ja kasvaneet!!!!!! Ei Englanti :)

Anonyymi#100 Sep 13, 2012, 22:59

Re: Jebou!

#89: Maria - Jebou!

Maailman kiertue ei kai tarkoita pelkästään etelä- ja pohjois-amerikkaa... usokko?