Justin Bieber Suomeen!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Yh!
#474: bianca malmaström - justin on ihku
Jossain uutisissa sanottiin et se kiertää suomen kaukaa... Ja onnkes se Justiina piipertäjä on hirvee Yökh! *Oksentaa*
nyt oikeesti
On niitä oikeasti lahjakkaitakin muusikoita joiden Suomeen tuloa voisi vaatia miksi siis tuhlata aikaa tähän biebertäjään jonka ura loppuu välittömästi kun äänenmurros iskee vai voitteku kuvitella esim Vesku Loirin ääniallala lauletttua beibiä?
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: Viesti tulee hakukoneen tuloksiin (Google)
Aivan oikeassa joku älyllinen ihminen (= ei kuuntele pikkupiipertäjää)! Kirjottaaks se edes laulujaan ite. Vaikka kirjoittaisikin, ne on täyttä puppua. Beibi, beibi beibi oooh like beibi beibi beibi nooooh.. verrattuna esim 21st Century Breakdowniin. Se sentään - koko levy - kertoo jostain, eikä mistään idiootti-beibistä.
Kohta ihqpiiperfanit tulee haukkumaan Green Dayn lyttyyn mutta tietäkää - ne on miljoona kertaa piiperiä parempia.
Ajatelkaa, ja kun se kiertää Suomen kaukaa niin ehkä sen mielestä suomalaiset tytöt on rumia :P eikä se siks vaivaudu tulee tänne.
Ja entä sitten ku sil on äänenmurros? Vuos sen jälkeen kukaan ei muista sitä. Mutta se täytyy myöntää et on se ihan ok'n näkönen.
"WHO THE HELL IS JUSTIN BIEBER?" - Ozzy Osbourne
(Se on jopa niin turha ettei edes Hikipedia suostu pitämään artikkelia Bieberistä, vaan se menee joutomaalla omg omg omg)
JUSTIN SUOMEEN
Re: lol joku justiina piipertäjä muka suomee !!!?? ei tod tapan ennemmin itteni!!
#81: Vieras - lol joku justiina piipertäjä muka suomee !!!?? ei tod tapan ennemmin itteni!!
lololololololololol
ps olen trolli
Suomeen!!
Re: ei kiinnosta
#480: Järkevä Bieberin halveksija -
En tajuu sun ongelmii, Mitä välii onko joku sitä parempi (joittenkin mielstä) Mut mun milipide on että Justin on maailman paras laulaja ja jos muka sen ura lopuu äänenmurroksen takia niin kuuntelen sen vanhoi biisejä. Ihmettelen sitä et miten noi justin-vihaajat tietää ne sanatkin ulkoo, et taitaa kuunnella niitä lauluja aika paljon vaik muka vihaa sitä. Ja ei oo välii jos sen mielestä ollaaan rumia, pää asia et saadaan nauttii sen biiseistä!! Vois häipyy vitttuun tollasseet ketkä vaan dissaaa joka sekuntti Justinii Ja en mäkään täs ala haukuuu greeen dayJut, koska ketään ei varmaan kiinnosta mun mielipiteeeet!! <3Justin<3
Re: Justin Bieber Suomeen!♥
#2: Sini Kalliokoski - Justin Bieber Suomeen!♥
Jooo justin äkkiä tännee!! ♥♥
JUSTIN SUOMEE!!!!!!!!<333
Re: justin suomee <3
#1: Tua Pirinen - justin suomee <3
justin suomee <3<3<3
oon samaa mieltä hihiin kanssa
justin suomeen,jookos??!!!
Re: justin bieber
pliis! justin bieberin pitää tulla suomeen oon 11 ja oon tykänny justin bieberistä jo kaks vuotta enkä oo nähy sitä livenä =( i love justin bieber
Re: oon samaa mieltä hihiin kanssa
#496: lol - oon samaa mieltä hihiin kanssa
oon ihan samaa mieltä et justin bieberin pitää tulla suomee koska jotkut ei oo nähy sitä livenä!! =(
Re: JUSTIN SUOMEE!!!!!!!!<333
#490: jäätelö97 - JUSTIN SUOMEE!!!!!!!!<
nii mäki oon sen suuri fani ei se muo haittaa et sil on äänenmurros mut voin kuitenki kuunnella sen vanhoi biisei!! oon 11 ja oon tykänny siit jo 2- vuotta ja oon aina toivonu et se tulis suomee!! mun veljet dissaa sitä mut ei se muo haittaa!!
| This discussion has been closed. |
haluu justin bieberin suomeen