Justin Bieber Suomeen!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Re: jasper
#299: Jasper (pitkästä aikaan) :) - Re: jasper
Oh, mä olin melkeen jo unohtanut sut..
mä asun nyt Jyväskylässä ;)
This comment has been removed by the person who wrote it.
dåå?
JB suomeee heti! If u see this jb please come to finland!!! Becouse we love you! <3333 And ur cute (;; <!3
Justin Bieber
Tuu suomeen! Jos meet helsinkiin tuu myös käymää joensuussa! mä ja mun kamut tultais 100% varmasti!
Helsinkiin
Turpa kii!!
PIdä se hemmetin naamas ummessa simo!! Miks ees tutkit tämmösii Justin-sivuja jos et ees haluu sitä suomee ja inhoot sitä! Sitä paitsi, sillä ei oo mikää heliumääni ku sil on äänenmurros!! Jos et tykkää justinista ni älä mainosta sitä ku hullu!! Ihmiset saa tykätä ja inhota mitä ikinä haluaaki mut niistä asoiosta ei voi kiistellä, koska ne on makuasioita!! Mieti milt sust tuntus jos sua haukuttas homoks ja et sul ois heliumääni vaik se ei ees olis totta. Niin että mietipä vähän asiota muidenki näkökulmasta. ( viesti kirjotettu sille simo(jollekki) kuka haukku jujstinii siel aika ekoilla sivuilla...)
justin bieber!!
Hei !!!mä on ihan hullu siihen jätkään oikeesti sen on pakko tulla suomeen!! I love him so muccchhh Justin Drew Bieber (AKA MY LOVE)
Justin Beaver. Mikä ihme siinä kiehtoo? Sekö, että kaveri on oikeesti 16 mutta näyttää kymmenvuotiaalta? Vai se, että pikkupojan ruumiista lähtee naisen ääni?
Ois kyl ihan kiva..
Se olis ihanaa jos JB tulis suomee! Liput myytäis varmaa heti loppuun..
Justin someen
se on niin söpö ja sen on pakko tulla suomeen kyl mä täält kauhavalta sinne jotenkin pääsen viiden tunnin ajomatka mut lentsikalla puoli tuntii
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: Justin Bieber Suomeen!♥
#2: Sini Kalliokoski - Justin Bieber Suomeen!♥
Vitut oon tulos !
Re: haista paska !
95% rakastaa? vitu hyvä läppäääääääääää EhehEHehhewa lol
JUSTIN SUOMEEN!!!
lukekaa tarkasti
Ne jotka ei tykää justinista niin painukoon hitoon ja olkoon koko loppu elämän musta sukkasii lehmii ja muuten kin ootekste kuuroja vai sokeita ja tässä asiassa tarkoitan Tyttöjä ja muuten halusin sanoa tän kaikki suomalaist poijat suurin osa on rumia ja kauheita ei pahalla mut en tarkoita kaikkia vaan suurin osaa jos oot poika vältämättä en tarkoita sua
SIHKKU
niin just justin bieber sais tulla suomeenRe: justin suomee <3
| This discussion has been closed. |
Re:
#300: marianne kari -