Katainen ja Kiviniemi, toimien luvallisuus ja ministerivastuulaki
Ota yhteyttä adressin tekijään
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
Re: Ja EU:n liittyminen hoidettiin petoksella ja valehdellen
Re:
No, niin nimiä kehiin - mutta miksi tämä tyssää viime vuoteen - siis mitään ei ole tapahtunut tässä vastarinnassa pitkään aikaan, vaikka kaikki on mennyt johtavien pettureiden toimesta koko ajan pahempaan ja pahempaan
Kes ei enää huumehörhöile
Onneksi marihuume poistui keskustasta ja tilalle astui realisti Sipilä.
Re: Re:
Johtuiskohan siitä, että tää on tätä tavanomaista roskaa, joka kerää ne muutamat tavanomaiset nimet ja sitten kuolee pois koska näitä juttuja ei kukaan usko.
Haluatteko olla Illuminatin jäsen
Haluatteko olla Illuminatin jäsen, etkä tiedä miten? Minä olen Kaapeli Suomesta täältä, miten tulin Illuminatin jäseneksi, ennen kuin pääsin yhteyteen suurmestarin Edmundon kanssa olin köyhä mutta nyt olen hyvin rikas Illuminaatit tekevät sinusta hyvin rikas ja voimakas joten jos haluat olla kuuluisa, voimakas ja rikas täällä on mahdollisuus tehdä unelmasi tulevan läpi Illuminati saa sinut saamaan kaikki halu ja toivomus elämässä, jos olet mikä tahansa elin, joka haluaa jotain elämässä ota yhteyttä suurmestariin, joka aloitti minut illuminaattiin sähköpostilla (grandmasteredmundoilluminatigmailcom) tai mitä hänellä on +2348159768201 lisätietoja siitä, miten voi olla Illuminati-jäsen.
Herra Charles
| This discussion has been closed. |
Kyllä toimii!