Kannabis lailliseksi
Ota yhteyttä adressin tekijään
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: ei mennyt hyvään paikkaan
katsella tätä ennen arvostele http://www.youtube.com/watch?v=6jO_ncXj7RE
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
EI
Re:
kannabis narkkarit.... aika pahasti sanottu.
Cannabismi on Aivan eri asia kuin narkkaus.
Re: tuosta. jeppistä jees!
mites noi alkoholistien persseet? niitä taitaa olla muutamat enemmän + maksakirroosio potilaat jne. jne. hmm kumpikohan olisi parempi jos vaihdettaaisiin kaljakapakit pilvikapakeiksi. onhan tolla alkoholilla aika moinen työllistävä vaikututs: lekurit, poliisit, taxi kuskit, pizzeriat, portsarit, alkot jne. aika paljon pyörii monopolia alkoholin ympärillä (ilmankos laillista kapitalistisessa yhteiskunnassamme). se kun ei kasva pusikossa. jos jokaisella olisi oma pusikko kotona, tuottaisi se varmaan valtiolle veroja hmmm: siemenistä, natikoista, kukkapurkeista, mullasta lepakonkakasta ja muista ravinteista, vesijohtovedestä :D kannatan toisaalta laillistamista järjestäytyneen rikollisiiden kitkemiseksi ja sillä voi olla jopa käänteinen vaikutus muihin huumeisiin mitä kuvitellaan nykään olevan: että ruvetaan sitten vetämään muitakin huumeita. kannatan kokeilua vaikka muutamn kerran kk alkoholin siaan. miljoonat suomalaiset osaava kuitenkin käyttää hienosti alkoholia vaikka onkin välillä nokkapokkaa mut on aina olemassa "heikoimmat lenkit" jotka vetää syystä tai toisesta överiks ja jäävät sille tielle. en usko kuitenkaan että pilvipäissään kukaa löisi esim. naisystäväänsä nyrkillä kasvoihin tai lapsiaan! kokeile itse jonkin aikaa kannabista samalla tahdilla kuin käytät alkoholia ja mieti onko kannattavempaa. kaikella kohtuus. vanupuikko päitä on minunkin tuttavapiirissä muutama kipale. käyvät töissä ja elävät pienellä. harmittomia mutta eivät kapitalistisesti ja koulutukseltaan menestyneitä. itse käytän vähemmän ja olen hieman menestyneempi. mitä se sitte kenellekkään on: omaisuus, koulutus, tieto taito jne. btw. kirjoitin tämän hieman paukuissa. olisinkohan kirjoittanut puolen litran suomiviinan jälkeen?! :D
vapaus
Haluan vain, että minulla olisi tasavertainen oikeus polttaa kannabista
niin kuin ihmisellä on oikeus kiskoa viinaakin.
Re: vapaus
Re:
Re: Re: tuosta. jeppistä jees!
#3733: erkka86 - Re: tuosta. jeppistä jees!
..just..,Suomen lain sallima "huume, alkoholi" tappaa Suomalaisia 60 000per vuosi välillesesti tai välittömästi...en jaksa alkaa kirjoittaan isompaa tarinaa..googlettakaa..
Re:
Ehkäpä kyseinen äiti ei sitten polttaisi ruohoa. Ja jos olisi lapsi mukana ja juo tai pössyttelee itsensä NIIN "hiprakkaan" että ei pysty huolehtimaan niin silloin on pska juttu. Mielestäni kuitenkin teinit voivat olla mukana. Itse ylä-aste oli silkkaa helvettiä ja yksinään olemista mutta selvisin hyvin arvosanoin ja jatkoin kouluja ja olen nyt valmistunut insinööriksi. Silti poltan pilveä kun olen yksin kotona pari kertaa viikossa eikä se ole haitannut mitään. Päin vastoin, olen entistä rauhallisempi. Eikä pilvessä ollessa ajattele kokoajan itseään, säälittävyyttä ja rumuutta joka näkyy peilistä joka aamu ja ilta. Ei tee mieli kovempia "aineita" enkä juo hirveästi, ainoastaan kaverien kanssa ulkona käydessä. Ei tarvii olla niin tiukkis, eletään 2000-lukua, internet, vapaus, ja kaikki on ihan jees. On pahempiakin ongelmia kuin kannabis, ehkäpä sillä saataisiin nämä itsaritkin vähenettyä, vähemmän masennusta, vähemmän väkivaltaa kun ihmiset eivät joisi itseään niin känniin vaan olisivat iloisia pilviveikkoja. No jaa, taitaa tuo ajatus olla liian virkeä suomalaiseen ajattelutapaan, täällähän kielletään bordellit, ei laillisteta "päihdettä" joka olisi turvallisempi kuin tupakka ja alkohooli, ja viimeiseksi, meillä on maailman pskin politiikka, joo, me tehään pskaa duunia ja sit maksetaan laiskoille kreikkalaisille meidän rahat, huhhuh, JÄRKYTTÄVÄÄ.
Re:
#3734: Kari Tukari Suomenmaa -
´Taidat puhua heroiinista tai koksusta? Sitä oon kokeillu, aivan hirveetä schaissee, diileritkin tarjoo ties mitä sokeri-suola-laksatiivi jauheita josta noin 1% on oikeeta kamaa, kaverikin kuoli elämänsä toiseen satsiin, diilerit oli laittanut jotain "kakkaa" mukaan
Terveyden kannalta hyödyllisiä vaikutuksia sisältävä ikivanha luonnontuote jonka luokitteleminen kielletyksi huumausaineeksi on yksinkertaisesti väärin. Tämä jo pelkästään sen takia että lääkinnällisessä tarkoituksessa kasvin negatiiviset vaikutukset ovat hyvin pieniä suhteutettuna kannabiksen positiivisiin vaikutuksiin. Myös terveellisempi ja turvallisempi vaihtoehto alkoholille jos jotain pitää "käyttää". Joten miksipä ei.
Ei missään tapauksessa
Itse voin sanoa entisenä narkomaanina, että en todellakaan laillistaisi tätä huumetta. Kyllä siitä kannabiksesta vaan lähes aina siirrytään kovempiin aineisiin, ja mikäli ei siirrytä, jäädään sellaiseen tilanteeseen omassa elämässä, ettei mikään liiku mihinkään suuntaan ja mennään pää jumissa päivästä toiseen.
Olkoot miten hyödyllinen lääkeaine, mutta fakta on, että kannabiksen aktiivikäyttäjillä on usein synkempi tulevaisuus edessäpäin...
Kannabis on myös oiva hyötykasvi josta saa kaikenlaista hyvää ruuasta kankaisiin.
Tämähän nyt on ihan täyttä p***apuhetta, jonka tiedät varmaan itsekkin. Tutkijat nimenomaan tietävät kertoa, että kannabisesta hyvin harvoin siirrytään kovempiin aineisiin, eikä se ole mikään valtionsalaisuus. Suomessa on muuten noin 500 tuhatta kannabista käyttänyttä ihmistä. Mitäpä luulet, kuinka iso osa tästä ryhmästä on ajautunut kovien huumeiden käyttäjiksi tai kroonisiksi kannabiksenkäyttäjiksi.
Mietteitä.
| This discussion has been closed. |
Re: Muutamia Faktoja
#3522: R - Muutamia Faktoja
Lukekaas nyt tästä kunnolla, lähteineen kaikkineen, perusteltuja tietoja.