justinbiebertakaisinsuomeen
Ota yhteyttä adressin tekijään
Hyvä vitsi?
"JB on ihqqqqq" muutama vuosi(kuukausi?) ja te kaikki, toivottavasti, olette ymmärtäneet että jätkä jolle kirjotetaan biisit valmiiks ja joka ei tee ite muuta ku laulaa muiden asettamia sanoja mikkiin, EI ole arvostettavaa millään tasolla. Luuseri josta tehtiin stara.
Re: Re: homobieber
''bossible'' XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddddddd
This comment has been removed by the person who wrote it.
I love you<3
Ja osaan suomea koska Google kääntäjä ;)
Ja vielä haluaako joku pimppi korun :*
justin bieber
I love you<3
Ja osaan suomea koska Google kääntäjä ;)
Ja vielä haluaako joku pimppi korun :*
#8: VihaajatOnNoloi - Re: homobieber
Aaah ooh voei murhaava vastaus!!!1
Kertoisiko joku minulle (52v) kuka on justinbieber
Bieber on homo. Homoja ei Suomessa tarvita.
Mulla ei ole mitää Biiperöä vastaan henkilökohtaisesti, mutta en kyllä tykkää tyypin musiikista pahemmin. :P
En muuten ymmärrä mikä idea on ihquttaa ja kiljua jonkun jäppisen perään. :D
Hinttipiipero kuseksii lattioille ja siivousämmpäreihin ja käkättää, kuin parivuotias idioottipenska.
Sellaista mulkkua ei tarvita Suomeen rääkymään ja kuseksimaan...
Ei näin
Re: Re: Re: homobieber
#165: Sepi, ihan ite - Re: Re: homobieber
olet täysin oikeassa!
mitävittua
ahh, this make my day<3
ps. mitä intoo on fanittaa jotain pellee jolle tungetaan vaan sanat kouraan ja joka piipittää ne sit vaan paperilta? lisäks se "jäbä" on täys uuno joka yrittää matkii muita julkkiksia. muistaakseni yritti viimeks olla eminem :DDDDDDDDDDDDD
Re: homobieber
#6: homobieber123 - homobieber
mä ainaki mielellää, mä voin antaa sulle mun tilinumeron. ihan mielelläni mä suomesta lähen jos sä maksat. (:
Kasvakaa
Teillä on kyllä aika jännä käsitys homosta, sanonpahan vaan :D
Ja jos mä jotain oon tän fanituksen aikana oppinut ni sen, ettei aina kannata uskoo kaikkea mitä lehdet kirjottaa, ku ei niillä oon mitään todisteita mistään. :) Koittakaa tekin miettiä et onkohan kaikki nyt oikeesti totta.
Haluaisin muuten kuulla teiän vetävän paremmin ku justin. :) Teidän ei tarvii tykätä siitä, mut kunnioittakaa nyt edes vähän ihmistä, joka on saanut neljän vuoden aikana enemmän hyvää aikaan ku te tuutte ikinä saamaan. Ikinä. Justin on tehny paljon hyvää ja myös pahaa, mutta se on ihminen ja ihmiset tekee virheitä. Siinä ei oo mitään väärää. KIITOS.
Kiva että te ootte ite niin täydellisiä että on varaa tulla arvostelemaan muita! :)
| This discussion has been closed. |
This comment has been removed by the person who wrote it.