Kannabis lailliseksi
Ota yhteyttä adressin tekijään
älkää ihmiset pätekö asioista joista ette tiedä mitään...
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#3600: Sime - Re: Re: Re: Re: Re:
Kyllä, tiedän mikä karsinogeeni on, mutta kysyinkin että mikä on tällainen karsinogeeni jota teollisuus lisää elintarvikkeisiin ihmisten sairastuttamiseksi?
Eiih
Joten jyrkkä EI laillistamiselle niin sivubisnes pysyy tuottoisana. Hahaahaha sota huumeita vastaan on hävitty aikoja sitte.
Niin.
No sitten mulla on toinen kaveri ja hän on alkoholisti. Hän ei siedä ''huumeita'' mutta viina on aina tervetullut ja myös sen mukana tuleva väkivaltaisuus. Hänellä on naisystävä sekä kännissä vahingossa tehty lapsi, jotka kummatkin saavat säännöllisesti nyrkistä. Rikosrekisteri on täyteen buukattu varkauksista törkeisiin pahoinpitelyihin. Vieroitukset ja AA kerhot ovat hänen mielestään naurettavaa pas*aa ja hän tietää mikä hänelle on parhaaksi.
ei se lailiseksi tule koskaan
Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.
Ja tässä vielä FAKTAA pöytään siitä, että kannabis on alkoholia ja tupakkaa HUOMATTAVASTI turvallisempaa. Hyvää kesän alkua kaikille tasapuolisesti!
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/eu-raportti-kannabis-tupakkaa-ja-alkoholia-turvallisempaa/2008/07/669288
Re: Re: Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.
#3613: - Re: Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.
Kannabis on huomattavasti turvallisempaa kuin alkoholi. minun mielestä on ainakin parempi jos ihmiset käyttävät päihdettä jossa on vähemmän negatiivisia terveysvaikutuksia... mikä teko syy tämä muka on?
Re: Re: Re: Re: Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.
#3615: - Re: Re: Re: Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.
"Vaarallisen päihteen vapauttamisen perustelu sillä, että joku toinen päihde on vaarallisempaa on naurettavaa. Sillä voisi perustalla vain sen jälkimmäisenkin kieltämistä. Mutta osalle ei näköjään mikään riitä. Pää pitää saada sekaisin keinolla millä hyvänsä."
Ensinnäkin, ota selvää asioista.
'Naurettavaa' on pakottaa muut käyttämään VAARALLISTA päihdettä, vaikka huomattavasti vaarattomampi rentoutus olisi saatavilla. Kyse ei ole siitä ettei jokin 'riitä', vaan ettei ole laillisesti saatavilla. Kyse on myös vapaasta tahdosta ja siitä, että on oikeus rentoutua omana vapaa-aikanaan miten haluaa, kun sillä ei uhkaa muita -kuten alkoholia rätläävät useimmiten tekevät.
Ei kannabiksesta nyt niin hirveän sekaisin mene, ei verrattain humalatilaan, -saati lääkärin määräämiin särky- ym lääkkeisiin. Kirjoituksesi vain paistaa tietämättömyyttä, toimivaa propagandaa johon te vastustajat olette jumiutuneet. Pää pois boolikulhosta ja faktat selviksi!
Re: Re: Re: Re: Re: Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.
#3617: - Re: Re: Re: Re: Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.
Minun pääni on poissa boolikulhosta ja hyvin on mennyt. Ota sinäkin pääsi pois pössypiipusta niin ehkä ymmärät lopulta, että paras vaihtoehto on olla ilman eikä lisätä vaihtoehtoja.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.
Heh, ei minun pääni piipussa ole. Mutta jos niin tahdon, pitäisi minulla siihen olla oikeus. Yhtälailla kuin sinä olet oikeutettu olemaan ilman viinaa. YMMÄRRÄ;
Kaikki eivät ole kuin SINÄ. Meitä ei ole luotu samanlaisiksi ja joillain, hyvin usealla meistä on tarve 'nollata' pää vaikkapa esim. stressistä. Nyt monet tekevät sen viinalla, koska eivät halua ajautua laittomiin piireihin. -Tai yhtä, jollei vielä pahempaa, lääkkeillä jotka heille lääkäri määrää.
Se, että Te, jotka ei asiasta mitään tiedä, huutelee omia mielipiteitään on taas asia erikseen. Siihen en pidemmälle mene, mutta liene sen pointin kuitenkin ymmärsit.
Re: Huumeitaa pitäisi vähentää ei lisätä!
#878: Pette pettenen - Huumeitaa pitäisi vähentää ei lisätä!
Tässä listassa ei ole mitään järkeä. Paukku+känni=ROKIT
:)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.
#3623: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.
Just joo älä nyt viitsi! Viestissäni ei sanottu mitään siihen viittaavaa, että pitäisi käyttää yhtään mitään jotta voisi ilmaista mielipiteensä. Lukisit mitä kirjoitetaan ja yrittäisit ymmärtää sisällön.
Ikävää ettet tunnu siihen pystyvän, saati itse ottamaan asioista selvää edes kun siitä huomautetaan. Joten 'mielipiteesi' ei tästä eteenpäin merkitse minulle mitään. Ja tiedä -se ei johdu minun tai jonkun muun 'ylimielisyydestä', vaan siitä ettei sinusta ole potentiaaliseen keskusteluun oman umpipääsi vuoksi.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#3606: insinööri - Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Esimerkiksi kemiallisesti valmistetut hyönteistorjunta-aineet.
| This discussion has been closed. |
Re:
#6: Valtteri Hjelm -
Etkö tiedä viisaudessasi että kannabiksella on muitakin käyttötapoja kuin polttaminen?