Kirjastojen puolesta
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kirjastojen puolesta.
|
Vieras |
#116.06.2015 15:42koska kirjastoapurahoja on tänä vuonna jaettu epäoikeudenmukaisesti. |
|
| |
|
Vieras |
#216.06.2015 16:54Olen aina käyttänyt kirjaston palveluja pikkupojasta lähtien ja edelleen yli 70-kymppisenä. |
|
| |
|
Meikä |
#3 Saako allekirjoittaa...16.06.2015 17:01vaikkei olisikaan ollut kirjailijakokouksessa? Kirjan ystävä kuitenkin. |
|
| |
|
Vieras |
#416.06.2015 17:31Kirjasto on minulle tärkeä! |
|
| |
|
Vieras |
#516.06.2015 17:33hyvä asia.Toivon kirjastopalvelujen jatkuvan. |
|
| |
|
Vieras |
#616.06.2015 17:39För att bibliotekets gratis setvice för alla medborgare är en så viktig sak. Oberoende av livssituation skall det finnas rätt till kunskap och böcker: för fattig och rik, för alla åldrar, i sjukhus, fängelse, åldringshem, skola, dagis och i allas hem. Bara allmänna bibliotek i kommunal regi kan garantera detta. |
|
| |
|
F.d. biblioteksfunktionär i Dalsbruk |
#716.06.2015 17:41För att bibliotekets gratis setvice för alla medborgare är en så viktig sak. Oberoende av livssituation skall det finnas rätt till kunskap och böcker: för fattig och rik, för alla åldrar, i sjukhus, fängelse, åldringshem, skola, dagis och i allas hem. Bara allmänna bibliotek i kommunal regi kan garantera detta. |
|
| |
|
Vieras |
#816.06.2015 18:15Täällä perusteluni: http://lukupino.blogspot.fi/2015/05/ala-koske-mun-kirjastoon.html |
|
| |
|
Vieras |
#916.06.2015 18:30Koen kirjaston todella tärkeäksi. Kävin kotipaikkakuntani kirjastossa jo ennen kuin osasin lukea. Nykyisin käyn kirjastossa vähintään kerran viikossa. |
|
| |
|
Vieras |
#1016.06.2015 18:54Koska olen säännöllisesti käyttänyt kirjastoja 50 vuotta. |
|
| |
|
Vieras |
#1116.06.2015 19:22Kirjasto on itsestäänselvyys ja sen on säilyttävä sellaisena! Ollut tärkeä lapsesta saakka ja kaikilla täytyy olla jatkossakin mahdollisuus käyttää kirjaston palveluja. Lukeminen ykkösharrastus. |
|
| |
|
Vieras |
#1216.06.2015 19:25Suomalaisissa kirjastopalveluissa on kyse demokratiasta, kaikkien kansalaisten oikeudesta tietoon ja elämyksiin riippumatta siitä, missä he asuvat ja mikä on heidän sosiaalinen asemansa. Näin on ainakin ollut ja näin pitäisi olla vastakin. |
|
| |
|
Vieras |
#1316.06.2015 19:49Lukeminen on pääasia!! |
|
| |
|
Vieras |
#1416.06.2015 19:49Koko lapsuus ja nuoruus oli kirjaston varassa - sielä käytiin joka päivä koulun jälkeen ja luin pienenä Enid Blytonit, mutta samaan syssyyn myös Tuulen viemät ... tärkein asia koulun lisäksi ...! |
|
| |
|
Vieras |
#1516.06.2015 19:54Kirjasto on osa minun arvomaailmani, joka tarjoaa sivistystä ikään, kansallisuuteen, sukupuoleen ja muu taustaa katsomatta, saa lisää asiantuntevaa tietoa ja palvelua. Rakastan kirjastoa ja kulutan aikaa työnkin puolesta aika paljon siellä. |
|
| |
|
Vieras |
#1616.06.2015 19:57Tärkeän aiheen puolesta. |
|
| |
|
Vieras |
#1716.06.2015 20:29Kotipaikkakuntani kirjastoa on nyt jo pariinkin eri kertaan uhattu sulkea. Kirjasto on minulle tärkein ajanvietteeni! |
|
| |
|
Vieras |
#1816.06.2015 20:41Kirjat > netflix |
|
| |
|
Vieras |
#1916.06.2015 20:53Kirjastot tarjoavat sivistyksen siemenen vauvasta vaariin, jokaiselle kansalaiselle! |
|
| |
|
Vieras |
#20 Re: Saako allekirjoittaa...16.06.2015 23:40 |
|
| |
|
Vieras |
#2117.06.2015 04:43Kirjastot ovat olleet ja ovat suomalaisten sivistyksen selkäranka. |
|
| |
|
Vieras |
#2217.06.2015 04:56Ei kirjastot saa lopettaa/vähentää. |
|
| |
![]() Anonyymi |
#2317.06.2015 05:20Kirjastolaitos on kulttuurin ja sivistyksen tukipilareita. |
|
| |
|
Vieras |
#2417.06.2015 05:22koska kirjasto on minun toinen olohuoneeni |
|
| |
|
Vieras |
#2517.06.2015 05:28Lukeminen avaa kaikille mahdollisuuden oven. |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.
