Kansanedustajienpalkat alas & sopeutumisraha/eläke pois
Ota yhteyttä adressin tekijään
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
On se jännää, että kun esitetään ylipalkattujen päättäjien, byrokraattien ja muiden saalistajien palkkojen ja muiden etuuksien kohtuullistamista, niin esitykset tyrmätään selittämällä, ettei ahneiden ja etuoikeutettujen kermapers€iden elämän "kurjistamisella" kuitenkaan saataisi merkittäviä säästöjä aikaan, mutta suuren köyhien joukon, eläkeläisten, työttömien ja muiden päähän potkittujen näännyttäminen nostaa Suomen jaloilleen.
Pitäisi sitä kurjuudesta vieraantuneidenkin jotain esimerkkiä näyttää!
Voitte kömpi niiden torkkupeittojen alta. Katsoa toisin silmin asioita. Aina pitää säästää vanhuksista, lasten asioissa ja pienituloisten pussista kyllä aina viedään. Millä tällä elää kun aina vuokrat, sähköt, ruoka,matkakustannuksetkin nousee. Sairastaminenkin on kallista kun pitää ostaa lääkeitäkin. Pientuloiset jotka jää asumistuen ulkopuolelle kun just menee rajan yli
Ihan törkeetä että virastaan pois jäänyt kansanedustaja saa vielä vuosienkin jälkeen enemmän palkkaa kuin itse saan vaikka kuinka painaisin töitä
Ei ne enää mitään tukirahoja tartte.
Koska toiset meistä raataa niska limassa tienatakseen hädin tuskin reilu 2000e/kk josta siitäkin maksetaan veroa 23% ja netosta menee asumoskuluihin reippaasti yli 2/3 ja lopulla pitäisi yrittää elättää ittensä ja maksaa yllättäviä 300 euron vakuutusmaksuja ja lääkäreitä yms yms, ja kun kerrankin on vapaata, ei ole varaa tehdä yhtään mitään ja elämä on aineista budjettimatkailua, vaikka oikeastaan siihenkään ei riitä rahat. Perheen perustamisesta tulevaisuudessa ei ole toivoakaan kun ei pysty edes itteään elättämään pelkäämäättä seuraavaa kuukautta. Ja minä sentäs kuulun vielä niihin "hyväosaisiin" joilla on vakituinen työ.... Antaa poliitikkojen vaan nostaa neljä kertaa kovempia palkkoja työttöminäkin ettei heidän vain tarvitsisi koskaan tehdä ruokaa itse kotona..... Olisi sille rahalle järkevämpiäkin sijoituskohteita
| This discussion has been closed. |