Vastustamme oikeuden päätöstä palauttaa amerikanbulldoggi, sitä parvekkeelta roikottaneelle omistaja
Ota yhteyttä adressin tekijään
ei näin!!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Muffe on nyt turvassa!
Välittömästi tämän tapahduttua Varsinais-Suomen poliisilaitos myi Muffen Turun Eläinsuojeluyhdistys Ry:lle ja pääsimme yhdessä Muffen ex-omistajan Pian kanssa määräämään mihin Muffe siirtyy viettämään loppuelämäänsä.
Lopullista sijoituspaikkaa emme kerro kenellekään. Sen tietää vain koiran vastaanottaneet, minä, ex-vaimo ja selviytyjä, jonka nimi on nyt "Matti".
Kaikkein tärkeintä on, että Muffea ei enää mikään oikeuslaitos voi määrätä palauttamaan sitä julmasti ja säälimättömästi kiduttaneelle miehelle.
Toiseksi tärkeintä on varmistaa, että hovioikeus tulee määräämään miehelle eläintenpitokiellon, ettei yksikään eläin joudu enää käymään samaa h*lvettiä läpi minkä Muffe.
*There´s nothing as smart as a lawyer, except three lawyers*
Kuinka voi...
Ei reilua!
Re:
Mun mielestäni myös tollasia kusipää"ihmisiä" sais ammuskella haulikolla ilman seuraamuksia!! Kusipäitähän te vaan ootte!!
Muffe valloittaa kohta kuun
Näin maikkarin 45:ssa
Re: Muffe valloittaa kohta kuun
#759: veronmaksaja, tuhlareitten kulut kuittaava. - Muffe valloittaa kohta kuun
Siirrä kuule ihmeessä!!!! Ketä kiinnostaaa sun pennis!!!
Täysin käsittämätöntä
Re: Mitä sanoo kasvattaja?
Vielä kun on eläinrakas niin sitten kuulee tollasta vielä TURUSTA ! Voi sitä raukaa <3<3 Mä auttaisin kaikkia maailman eläimiä ja ihmisiä jos vaan voisin (::
Muita sellasia ?
Kauheeta ;<<
Muita sellasia ? ;)
Koiran palautus omistajalle
heh
Eläin rääkkäykset, myös Suomessa.
On surullista huomata ihmislajin suunnaton julmuus heikompiaan kohtaan. Suurin osa tapahtuu ahneudesta,kuten esim. pentutehtailu,joka tulisi lailla kieltää, osa pelkästä ilkeydestä. Olemattomat tuomiot vai lisäävät väärinkäytöksiä. Myös niitä jakelevilta tuomareilta puuttuu täysin myötätunto uhrien kärsimyksiä kontaan. Lainsäädäntöä tulisi nopeasti muuttaa ja sen noudattamista tulisi voida tehokkaasti kontrolloida. (Huom.uusi laki Englannissa.)
Koiraa roikottanut mies
Koiranomistajana pistää vihaksi tuommonen! Joillekin ei eläimiä vaan pitäisi antaa.
| This discussion has been closed. |
!!